Mielipiteesi, ensimmäisen lapsen kohdalla imetys ei lähtenyt käyntiin, nyt toinen lapsi

Vierailija

laskettu aika helmikuussa, ystäväni "imetysohjaaja" neuvoi että jos maitoa ei tule, siis heru ja lapsi hermostuu, niinkuin minulla kävi. Isä voisi imeä ja aloittaa maidon herumisen kunnollisella imulla, ja näin ollen lisätä maidontuloa, kokemuksia...kuulemma afrikassa tehdään näin.

Kommentit (5)

Vierailija

Tosin imetys itsessäänkin on oksettavaa..että jos luulet ettei vaikuta sinun ja miehesi seksielämään myöhemmin niin siitä vaan.

Itse sanoisin HELL NO!

Vierailija

Just.mulla ekan lapsen imetys ei onnistunu lainkaan ja päätin että tokaa en ees yritä imettää,mutta sairaalassa poika rupesi imemään kuin unelma eikä mikään vaikeuksia ollut

Vierailija

Imetin täysimetyksellä 7 kk ja osittaisimetyksellä vielä 2-vuotiaaksi asti. Toisen lapsen kanssa maito ei noussut millään. Imetin osittaisimetyksellä 3 kk. Että silleen. Luulin olevani hyvä imettäjä ja tietäväni kaiken imettämisestä ensimmäisen jälkeen, mutta kaikki olikin vain sattumaa.

Vierailija

Mutta uskon että kun annat vaikka pulloa ensin että suurin nälkä menee ja vauva on rauhallinen, ja sitten imetät niin vauva saa pikkuhiljaa maitoa herumaan. Ja syöt ja juot hyvin, lepäät ja olet vauvasi lähellä, saat maitoa herumaan. Hartiahierontakin kuulemma auttaa maidon tuloon. Minulla auttoi kun imetyksen aikana hengitin syvään ja venyttelin niskaani. :) Tyhmältä kuulostaa mutta tepsi minulla.

Vierailija

kolmas 1v pullon kanssa, neljäs sairaalassa lisämaidolle 2vk päästä kokonaan pullolle, viides 1/2v pullon kanssa tissiä ja kuudes 1v8kk kokonaan tissillä. enkä usko että johtuu mistään muusta ku hormooneista ja fiiliksestä, ei saa stressata.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat