Hei kaupantädit yms. kävin äsken kaupassa ja ostokset maksoivat 67 euroa, kaupan

Vierailija

täti sanoi ettei voi myydä/en saa osaa kortillani, siis onko totta että kaupan kassalta nähdään normaalin tilin saldo, tiedän et miinuksella 6 euroa, ja huomenna tulossa tili, onko totta?kysessä normaali pankkikortti, ei visa.

Kommentit (12)

Vierailija

Mutta varmistaa kuitenkin että tilillä on katetta. Äitini (myyjä vaateliikkeessä) sanoi että kaikki ostokset yli 50e jotka maksetaan pankkikortilla varmistetaan.

Vierailija

mutta ei enää! Suurimmassa osassa kauppoja on-line -päätteet. Eivat anna myyntilupaa, jos kate ei riitä. Ihan sama onko tavallinen vai sirullinen kortti. Sirulliset kai varmennetaan automaattisesti aina.

Vierailija

Minulla on sirukortti ja ostin jotain 20 eurolla. Huomasin kotona, että tili oli miinuksella. Maksu onnistui ja rahatkin lähtivät tililtä vasta seuraavana päivänä, ohjelma ei ollut siis tehnyt varausta tililtäni tuolle summalle.

Vierailija

Tavallinen kortti ei myyny vaik tilillä oli katetta.

Lainaus:

Kun ostin lapselle pyörän tavaratalosta ja lisäksi ruokaa. Nämä yliitivät saldon ja tavallinen pankkikortti ei toiminut. Yritin ostaa myös luotolla ja tämäkään ei toiminut, vaikka luottoa oli kortilla tarpeeksi. Kävin hakemassa automaatista ja sieltä sain rahat. Ostokset odotti kassalla sen aikaa.

Olen miettynyt johtuiko tuo siitä, että tili olisi mennyt miinukselle vai sampopankin ongelmista joita tuohon aikaan oli.

Vierailija

Kun ostin lapselle pyörän tavaratalosta ja lisäksi ruokaa. Nämä yliitivät saldon ja tavallinen pankkikortti ei toiminut. Yritin ostaa myös luotolla ja tämäkään ei toiminut, vaikka luottoa oli kortilla tarpeeksi. Kävin hakemassa automaatista ja sieltä sain rahat. Ostokset odotti kassalla sen aikaa.

Olen miettynyt johtuiko tuo siitä, että tili olisi mennyt miinukselle vai sampopankin ongelmista joita tuohon aikaan oli.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat