Tyttöä yrittämässä.

Vierailija

Onko ihan hukkaan heitetty ajatus saada tämän poikajoukon jatkoksi vielä yksi lapsi, pikkuprinsessa :)

Mietin, josko tärppäisi jos seksiä olisi heti kuukautisten jälkeen joka toinen päivä aina 2., 4., 6., 8. ja 10.pvä. Eli ekan kerran toisena päivänä kun menkat ovat loppuneet.

Vähän hassu ajatus tämä minusta on, mutta voisiko tuolla konstilla saada tyttölapsi, ei siinä, ovat nuo pojatkin ihania.

Kommentit (12)

Vierailija

ootko 6 joskus ennenkin vastannut vastaaviin kysymyksiin ja antanut tuon ingender linkin???

Koska jos olet, niin saan kiittää paljolti juuri sinua :-D siitä että mekin saatiin poikajoukon jatkoksi tyttö :-D :-D !!!!!! Jeeee.

Nimittäin tuolta ingender -sivuilta löytyi hyviä vinkkejä. Ja samoin taisit silloin kirjoittaa noista karpalotuotteista (siis ehkä n. 1,5 v. sitten.... laitoin silloin viestiä jollekin nimimerkillä toimivalle palstalle täällä, keksityllä nimimerkillä jota en muuten käytä, ja voi hyvänen aika millaisia tuomitsevia vastauksia enimmäkseen sain...)

Lisäksi tilasin netistä Shettlesin kirjan How To Choose The Sex of Your Baby. Siinä kerrotaan lisää juuri tuosta ajoituksesta (tytöt ennen ovista) ym.

Lainaus:

hanki karpalotuotteita (mehua, kapseleita yms.), syö paljon kasviksia ja lue www.in-gender.com (results).

Näin meille tuli poikien jatkoksi tyttö. Lycka till!!!

Vierailija

Muutama päivä ennen ovista vuoto lisääntyy huomattavasti ja muuttuu munanvalkuaista muistuttavaksi. Googlaa billingsin menetelmä, sieltä löytyy tietoa.

Lainaus:

Lainaus:

Mulla tepsi toi kaksi päivää ennen ovista yhdyntä,se oli kaikista paras!!

-2 tyttöä

Mistä tietää milloin on ovis? Mulla on aika epäsäännöllinen rytmi...

Ei-ap

Vierailija

kun kiertosi on säännöllinen ja voit päätellä ovulaation ajankohdan, eli milloin aikaisintaan, niin olkaa yhdynnässä ennen ovulaatiota mutta siten että useampi päivä taukoa ennen ovulaatiota - näin poikasiittiöt ehtivät kuolla, ja tyttösiittiöt kituuttelevat ja selviävät ehkä ovulaatioon asti.

Vierailija

Lainaus:

Mulla tepsi toi kaksi päivää ennen ovista yhdyntä,se oli kaikista paras!!

-2 tyttöä

Mistä tietää milloin on ovis? Mulla on aika epäsäännöllinen rytmi...

Ei-ap

Vierailija

Emätin pitäisi olla happama. Greippi lisää ovista ja Karpalo happamuutta. Mekin kovasti tyttöä yritimme, mutta kolmas poika tuolla masussa näkyi olevan :)

Vierailija

Pukkaat sitä nestettä eteenpäin. Ja sitten nostat pepun ylöspäin. Sanovat että tyttösiittiöt on hitaampia, ja niitä pitää vähän tuuppia ;)

Ite oon kokeillu. En tiedä johtuiko siitä mutta 2 tyttöä sain kahden pojan jälkeen ja toimin juuri noin. (Kuulostaa aika pervolta ;D )

Vierailija

Todennäkösempää saada poika, jos ennestään poikia. Täytyy myöntää, että itsekkin epätoivosesti kaikki kikat yritin, mutta poika se viimeisinkin oli. Nyt on mukava kuuden pojan katras koossa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat