kuinka pitkään kannattaa yrittää keskustella ennen kuin eroaa

Vierailija

Ongelmana siis nämä iänikuiset kotityöt ja miehen muu käyttäytyminen - mies ei tee kotona mitään ja muutenkin käyttäytyy kuin poikamies (esim. nyt vapaiden aikana juonut viitenä päivänä putkeen, tulee kotiin kuin huvittaa jos huvittaa). Ei osallistu mitenkään arjen pyörittämiseen ja lisäksi minun täytyisi siivota hänenkin sotkujaan. Ei vaan millään jaksaisi enää. Lapsia yksi ja toinen tulossa. Ei auta itku, puhe, huuto eikä rukoilu. Näyttää siltä ettei minun ahdinkoni ja tunteeni liikuta häntä mitenkään. Ideoita?

Kommentit (6)

Vierailija

Omalla kohdallani juuri yritin ja yritin, vuosikausia, kunnes omat tunteet kuolivat pois ja jäi vain vihaa ja katkeruutta tilalle. Nyt on todellakin liian myöhäistä.

Jotkut miehet eivät tajua, kunnes peli on todellisesti pelattu. Sitten on turha uikuttaa. Itse annoin niin monta varoitusta, ja aina annoin toisen mahdollisuuden muuttaa tapansa, mutta ikinä se ei oppinut. Nyt kun viimein laitoin sen pihalle, niin se on kuin potkittu rakki, ja on saanut puolet sukua puolelleen kun on niin koditonta raukkaa, että. Harmi vaan ettei minua enää liikuta.

Jos sinulla on vielä tunteita häntä kohtaan, niin kannattaa kai yrittää. Voi olla, että jos uhkaat laittaa hänet pihalle, niin se tajuaa muuttua. Jotkut ei ikinä muutu.

Vierailija

nostaa kissa pöydälle. Joko mies tajuaa ja yrittää tai sitten ei tajua. Kerro miehelle konkreettisesti mitä haluat.

Kotitöistä pääsee kyllä sopuun, jos vain kykenet luovuttamaan joistakin hommista miehelle täyden vastuun (myös aikataulutuksen suhteen). Alkoholin liiallinen käyttö on toinen juttu, ja paljon isompi ongelma.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat