Harvinaisen mustasukkainen ämmä kyseessä?

Vierailija

Lähileikkipuistossamme oli kerran pariskunta, ulkomaalainen mies ja suomalainen nainen, jotka käyttäytyivät tosi ynseästi. Pieni lapseni käveli heidän lähelleen ja seurasin perässä, yleensä ihmiset siinä tilanteessa tervehtivät, katsovat ystävällisesti, hymyilevät, vaihtavat ehkä pari sanaa. Nainen katsoi tosi tylysti ja jotenkin halveksivan vihamielisesti, ja mies oli jotenkin torjuvan oloinen.

Tänään sama mies oli lasten kanssa yksin leikkipuistossa, ja kun vaimonsa ei ollut paikalla, jutteli kanssani ihan normaalisti ja ystävällisesti. Eikö hänen vaimonsa siis anna miehen edes jutella muille naisille?

Lisäys: en ole mikään uhka muiden naisten miehielle, minulla on omakin äijäkulta kotona, ei ole tapana vikitellä muiden miehiä, ei varattuja eikä vapaita.

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

... oli siis se, että huvitti, miten sama mies voi vaimon läsnäollessa ja vaimon poissaollessa käyttäytyä niin täysin eri tavoin. Vähän hauskaa minusta, jos vaimon ollessa paikalla on nyrpeä, torjuva ja melkein vihaisen oloinen ja kun vaimo on poissa, sama mies käyttäytyy kuten muutkin samassa leikkipuistossa: tervehtii, juttelee niitä näitä niin kuin kohteliaat ja normaalit ihmiset.

ap

Vierailija

Mulla on pari hyvänpäiväntuttua, joilla on afrikkalaiset miehet ja nämä kaksi naista on jotenkin vainoharhaisia. Niiden mielestä kaikki naiset kuolaa niiden miesten perään ja on potentiaalisia panopupuja niiden miehille... Mutta toisaalta näiden naisten miehet on sellaisia, jotka juoksee baarissa ilman vaimoa, joten kai on tullut vainoharhaiseksi syystäkin (joskin se syyttävä sormi pitäisi osoittaa sitä omaa miestä, eikä vieraita naisia kohtaan...)... Mutta ihan mahdotontahan sitä on sanoa mistä naisen ynseä ilme johtui, voi olla mitä vaan.

Ps. Niille, jotka tulee huutaan rasistia, sanon, että itselläkin ulkom. mies, joten en ole. ;o)

Vierailija

Löytyyhän noita. Tai sitten oli huono päivä, riitaa tai jostain vakavammastakin kenties kyse. Kyllä minäkin saatan olla ajatuksissani ja vaikuttaa ehkä ynseältä, vaikkei tarkoitus olisikaan. Ja joskus olen saanut jostain ihmisestä todella huonon ensivaikutelman (naapuristamme esimerkiksi), mutta sitten seuraavalla kerralla on ollutkin ihan ystävällinen ja mukava.

Summa summarum, kun emme voi tietää mistä oikeasti oli kyse, parempi olla vaivaamatta sillä mieltäkään :).

Vierailija

Mutta tuskin ap tuota voi käsittää, että syitä voi olla vaikka kuinka paljon, ja ne ei jollekin vieraalle puistossa olevalle tyypille kuulu. Hänen ihanuuteensahan kaikki tässä maailmassa kulminoituu, joten joka ei ap:ta heti ota ilomielin vastaan on vähintäänkin mustis, joopa joo.

Ettei vaan olisi ap niitä sairaalloisen huomionkipeitä ämmiä (kun nyt itse ensin jonkun tuntemattoman miehen vaimoa ämmitteli) kun sillä naisella ja miehellä on tasan oikeus ulkoilla ilman ap:n ihanaa persoonaa.

Vierailija

Miehelle varmaan tullut tutuksi jos edes vahingossa vilkaisee toiseen naiseen päin, niin vaimo nalkuttaa loppupäivän, joten oli töykeä teitä kohtaan... Nyrpeys voi monesti johtua siitä,että nolottaa käyttäytyä niin. Kun vaimo ei ollut mukana, hän oli normaali itsensä...

Lainaus:

Mies jutteli mielellään, kun nainen ei ollut paikalla, ja oli innostunt lapsestani.

ap

Vierailija

Eihän kukaan noin sanonut. Sen verran pitää olla tilannetajua, että jos ne (vieraat ihmiset!) ei halua sua ap seuraansa niin sitten eivät halua. Miksi ihmeessä pitäisi jutella ventovieraan kanssa?Mikä maailmannapa sä oikein oot? Miksi niiden pitäisikään varauksetta sut haluta seuraansa? Mitäs jos ne halusi olla siinä yhdessä ulkoilemassa, perheen kesken, ilman että joku juoruämmä? tunkee kylkeen hölisemään?

Sori, unohdin että jotkut ovat maailmannapoja, joista pitää kaikkien varauksetta pitää.

Vierailija

Ei usein, mutta joskus. Ja työmatkoilla yms. En silti epäile häntä mistään, eikä minua häiritse, jos muut naiset juttelevat hänen kanssaan.

Vierailija

juuri riidelleet tai muuten paska päivä. Silloin ainakin itsellä on niin kehno mieli, ettei paljon hymyilytä... Toki tosin voi olla mustasukkainenkin, mutta vaikea uskoa, että mies sitten noin naista tottelisi.

Vierailija

Mulla ynseys johtuu usein siitä että koen mieheni olevan ihan överisosiaalinen. Nyppii jos se lähtee liikaa ja väärässä paikassa avautumaan ihan tuikituntemattomille......

Vierailija

.. mutta sä vaan haluat inttää, että se oli vaimon syytä? Miksi?

Siis jos heillä oli siinä just eka reissulla puheena esim. vaimon syöpähoidot tai joku muu vakava juttu, niin kyllä silloin tulee varmaan jokaisella mulkaistua vihaisesti tai nyrpeesti sivullisia, jotka siihen tunkeutuu häiritsemään. Oli ne sitten ihan ketä vaan....

Sä et tiedä syytä. Ja se syy ei sulle kuulu. Yrität selkeesti vaan vääntää tuohon oman väitteesi suuntaan selitystä.

Kaiken maailman idiootteja... :(

Vierailija

Joo, muistakaa Suomessa nainen ei saa puhua tuntemattomalle miehelle missään tilanteessa, muuten olet säälittävä tyrkky!!!!!! : )

Lainaus:

kun pitää muiden miesten kanssa väkisin juttusille päästä? Eikö oma suhde toimi vai mikä on?

Ei yhtään ihmetytä, että tylyä oli, ja kai se miesraasu nyt väkisin sulle jotain jutteli, jos kerran taas änkesit tuntumaan... Tyrkky.

Vierailija

ja ajattelivat, että jos alkavat lapsen kanssa juttusille, se houkuttelee sinutkin paikalle.

Tai sitten olivat vaan omissa ajatuksissaan, eivätkä niin huomioineet lasta/sinua.

Itse saattaisin huonona päivänä toimia ihan samoin, aina ei vaan jaksa vieraitten kanssa höpöttelyä.

Ei tuosta nyt kyllä saa repimälläkään mitään draamaa, sori vaan.

Vierailija

Oletpa oudon ärtyisää kommenttia saanut täällä, ap! Kuten sanoin, tuttu juttu..

t.13

Lainaus:

Luulisi, ettei silti olisi liikaa vaadittu olla katsomatta vihamielisesti, jos lapseni tulee viereiseen keinuun (muita keinuja ei ollut) ja itse seuraan perässä? Ette nähneet sen ämmän ilmettä. Mutta ok, hur som helst, ehkä olen itserakas maailmannapa ;-)

ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat