onko kenenkään lapsella tukiperhettä??

Vierailija

ja miksi? Itse saan kohta pojalleni tukiperheen kehitysvamman takia.

Pelkään vaan mitä miehen sukulaiset sanovat.....

Kommentit (6)

Vierailija

Pitää olla ongelma: mt-ongelma, päihdeongelma. MT-toimiston, lääkärin tai muun instanssin kautta saa "puollon".

Eihän kato nyky-yhteiskunnassa kannata ennaltaehkäistä! Sitten vasta kun jollain leviää pälli ja tappaa lapsensa, niin ollaan voivottelemassa, että kun olisi pitänyt auttaa ajoissa...

Vierailija

Meillä myös vaikeasti hoidettava ja haastavasti käyttäytyvä kehitysvammainen poika.

Mutta koska työelämä vie niin paljon aikaa (reippaasti palkattomia ylitöitä, jotta selviää hommistaan), niin vapaa-ajan pyhitän lapsilleni. Toisaalta joskus mietin, että jos saisin työnantajan käytöksen kuriin, niin sitten tuo tukiperhe voisi olla aika hyväkin juttu. Eli tsemppiä teille! Ja viis niistä miehen sukulaisista, heidän kommentit kannattaa jättää omaan arvoonsa.

Vierailija

Eli kummityttöni perheessä äiti ja kolme lasta. Isä kuollut. Äiti tekee vurotyötä ja on erittäin väsynyt. Itse autamme voimiemme mukaan. Olen ehdottanut äidille tällaista tukimuotoa, mutta pelkää, että siitä voi seurata "jotain kyttäämistä" tms. En edes oikein tiedä mitä pelkää.

Vierailija

Upea kokemus oli myös mun lapsille silloin.Eli lasten isä ei tavannut lapsiaan ja meille tarjottiiin tuollaista tukiperhettä.Kerran kuukaudessa he ottivat nuo mun pojan viikarit vkl.Lapset nauttivat mielettömästi ja olihan se itselle hengähdystä.

Reilun vuoden saimme nauttia siitä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat