Olen tässä palstaa lukiessani ihmetellyt..

Vierailija

Miksi ihmiset on niin jyrkkiä toisia kohtaan?? Kerran luin jotain keskustelua, missä kirjoittajalla oli eri sukunimi miehensä kanssa ja lapsilla oli jomman kumman vanhemman nimi, niin tuli ihan kamala viestitulva siitä, kuinka on itsekästä ja kamalaa jos pariskunnalla on eri sukunimet ja kyllä sitä perheellä pitäisis olla yhteinen nimi... Miksi muka??

Eikö ole tärkeint'ä tehdä miten haluaa ja olla suvaitsevainen että muut tekee asiat erilailla?! Ei se nimi perhettä tee, oli sitten kaikilla sama sukunimi tai ei, jokainen tehköön miten haluaa. En vaan tajua miten se voi olla muille niin iso asia jos joku ei tee kuten itse tekee...

Kommentit (5)

Vierailija

Lainaus:

niin kuin nyt vaikka tuossa erinimiasiassa on, niin miksei sitä voisi kritisoida.

Tää idea tässä käsittääkseni oli, että jokainen saa tehdä mitä tykkää ja päättää perheen sisällä nimistä, ei sitä tarvi perustella. Saa toki kommentoida kun tänne kirjottaa asiasta, mutta miksi se on joillekin niin kamalaa kun joissain perheissä oon kaksi nimeä?

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

niin kuin nyt vaikka tuossa erinimiasiassa on, niin miksei sitä voisi kritisoida.

Tää idea tässä käsittääkseni oli, että jokainen saa tehdä mitä tykkää ja päättää perheen sisällä nimistä, ei sitä tarvi perustella. Saa toki kommentoida kun tänne kirjottaa asiasta, mutta miksi se on joillekin niin kamalaa kun joissain perheissä oon kaksi nimeä?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat