Lasten kurittaminen kielletty laissa, kuitenkin pappa antaa 4v luunappeja ja tukistaa

Vierailija

siis ko. isoisä. Ilmoitanko asiasta poliisille...

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Nostin sellaisen äläkän ettei varmaan ikinä enää uskalla. Mutta tee kuten minä. Ilmoitin että tuo on ollut laissa kiellettyä vuodesta 84, ja seuraavaksi sua läpsii poliisi.

Vierailija

välillä niin ikävästi, että ainoa vaihtoehto on vähintäänkin olkapäistä ravistelu. Nyt ymmärrän, että tämähän on kielletty - minun pitänee soittaa poliisit paikalle pistämään lapsi kuriin!

Vierailija

nimittäin tuosta yhdestä, jonka käsi kipeytyi lyömisestä!!!! Selvä pahoinpitely. Luunappi meillä ainakin on sellainen, ettei kumpaankaan satu, mutta vastaaottajaa nolottaa, siinä teho. (4-5 kertaa luunappi annettu 6 vuoden aikana ja kahdelle lapselle yhteensä)

Vierailija

kun minusta oli tosi hellyyttävää, kun meidän veljekset riiteli jostain toissapäivänä, ja 2-vuotias veti tukasta 4-vuotiasta. Niin tää 4-vuotias tuli mulle surkeena näyttämään, että veli teki näin (ja otti itseään tukasta kiinni ja veti). Eli poika ei edes tiennyt sanaa tukistamiselle! Ja hyvä tietenkin niin. Tämän aloituksen luettuani huomaan, että saan olla ylpeä itsestäni ja suvustani!

Vierailija

he kummatkin vuorotellen yrittivät penkoa kassiani, päätin et nyt läimäytän, mutta en osunut kun 4 vuotias on liian nopea.

Toissapäivänä meni hermot isomman kanssa. Se nauroi kun mä loin. Nyt en enään niin tee koska lopputulos on kipeä käsi ja lapsi joka nauraa mulle.

konstit on menneet, mitä nyt tekisin?

Vierailija

ärsyttää katsoa, kun mukulat vie vanhempiaan kuin sikaa säkissä ja vanhemmat vaan vikisee "ei saa juuso, ei saa". Kyllä minä annan ympäri korvia, jos syy siihen annetaan. PISTE. Ja jos siksi istun joskus vankilassa, niin eipä joudu muksut kurittomuuttaan siellä istumaan.

Vierailija

meillä mies ottaa mukuloita kraiveleista kiinni ja heittää kylmään ja pimeään kellariin "rauhoittumaan", joskus jopa unohtaa sinne muutamaksi tunniksi = hyvää vanhemmuutta?

Vierailija

Pappa toimii niin kuin hänen lapsuudessaan ja vanhempanaollessaan on toimittu. Voit hänelle sanoa, että nykyään niin ei tehdä ja neuvoa, miten pitäisi toimia. Poliisille ilmoittaminen ja välien pysyvä katkaisu isovanhempiin on just sellaista mammakerholaisen hätäilyä, mitä palsta tapaa suositella. Ollaan niin ehdottomia ja virheettömiä ettei tosikaan...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat