Pettänyt ja haluan olla parempi ihminen perhelleni.

Vierailija

Minä olen mies ja että kirjoitan tämän tähän vapaa keskustelu osion on koska halua että moni ihminen ymmärtää että pettäminen on erittäin tuhoisa ja siitä on erittäin vahvat seuraukset. Ja tietysti mielipiteitä. Vaikka tämä varmaan uppoa näihin keskusteluihin.

Minä olen ollut avovaimoni kanssa ylli 6 vuotta ja meillä on kaksi ihanaa lasta. Olen rakastanut avovaimoanin ja rakastan erittäin paljon häntä. liitossame on ollut hyviä hetkiä ja huonoja hetkiä.

Mutta minä miehenä tein sen hirveen teon että noin puolitoista vuotta sitten minä aloitin pettämis ja valehtelu kieros minun perhelleni. En oikeastaan tiedä mitä minuun tuli. Mutta se alkoi lyhyllä suhtella ja sitten toisella suhtella mikä oli on ja off vuoden ajan. Minä olen elänyt toisen elämän samaan aikaa kuin olen ollut kotona minun avovaimon kanssa. Minä olen saanut anteeksi häneltä minun pettämiseen ja minun tekkoni useimman kerran. Nyt olen siinä tilanteessa että meidän on pakko miettiä meidän suhde erittäin tarkaa ja meidän tulevaisuus.

Tiedän että olen loukkanut minun avovaimoa erittäin pahasti ja samalla olen pettänyt omat lapseni. Samalla olen ymmärtänyt että tämä on ollut minulle suuri ongelma jonka kanssa minun pitää taistella arittäin kovaa. Se että rakastan minun perhettäni ainoa asia jonka tiedän miehenä että on totta ja se että minä haluan muttua ja tehdä kaikkia mitä voin ihmisenä pelastaa minun rakkaus minuun avovaimon.

Monella on erilaisia mielipiteitä pettämiseen ja mitä tehdä kuin kumppani pettää. En halua kertoa tarinani koska etsin sääliä tai haluan että jotkut ihmiset haukuu minua. Voin sanoa teille että se tuhon ja syylisyyden tunne teostani minun rakkaille ihmiselle on aika kova rangastus. Joten jos joku halua haukua tai tehdä kovia komenteja teillä on oikeus siihen koska teidän hyvin että olen toiminut erittäin väärin.

Joku voisi sanoa että jos rakastat ihmistä, pettäminen on mahdotonta. Vastaus tuohon on ei ole. Jokainen meistä on erilainen ja kokee asiat eri tavalla. Itse koin tunteita ja tunne myskyn viimeisen vuoden verran. Siihen littyi monta asiaa joita tein minun perhelle ja mitä tein minun rinnakkais suhtessa. En ole ylpeä teoistani ja en ikinä tule olemaan ylpeä niistä. Koska vaikka monet sanoisi että on myöhäistä itse kadun erittäin paljon että olen rikkonut oman perheni ja luottamuksen ihmissin joita rakastan.

Pettämiseen lityy monta asiaa ja monta tekiää. Minä olen huomanut kuinka vahva minun rakkaus avovaimoon on ja minun lapsiin on. Se rakkaus teki minut lopetaa pettäminen ja alkaa miettimään erittäin tarkaa terapian avulla että voisin ymmärtää minun tekoni ja miten voin elää sen kanssa.

Rehelisesti uskon että pettäminen on väärin ja se rikkoo perheitä. Se on myös kokemus jonka en halua kenenkää kokea. Olen nähnyt miten minun avovaimo kärsi minun teostani ja paljon hän menetti luottamuksen minuun ihmisenä. Olen myös nähnyt kuinka paljon se herätää vihaa ihmisissä joita rakastetaan

Olen lukenut näillä keskustelu palstoilla miten ihmiset haukuu pettureita ja mies tai naista joka pettä puolisoan.Ja olen lukenut myös miten ihmiset kehuu heidän pettämistä, se on minun mielestä hirvetä edes ajatella. Jotkut sanoo että ei ole mahdolisuuksi antaa anteeksi sellaista tekoa. Mutta itse olen eri mieltä siihen, Olen ollut mies joka on pettänyt puolisoan ja en ole ylpeä teostani. Samalla haluan kerta teille että ne ihmiset jotka pettää kärsii omista teoista erittäin paljon.

Ihmisillä on erilaisia adikiota ja sairauksia. Itse olen kokenut omassa tilassa että minulle on olut ongelma joka on aiheuttanut minun teot. Toiselle ihmiselle se voi olla jotakin ihan muuta. Mailma on täynä erilaisia ihmisä ja erilaisia tekoja. Jotkut juo ja käytää huumeita ja monta muuta.

Ymmärtärkää se että minun petos on tuhonut minun elämässä paljon ja minä maksaan siitä kallin hinnan. Kärsin joka hetki elämästäni kuin en voi osoitaa minun perhelleni että oikeasti rakastan heitä. Samalla olen aloittanut terapian avulla ymmärtäämään itseni ja tekoni. Itse olen varma että minä voin voitaa minun ongelma pettämisen kanssa ja oppia olemaan hyvä ihminen.

Halusin jakka vähän minun tarinaa teille koska on paljon ihmisiä jotka oikeasti kärsii pettämisestä ja sen seurauksista.

Me elämme mailmassa jossa kiire, raha ja tavarat on nin tärkeitä monelle. Itse tiedän että ainoa arvokas asia minun omassa elämässäni on minun avovaimo ja lapset. Koska rakkaus on arvokkampi kuin mikään muu asia.

Toivon teille kaikille erittäin hyvää uutta vuotta ja että rakastakaa aidosti teidän läheisiä ihmisiä.

Kommentit (5)

Vierailija

Silti oli pakko tarttua tähän mitä sanoit:

Lainaus:

Samalla haluan kerta teille että ne ihmiset jotka pettää kärsii omista teoista erittäin paljon.

Ei muuten tosiaankan päde ihan kaikkiin. Silmät suurina olen seurannut vierestä pariakin tuntemaani paatunutta kroonisesti uskotonta ihmistä, joita ei vähääkään tunnu vastuun tunne painavan.

Toisaalta olen sitten tuntenut niitäkin, jotka kieriskelevät syyllisyydessä vielä vuosia jälkeenpäinkin.

Vierailija

Itse pyörin paljon ulkomaisilla keskustelupalstoilla ja olen onnellinen, ettei niillä pilkata, jos ei hallitse kieltä ihan täydellisesti.

Mikä lieneekään ap:n äidinkieli, niin suomi on kuitenkin todella hyvin hallussa. Haastanpa keskivertomamman täällä tuottamaan yhtä hyvää jälkeä veraalla kielellä!

T: Suomea ulkomaalaisille opettanutkin

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat