Siis miten jollekulle lapsen haalarin merkki voi olla noin tärkeä?

Vierailija

Itse marssin vaatekauppaan ja sanon että nämä lapset tarvitsee vedenpitävät ja hengittävät haalarit, kiitos. Ja myyjä tuo vaihtoehtoja eteen ja kertoo ominaisuuksista ja minä merkkiin tuijottamatta valitsen sieltä lapsen kanssa kivoimman ja parhaimmalta vaikuttavan.

Varmasti on ollut sellaisiakin merkkejä, että palstamammat ei edes tunnista niitä kun vastaan tulee. Iiiik. Saati että itse erityisesti mieleen painaisin.

Toki tarkkailen pitääkö puku todellakin vettä (aina on pitänyt) ja lapsen lämpimänä ja kun pitää niin asiansa hyvin ajaa ja olen tyytyväinen. That's it.

Kommentit (7)

Vierailija

ja aika tyhmä olet jos väität että JONATHAN ja marketin CIRAF ovat ominaisuuksiltaan ihan samanlaisia ja lapsellasi on yhtä mukava ulkoilla sillä Prisman haalarilla kuin Antonniinasta ostetulla merkkihaalarilla.

Kyllä sen merkkituotteen hinnalla saa myös ominaisuuksia

Vierailija

Silloin kun lapset olivat vielä kotona. Päiväkotiin en viitsi goretex haalareita laittaa.

Joka vuosi oli eri merkkinen kallis haalari.

Meillä ainakin päiväkodissa vaativat kuravaatteet ja niitä käytetään myös. Vedenpitävän haalarin päälle kuravaateita ei oikein voi laittaa. Tulee ainakin meidän lapsille hiki, kun ei enää henkitä yhtään ja sitten kylmä. Kuivauskaappiin niitä ei voi laittaa ja sitten saattaa olla ulkopuolelta märkä haalari iltapäivän ulkoilussa. Onhan se kivempi vetää kaappi kuiva ja lämmin haalari päälle ulos lähtiessä. Pitää kuitenkin olla edes vähän kosteussuojaa haalarissa.

Vierailija

ja sillä siisti. En todellakaan tiedä minkä merkkiset haalarit tai takit lapsillani on. Jotkut kakaratkin on kauhean materiaali ja tuotetietoisia kun kuuntelee päiväkodissa lasten keskusteluja. Ei voi muuta ajatella kuin, että tollakin paralla on jokin merkkihaalariuskovainen av mamma äitinä.

Vierailija

Ei aavistustakaan,minkä merkkisiä haalareita lapsillamme (3) on ollut. Väri, ominaisuudet ja hinta ratkaissut, mitä ostetaan eli ei siis todellakaan koskaan maksettu järkkyjä hintoja jostain reimateceistä vai mitä onkaan!

Vierailija

itse olen niin ulkonäkökeskeinen että haluan lasteni olevan aina kivan näköisissä vaatteissa.

Tänä talvena toisella oli erittäin hintava puku joka miellytti eniten silmääni, toiselle ostettiin lindexistä takki ja housut koska ne miellyttivät myös ja olivat ominaisuuksiltaan juuri sopivat tarhavaatteiksi.

Myönnettäköön että ostan mielellään kalliita vaatteita koska koen että ne ovat usein parempia, kestävämpiä ja niissä on kivampia yksityiskohtia.

En voisi ostaa markettihaalareita (paitsi rahatilanteen niin vaatiessa) koska ne ovat mielestäni halvan ja huonon näköisiä.

Vierailija

Täällä meillä Tanskassa oli testi, jossa parhaat oli Reimatec ja halpa markettihaalari :). Hintaeroa on muistaakseni reippaasti yli DKK1000. Arvatkaas kumpi meidän lapsella on :)? Merkkihaalareista testissä oli myös ainakin Ticket, joka siis hävisi halvalle markettihaalarille vedenpitävyydessä :)

Se noista merkkien ominaisuuksista... Oliskohan nuo testaajatkin vähän tyhmiä?

Lainaus:

ja aika tyhmä olet jos väität että JONATHAN ja marketin CIRAF ovat ominaisuuksiltaan ihan samanlaisia ja lapsellasi on yhtä mukava ulkoilla sillä Prisman haalarilla kuin Antonniinasta ostetulla merkkihaalarilla.

Kyllä sen merkkituotteen hinnalla saa myös ominaisuuksia

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat