Drama queeneista...

Vierailija

Onko muilla kokemusta? Minun äitini on aina ollut sellainen. Jo kun olin lapsi, veti teatterit milloin mistäkin.

Nyt sekaantuu elämäämme kympillä ja kun olen jämäkästi ilmoittanut, että minun perheeni on minun perheeni ja me elämme omaa elämäämme, on helvetti valloillaan.

Nyt sai jouluna sitten "rytmihäiriöitä" ja kirjoittautui sairaalaan, kun emme suostuneet viettämään joulua hänen ehdoillaan.

Kohtalotovereita?

Kommentit (4)

Vierailija

Ja syyttää sitten minua...

Äitini penkoo kaapitkin, jos ei hänelle muuten vapaaehtoisesti kerro tarpeeksi asioistaan. Nyt en enää huoli häntä meille kylään, koska meiltä tosiaan katosi mm. esikoisen koulun vuosikirjat jne. viimeksi, kun äitini kävi. Hän ei usko, että hän ei päätä lasten hoito- tai kouluasioista, vaan huseeraa niitä omin päin, vaikka kieltäisimme. Soittelee myös neuvolaan jne., diagnosoi lapsilla kaikenlaisia vaivoja jne.

Vierailija

Minä kyllä itse henkilökohtaisesti todellakin pysyisin hyvin kaukana moisesta narsistisesta äitihirviöstä enkä päästäisi lähellekään huseeraamaan ja hämmentämään omaa elämääni. Tiukat rajat vaan äidille, anna siskon langeta ansaan, mutta älä itse ole yhtä hölmö! Ajattele, että äitisi on mikä on eikä muuksi muutu (se ei ole hänen vikansa) mutta että sinulla ei ole mitään velvollisuutta antaa hänen puuttua omiin asioihisi. Anna hänelle anteeksi mielessäsi, tunne sääliä korkeintaan, älä vihaa. Ja pysy kaukana!

Vierailija

Tuollainen äitini on aina ollut ja minulla on ollut häneen hyvin etäiset välit lukioajoista asti.

Nyt kun minulla on lapsia, hän ei pysy siellä etäällä, vaan tunkee väkisin elämäämme. Nämä on ainoat lapsenlapset, joten sikäli ymmärrän, mutta silti. Lapsetkaan eivät hänen lähellään viihdy - ovat hakoja "haistamaan", jos joku ihminen ei ole ihan rehellinen.

Ap

Vierailija

Elä omaa elämääsi, ota äitisi huomioon niin kuin normaalit kohteliaisuuskuviot edellyttää, ei yhtään enempää. Pysy tiukkana ja asiallisena.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat