Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äitini joka asuu kaukana alkaa höpöttää puhelimessa 3v pojalleni joulusta

Vierailija

jo vähintään lokakuun loppupuolella. "pukki tulee ja tuo lahjoja ja vaikka mitä kivaa ylläriä kyllä mummo tietää.........."

Ärsyttäväksi tämän tekee se ettei poikaparka ole saanut mummoltaan edes postikorttia. Ei jouluna, ei synttärinä. Mummo ei voi edes soittaa ja onnitella vaikka kalenteriin (perinteinen joululahjani äidille) olen synttärit merkannu. Tiedän kyllä että elää hiukka omissa maailmoissaan, mutta PITÄS SITTE SUUNSA KIINNI!

Jos minä soitan niin kyllä sitä ollaan sitten NIIn v....n rakastavaa mummoa että

Kommentit (4)

Vierailija

liuennu pulloon... Onhan tuo rakkaus lässytys itsekin nähty jo omassa lapsuudessa. Kyllä vituttaa kun ei ole lapselle tarjota edes "oikeita isovanhempia" vaan juoppo mummo.....

Vierailija

tottahan mummo lapselle lokakuussa puhuu, eikös pukki tuonut kivoja ylläreitä? Pukkihan ne toi eikä mummo, ihan kuten mummo lupasi :)

No, kyllä muakin vituttaisi tuollainen lässytys kun mummo ei itse kuitenkan osallistu, mutta ei ole ainakaan vielä lapsleta pois mitenkään.

Vierailija

Ei mummi varmaan tahallaan noin tee. Joskus vanhuus saattaa aiheuttaa kaikenlaista. Tärkeintähän on kuitenkin se, että mummi rakastaa lastasi.

Uusimmat

Suosituimmat