Lasten kokokeskustelu, jatkoa: tyttö 11 v, 155 cm, 42 kg.

Vierailija

Minkä kokoisia 11-vuotiaita muilla? Onko meidän tyttö mielestäsi keskikokoinen 11-vuotias?

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Lainaus:

10v tyttö on nyt 153,5cm ja painaa jotain 44kg(itse olen 156cm) Ei ole edes 4lk pisimpiä. Hiki haisee, tukka rasvottuu, finnejä löytyy ja alapääkin alkaa karvottua. Veikkaisin menkkoja parin vuoden kuluttua alkavaksi. Isosiskonsa on kasvanut 12v jälkeen 3cm(on nyt 169) vaikka menkat alkoivatkin vasta 14v(itselläni 12v)

Miten pian hormonaalisten ensioireiden alkamisen jälkeen menkat yleensä alkavat? Eli kun hiki haisee, tulee finnejä, alapää alkaa karvoittua, rinnat alkavat kasvaa... En itse muista kunnolla, sen muistan että menkat alkoivat 12-vuotiaana, mutta muistaakseni minulla alkoi jo silloin olla rinnat. Miten se keskimäärin menee?

Vierailija

ja olin just luokan pisimpiä ja rotevampiakin,mutta sit yläasteella olinkin yhtäkkiä toiseksi lyhin :D

Ja oon tuon pituinen edelleenkin!! eli siihen tyssäs.

Vierailija

Pituutta 148cm ja painoa noin 35kg. Ainakin muihin luokkatovereihin verrattuna on sieltä pienimmästä päästä.

Syö kyllä ihan hirveästi syönyt aina syönyt. Tänäänkin söi 4 lehtipihviä. :)

Vierailija

Lainaus:

keskimäärin, mutta voi kestää kauemminkin. Esikoisellani meni alapäänkarvoituksesta menkkojen alkuun 4v

En toivoisi kovin aikaisia menkkoja tyttärelle... ihan vasta on se karvoitus alkanut kasvaa, eikä rintoja vielä ole, joten varmaan sitten kestää vielä.

Vierailija

tosiaan kun se kasvun loppuminenkin on yksilöllistä.

Oletteko vanhemmat pitkiä? Loppuiko itseltäsi pituuskasvu aikaisin?

-edellinen vastaaja-

Vierailija

Minulla alkoi menkat n. 13 v. ja kasvoin senkin jälkeen vielä muutaman sentin.

Pituutta 174cm.

5-6.s luokilla olin vielä keskimittaisten joukossa luokallani. Ala-asteella istuin aina etupenkissä eli olin 1-4 lk luokkani lyhkäsimpiä.

Ylä asteella sitten yhtäkkiä olinkin aina takarivissä etenkin 8-9 luokilla.

Pitkä ja honkkeli jolla riitti jalkoja ja käsiä =). Sittemmin on tullut lihaa luitten ympärille.

Vierailija

edellinen lisäää: en oo siis 155cm enää,katsoin pituuden vääri :) oon "hurjat" 3cm pidempi ;D eli oon nyt ja olin silloin 158cm

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat