Voiko joku uskovainen todellakin lukea tätä palstaa?

Vierailija

Tämähän on täynnä yhtä herjanheittoa ja panettelua. Itsellänikin on yksi ihmisryhmä, jota mielelläni täällä morkkaan. Lisäksi varmaan vilisee valehtelua ja mielikuvitusjuttuja, jotka jotkut voi ottaa tosissaan.

Kommentit (13)

Vierailija

Vai oletko täällä mukana nenästävedettävänä. :D

(Juuri näin laitetaan aina pieni piikki joka keskusteluun. Et voi olla mukana tällaisessa kiusanteossa ilman omatunnontuskia, vai voitko?)

Vierailija

Lainaus:

ovat itselleen selittäneet. Juu, eihän täällä mitään vokottelua paheen teille ole. Avioeroasioissakin saa hyviä neuvoja.

Kyllä tässä vähän ylitetään ne raja-aidat, ette voi sulkea silmiänne, kun menette avaamaan jonkun keskusteluketjun. Uteliaisuuttanne tyydytätte ja luette ne kuitenkin. Kutkuttaa pieni pahe vähän mieltä varmaan, ette voi tietää keskustelun hyvyyttä ennenkuin olette vastaukset lukeneet. Sillä ei ole mitään merkitystä, onko siihen keskusteluun lykätä oma mielipide mukaan. Eihän kukaan kirjoittaisi näitä aloituksia, jos ei olisi "yleisöä" lukemassa sitä ja olette itse mukana. Sama kuin menisitte rokkikonserttiin katsomaan vaikka Iron Maidenia ja sitten sanoisitte, että en laulanut mukana.

Vierailija

En oikein jaksanut lukea koko ketjua, mutta minusta av on mitä mainiointa viihdettä. Täällä puhutaan kaikkea laidasta laitaa. Täyttä paskaa ja välillä asiaakin. Uskovat ovat muuten ihan samanlaisia ihmisiä kuin muutkin. Me vain uskotaan Jeesukseen ja Jumalaan. :)

Minä käyn lukemassa myös seksipalstaa ja harrastan paljon muitakin paheita.

Vierailija

No, me olemme ihmisiä ja meillä on ihmisten paheet. Elämme ihmisten keskellä ja puhumme ihmisten asioita. Jokainen meistä on utelias oman temperamenttinsa mukaisesti.

Olen tänään vastannut täällä tämän ketjun lisäksi siihen, että rahaa pitäisi kuluttaa enemmän ja olin samaa mieltä ap:n kanssa. Lisäksi luin kysymyksen siitä, että jos miehellä on pitkä nenä ja iso kenkä, niin voiko odottaa, että hänellä on iso penis. En vastannut siihen, mutta tekeekö sen lukeminen minusta "huonomman" ihmisen? Jos käyn Iron Maidenin konsertissa laulamassa mukana, niin olenko sen jälkeen "pahempi"? Ei todellakaan.

Lainaus:

ovat itselleen selittäneet. Juu, eihän täällä mitään vokottelua paheen teille ole. Avioeroasioissakin saa hyviä neuvoja.

Kyllä tässä vähän ylitetään ne raja-aidat, ette voi sulkea silmiänne, kun menette avaamaan jonkun keskusteluketjun. Uteliaisuuttanne tyydytätte ja luette ne kuitenkin. Kutkuttaa pieni pahe vähän mieltä varmaan, ette voi tietää keskustelun hyvyyttä ennenkuin olette vastaukset lukeneet. Sillä ei ole mitään merkitystä, onko siihen keskusteluun lykätä oma mielipide mukaan. Eihän kukaan kirjoittaisi näitä aloituksia, jos ei olisi "yleisöä" lukemassa sitä ja olette itse mukana. Sama kuin menisitte rokkikonserttiin katsomaan vaikka Iron Maidenia ja sitten sanoisitte, että en laulanut mukana.

Vierailija

Lainaus:

Vai oletko täällä mukana nenästävedettävänä. :D

(Juuri näin laitetaan aina pieni piikki joka keskusteluun. Et voi olla mukana tällaisessa kiusanteossa ilman omatunnontuskia, vai voitko?)

Vierailija

voin vilpittömästi sanoa, että en koskaan panettele enkä herjaa ketään, enkä mene näihin ketjuihin mukaan.

En tosin ymmärrä, mitä tekemistä muuten aloituksella on uskon kanssa.

Vierailija

Tulisi arki ja normirutiinit, liiallinen suklaansyönti ja sohvalla löllyily pehmittää aivot, on ap:n ja jonkun muun viestit kirjoitettu sitten tosissaan tai kieli poskella.

Vierailija

Siksi kait pystyt selittämään näiden juttujen lukemiset vaarattomina omalle henkiselle minällesi ja uskollesi.

Jos olen sateessa (vrt. Iron Maidenin konsertissa) ja kastun koska minulla ei ole sateenvarjoa. Otan puutarhaletkun ja suihkutan siitä lisää vettä päälle sateessa. Kyllä, olen entistä märempi. Mutta molemmissa tapauksissa olen kastunut!

No, Jumala rankaiskoon sitten, kun on sen aika!

Vierailija

Tuntuuko muista siltä, että palsta on alkanut vilisemään jotain uskovaista haihattelua? Ällöä! Tämä oli ennen niin mukavan perverssi keskustelupalsta. Sikana väännettiin provoja ties mistä ja heitettiin rajuja mielikuvaelämyksiä äitiyden ronskista maailmasta. Voi Vittu!

Vierailija

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat