Vaadin selitystä! Sinä paska koiranomistaja, miksi et kerää koirasi paskoja??

Vierailija

Ja annat paskoa keskelle kävelyteitä, lähelle leikkipuistoja jne... ei ole vaikeaa hoitaa omaa hommaansa koiran omistajana vastuullisesti. Viekää ne koiranne keskelle saloa paskomaan jos ei huvita pitää pussia mukana!

Nimimerkillä lapsen haalarit jo toiseen kertaan koiranpaskassa tässä kuussa.

Toivon OIKEASTI selitystä, täälläkin varmasti on ihmisiä jotka eivät välitä koiriensa jätöksistä paikoissa joissa muutkin kulkevat.

Sivut

Kommentit (72)

Vierailija

Olen siis se jonka koira kakkaa ojaan.

Olen opettanut lapselleni, ettei kannata juoksennella ojissa ja kannattaa penkoilla hyppiessä katsoa mihin astuu, koska saattaa olla kakkaa.

Vierailija

...koirankakkapussilla kakkojen kerääminen käy ihan kätevästi ja sitten vaan pussinsuu solmuun. Pussi pitää kakat kätkössä ja lämmin kakka käden lämpöisenä näin talvipakkasilla seuraavaan roskikseen saakka.

Lainaus:

mua ei vaan huvita kerätä sitä lämmintä paskaa!! hyi saatana!

t: koiranomistaja

Vierailija

Lainaus:

mutta en halua kantaa kakkapussia mukana kotiin saakka. Teemme 10 kilsan lenkkejä, eikä missään päin meitin kaupunkia ole lenkkiteiden varrella roskiksia mihin kakkapussit vois heittää, tienvarteen jos heittää on sama kun jättää paskan siihen mihin se läjähtää. Joten se siitä.

Vierailija

Eihän se ketään haittaa.

Se osa mikä ei maadu on puhdasta paperia, joten vain niuho ottaa hernettä: Pysykää sisätiloissa, jos teitä häiritsee.

Vierailija

Täällä Tampereen Härmälässä Vähäjärven ulkoilualue kasvaa kesäisin miehenkorkuista horsmaa, takiaista, nokkosta ja kaikenhuipuksi Jättipalsamia, joka on yksi niistä kolmesta kasvista, joiden leviämistä Suomessa yritetään rajoittaa. Katson, että tämä ei ole hoidettu ulkoilualue, joten en kerää koiranpaskoja.

Vierailija

Jos koirasi on niin pieni, että pystyt sen nostamaan hädälleen, niin kuinka kummassa tarvitset kahta kättä sen pitelemiseen?

Ja kyllä, koiran voi opettaa tajuamaan ettei kävelytien puolta vaihdeta kuin käskystä. Ja myös sen ettei vieraiden luokse mennä ilman lupaa.

Minäkin pystyn pitelemään jättirotuisen koirani yhdellä kädellä, vaikka kissa juoksisi edestä (saalisviettinen koira, käskyt ei toimi noissa tilanteissa, vaikka pitäisi).

Mutta asiaan, kerään kakat näkyviltä paikoilta, isompi koirani tosin ei suostu paskomaan kuin puskaan, mutta pienemmän pienetkin jätökset kerään nurmikolta).

Vierailija

Lainaus:

Jos koirasi on niin pieni, että pystyt sen nostamaan hädälleen, niin kuinka kummassa tarvitset kahta kättä sen pitelemiseen?

Ja kyllä, koiran voi opettaa tajuamaan ettei kävelytien puolta vaihdeta kuin käskystä. Ja myös sen ettei vieraiden luokse mennä ilman lupaa.

Mutta koiran omistajana ymmärrät sen itsekin, että se ottaa oman aikansa. Eikä kaikki jutut aina toimi, vaikka olisi hyvin opetettu. Luontokappale se koirakin vaan on! Varustettu korkeintaan kaksi vuotiaan lapsen älykkyydellä, vaikka liikkuukin parivuotiasta ketterämmin. Ja onhan minun pikkukoirani jo oppinut menemään ojan pohjalle. Ei siis kaki keskelle kulkuväyliä. Onneksi olkoon vaan, että sinun aikuiset isot koirat on jo salonkikelpoisia kaikin puolin.

Jos koira ryntää yllättäen tien toiselle puolelle, tarvitsen kaksi kättä narusta keräämiseen tai syliin kaappaamiseen. Yhdellä kädellä on huomattavasti vaikeampaa hallita koiraa. Ei sen voimien takia, vaan siksi, että yhdellä kädellä on paha kelata narua.

Vierailija

ja aika monelle koiranomistajalle tuona aikana oli ilmeisesti vakiintunut tapa olla korjaamatta kasoja meidän tontilta (ei ole aitaa, ja ojakin lähes olematon, joten todella helposti koirat kävelevät meidän nurmikolla). Keittiöstämme on oiva näkyvyys tielle ja olenkin saanut monet itse teosta kiinni. Juoksen välittömästi ovelle ja huudan - ihan ystävällisesti - että onko sulla oma pussi vai tuonko minä..? Kaikilta on tähän mennessä se oma pussi löytynyt ja sitten ovat nokka nyrpällään niitä kasoja korjanneet..

Vierailija

miinoitettu koirantortuilla. Noista siis huomattavasti suurempi haitta! Ei mua satunnainen koirnkakka haittaa, mutta kun niitä on kauheasti.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat