Jumala on ihmeellinen!

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Hänellä on valtavat lahjat meitä odottamassa ja runsaasti siunausta. Meidän esirukouksellamme on paljon voimaa.



Jumala kuulee AINA jokaikisen rukouksen. Aina. Joskus rukoukseen tulee apu tai vastaus heti, joskus vasta paljon myöhemmin jonka tajuamme myöhemmin tai emme välttämättä koskaan. Herra tietää parhaiten, mikä meille on parhaaksi ja niin hän myös toimii. Aina kannattaa kuitenkin rukoilla, kertoa huolensa ja PYYTÄÄ APUA. Jumala haluaa, että me pyydämme Häneltä.



Jumalaa kiinnostaa meidän elämämme, ihan jokaisen elämä. Myös niiden elämä, jotka Hänet kieltävät. Hän rakastaa jokaista ja haluaa kuulla mitä sydämellämme on. Hän on meidän Isä joka rakastaa valtavasti lapsiaan, enemmän kuin me ihmiset osaamme edes ymmärtää.



Lainaus:

eikö se kaikkivaltias muuten tajua että on hätä? Mitä jos rukous ei auta? Eikö Jumalaa kiinnosta?

Vierailija

ohjataan muiden rukoiltavaksi.



Myös monissa kirkoissa on laatikko johon voi kirjoittaa rukoupyyntöjä, tietyt ihmiset sitte säännöllisesti lukevat ne ja rukoilevat asioiden puolesta.



Äitini on joskus myös käynyt rukouspiirissä joka kokoontui rukoilemaan ihmisten puolesta.



Rukous on valtavan voimakas "ase"! Ottakaa rukous käyttöön, rukoilkaa Jeesusta tulemaan sydämeenne ja tekemään siellä ihmeellisiä tekojaan. Hän pitää teistä huolen kun heittäydytte hänen käsivarsilleen. Hän antaa teille kaiken mitä tarvitsette kun annatte Hänen hoidettavakseen asianne. Turvautukaa aina ikuiseen Taivaalliseen Isäänne. Hän ei koskaan hylkää jos annatte hänen elämäänne tulla.



http://www.kotisatama.net/fi/rukous/esirukous.php

Vierailija

Jälleen kerran sain huomata rukouksen voiman. En pystynyt menemään yöksi majoituspaikkaani, koska ihmiset olivat siellä ihan sekaisin; humalassa ja aineissa. Rukoilin, että kulman takana olisi hotelli, johon pääsisi edullisesti yöksi. Ja siellä oli. Menin hotellin vastaanottoon ja kysyin paljonko huone maksaa. Jostain kumman syystä vastaanottovirkailija päästi minut 40 eurolla yöksi, vaikka kyseessä oli huippu hotelli. En edes kertonut mikä tilanteeni oli. Kiitos!

Vierailija

Haluaisin pyytää sinua rukoilemaan puolestani.



Olen tällä hetkellä todella onnellinen, koska minulla on ihana työpaikka. Ainoa ongelma on, että työsuhde on määräaikainen ja nyt, kun taloustilanne näyttää huonolta, säästetään kaikissa mahdollisissa kuluissa... Toivoisin niin kovin, että saisin jatkaa tuossa työpaikassa - tai sitten saisin vastaavaa työtä muualta. Teen työtäni sydämellä ja todella haluaisin jatkaa.



Olisi kiva kuulla myös muista vastaavanlaisista tapauksista, jos esimerkiksi sinulla, ap, on sellaisia.

Vierailija

sen kasvamisen lopettaneen vauvan istukkaa. Sillä rukouksien jälkeen vauvan alkoi taas kasvaa. Kävimme ultrassa joka viikko ja vauva kasvoi hienosti, vaikka olikin koko ajan liian pieni. Lääkärit vaan jankkasivat, että tilanne voi pahentua milloin tahansa ja että kaikki ei ole hyvin, mutta minä luotin Jumalan lupaukseen. Olen niin kiitollinen Taivaan Isälle noista ihanista lapsista.

t:11

Vierailija

mieheni isä on menettänyt ennen 55v syntymäpäiväänsä tyttövauvan tämän synnyttyä, vaimonsa (50 vuotiaan), ja parin vuoden sisään vanhempansa... miten joku ihminen saakin kokea niin paljon menetystä..

Vierailija

Mä olen saanut paljon rukousvastauksia, mutta nyt tuli mieleen tämä. Kävimme lapsettomuushoidoissa tosi tiuhaan tahtiin ja rukoilin, että Jumala auttais mua ymmärtämään milloin on aika pitää taukoa jos Hän ei minulle raskautta antaisi. Niinpä kävin työhaastattelussa, jossa haastattelija sanoi, että en saa tulla raskaaksi puoleen vuoteen. Meillä oli pian haastattelujen jälkeen suunniteltu hoitoa. Niinpä pidimme taukoa hoidoista ja se teki tosi hyvää. Ennen seuraavaa hoitoa kävin esirukoustapahtumassa kirkossa ja Jumala sanoi minulle toisen ihmisen kautta, että "Saat kaiken mitä tarvitset ja enemmänkin": Tulinkin sitten raskaaksi. Pelkäsin keskenmenoa ja kävin kirkossa ja taas sain sanan: "saat kaiken mitä tarvitset ja enemmänkin". Pian sain kuulla, että odotan kaksosia. Raskaudessa tuli hyvin paljon ongelmia ja aina sain nuo samat sanat ja luotin niihin. Esim. toinen kaksosista lopetti kasvamisen ja lääkärit olivat sitä mieltä, että hän on elinkelvoton tai istukka ei toimi kunnolla. Menin taas esirukoiltavaksi ja sain sanat: "älä pelkää, saat kaiken mitä tarvitset ja enemmänkin". Lopulta sain molemmat vauvani terveinä kotiin.

Vierailija

missä joku muija kiitti kuinka jumala oli paikannut hänen hampaansa, että kyllä se jumala sitten rakastaakin häntä! Samana päivänä lapseni koulukaveri oli kuollut leikkaukseen vain 7-vuotiaana.



Jumala on tainnut siirtyä hammaslääkäri ja majoituspalveluihin. Mitkään todelliset ongelmat ei kosketa?

Vierailija

Harmi vain, että täälläkin suuri osa ihmisistä elää laput silmillä ja käyttäytyvät kuin riivatut kun kuulevatkin puhuttavan uskonasioista. Heti alkaa syyttely ja herjaaminen ja uskovien vähättely.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat