Toppavaatteet koko 140 -146 pojalle

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Tähän asti oon ostanut Lassietecin pukuja mutta nyt ei enää koot riitä ja tuntuu että kaikki isompien puvut on tosi kälysiä tai kalliita.

Haluan henkselihousut jotka kestää ei siis mitään ice peakin housuja, jotka on kuukauden päästä reiillä. Niistä on kokemusta.

Takin ei tarvii olla vedenpitävä mutta kosteutta kestävä.

Kommentit (5)

Vierailija

Jos ei ole ihan pakko olla henkselihousut, niin Motionilla on minusta ollut hyviä housuja. Just eilen kävin ostamassa kokoja 140 ja 146 ja maksoivat 10 e kpl, samaisia housuja ostin syksyllä 20 e eli ei minusta olleet normaalihintaisenakaan kalliita. Tosi kestävä kangas minusta, vähän sellainen corduratyyppinen ja vedenpitäväkin 3000 mm asti.

Takeissa taas minusta se kulutuskestävyys ei ole niin tärkeää, joten niistä olen ostanut sitten mitä tahansa vedenpitäviä malleja, IcePeakia, Motionia ja Jonathania lähinnä.

Vierailija

Travallella on Superremu olkainhousuja siihen kokoon asti olkaimilla. Superremut on condura-kankaasta valmistettuja joten kestävämpiä kovemmassakin menossa. väreinä ainakin t.sin ja musta, ehkä joku beigekin....helppo yhdistää moneen takkiin.

Vierailija

toinen poika sellainen luiru ettei mikään tahdo pysyä jalassa.

Ostin esim jonathanin cordura välikausihousut mutta käyttämättä jäi kun housuihin mahtuisi kaksi poikaa...

Nuo remun housut muuten ok mutta poikien miesestä ovat vauvojen malliset ne henkselihousut j acordurat on vyötärö mallia

Jonathanin takkeja ajattelin koko porukalle. Tytölle sitä kirkkaan punaista ja pojille ruskeaa ja vihreää. En sitten tiedä mitä mieltä itse ovat jos kaikill samanlainen.

Jonathanin henkselhousut ei vaan kestä kun tytöllä ja ne cordurat taas vyötärömallia...

Vierailija

Mistä löytäisi hintalaatusuhteeltaan hyviä?

Kävin urheiluliikkeessä ja siellä alessakin vielä 100€... Intersportissa kävin.

Etsin hintaluokkaa 30-50€ Kun pitäisi hankkia vähän useammalle...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat