Aineen vaihdunnan huijaaminen

Vierailija

Onko totta, että aineen vaihdunnan saa huijattu toimimaan normaaliteholla, jos kerran viikossa vetää navan täyteen.

Bongasin tosta toisesta ketjusta. Pitääpä koittaa tuolla lailla, voisi toimiakin ?

Kommentit (3)

Vierailija

en ole mikään asiantuntija mutta mulla ei ole jäänyt joulusta mitään ylimääräistä kroppaan ja kuitenkin olen päivittäin syönyt suklaata yms,silloin vaan luovun muusta ruoasta esim.tänään olen jo syönyt 6 palaa suklaata ja kahvia vetänyt mutta en muuta,yhden normi ruoan vedän myöhemmin ja illalla tod.näk syön vielä jotain!Minulla varmaan vaikuttaa sekin että olen ns.läpipaskoja,juon niin paljon kahvia että wc:ssä käyn pari kertaa päivässä...ei tämä ihan terveellistä ruokavalioo ole mutta uuden vuoden jälkeen alan hiukan skarppaamaan!

En muuten syö ikinä aamupaloja,ensimmäinen ruoka arkisin on klo 12:30 ja sitten kun kotiudun niin syön kotona ruokaa muun perheen kanssa,illalla saatan syödä jotain pientä mutta en muuta.Vkl:na vedän sitten tosiaan sen yhden päivän aikana mitä vaan mieli tekee...

-2

Vierailija

Olen se joka toisessa ketjussa puhui tuosta huijaamisesta,mulla se toimii ihan hyvin...elän normaali päivinä n.1300-1500kcal (mikä on ihan sopiva koska en ole hetkeen käynyt jumpilla ja liikunta vähäistä) ja sitten yleensä viikonloppuna yhtenä päivänä karkkia,sipsiä jopa pizzaa ja juon mehuja...tätä olen tehnyt nyt noin reilu puoli vuotta ja painan vieläkin sen saman 48kg!

Vierailija

mahtaa kroppa suhtautua joulumässäilyyn.Voiko olla niin, että osa suklaasta ym tortuista menee suljuna läpi, kun kroppa ei ole näitä rasvapommeja tottunut sulattamaan.

Eli voiko olla, että hetkellinen, vajaan gviikon kestävä sikailu ei jäisikää kroppaan siten kuin jäisi jos saman energian söisi kuukaudessa.

Eli siis suklaalevy päivässä neljän päivän aikana tai suklaalevy viikossa neljän viikon aikana, kumpi "pahempi".

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat