Tyyliblogin lukijoille..

Vierailija

Oletteko ihmetelleet "Marikan" UNQ-vaatteiden esittelyä ja hehkutusta? Luulen, että ratkaisu löytyy, kun katsotte hänen blogiin laittamiaan kuvia ja sitten UNQ:n sivuilla olevia kuvia.. Sama lapsi, samat vaatteet!

Mua niiiin ärsyttää tollanen piilomainonta ja sitten vielä vilpittömästi väitetään, että ihan tavallisia maksavia asiakkaita ollaan! Just!

Kommentit (15)

Vierailija

Siis tottahan se on, että hyvän tavan mukaa pitäisi mainita, jos tuotteet on saatu. Tai muuten saatu yritykseltä jotain rabattia. Kyllä ne maailmalla osaa tämänkin fiksummin hoitaa!!

Vierailija

Hei tiedoksi kaikille joita asia vaivaa: Unq sivuilla on asiakkaiden kuvagalleria . eli marika ilmeisesti on UNQ asiakas eikös vain:)

Tiedän että UNQ luojalla on 3 lasta ja omat lapsetkin ahkearsti mainoskuvissa.

Vierailija

olen saanut sieltä paljon vinkkejä esim. ulkomaisista nettikaupoista mistä en olisi ikinä itse älynnyt tilata. Minusta tuohon blogiin on myös panostettu toisin kuin muihin vauva-lehden ylläpitämiin blogeihin ja bloggaukset ovat varsin tasokkaita.

Vierailija

ilmaistu:)

Samaa minäkin ihmettelen että mistä aina moinen kateus juontaa juurensa, onko se meillä suomalaisilla dnassa...

Muuaalla maailmassa osataan kannustaa ja iloita oman maan menestyksestä, ei se ole pois kuitenkaan keneltäkään henkilökohtaisesti.

Tyyliblogin tehtävänä on minun tietääkseni esitellä hyviksi koettuja merkkejä ja löytää uusia ja jakaa tieto muille...joten mistä moinen hässäkkä?

Satun tuntemaan UNQ Tiinan ja koko perheen johon kuuluu 3 lasta .

Ja mihinkään tyyliblogiin kirjoittamiseen ei siltä valtavalta työmäärältä minkä yksityisyrittäminen vaatii, ei löydy aikaa ,koska ei löydy aikaa edes omille ystäville:(

Niminerkillä unohdettu ystävä joka jaksaa odottaa..:)

Vierailija

Kertoa, että on itse ne tehnyt tai ystävä.. Eihän tuo tyyli poikkea siitä "Doggie.eu-nettikauppa"- piilomainontajupakasta kovinkaan paljon!

Vierailija

jos ärsyttää. Mielestäni on vain kiva, että siellä esitellään erilaisia vaatteita ja vaatemerkkejä. Jos merkkejä ei esiteltäisi, miten tietäsin mistä tilata. En ole lastenvaatefriikki, mutta kauniista ja laadukkaista vaatteista pidän (kohtuudella), ja olen saanut paljon vinkkejä blogista meille tarpeellisiin ostoksiin. Esim. kerran tarvitsin ulkovaatteet lapselle, ja hankin ne blogin vinkistä. Olin vain ja ainoastaan tyytyväinen, koska en itse halua käyttää paljoa aikaa nettipuotien etsimiseen ja pläräilyyn.

Vierailija

ainakaan minua.

Itse olen niin väsynyt kaupoissa ramppaamiseen ja siihen, että siellä on niin paljon samanlaisia vaatteita. Mielelläni lukisin vaikka kaikilta nettikauppojen omistajilta tuollaista blogia, vaikka tuntuu että tuskin heillä nyt kovin on aikaa tuollaisiin. Nämä blogit ovat erinomainen kanava löytää mieluisia vaatteita!

Niin, ja tosiaan ärsyttävät jutut voi jättää lukematta : )

Vierailija

Unq-malliston monet fleecevaatteista muistuttavat erehdyttävästi Tinttu-vaatteita. On tietysti ihan OK tehdä fleecestä vaatteita mutta voisiko sitten "keksiä" jotain uutta (dinot ja lepakot ovat olleet Tintun mallistossa jo kauan ja nuo kruunu-hatut ovat kuin Pikku Prinssille suunnitellun malliston kopio). Jos on niin taitava, että osaa kivoja vaatteita lapsille tehdä niin on varmaan myös niin taitava, että keksii jotain uutta eikä vain hieman muuta toisen vastaavan mallia.

Vierailija

Olisiko lapsi vaan mallina? Minusta tuttavien kauppojen mainostaminen on ihan ok jos yhteys tulee selvästi tekstistä ilmi. Samoin en pane pahakseni jos blogistit saavat jotain korvausta, alennuksia tms. kaupoilta kunhan sponsoroinnista on joku maininta.

Vierailija

Mä en sitten jaksa ymmärtää, että mitä ihmettä te ihmiset oikein vingutte noista tyyliblogin pitäjien ostoksista ja vaatteista. Ja mä en ymmärrä, että mitä sillä on väliä vaikka joku siellä kehuisi ilmaiseksi saatuja vaatteita? Nehän voi olla ihan oikeasti tosi hyviä ja itselle mieluisia. Ja eikös tässä jokainen ajatte ihan omilla aivoillaan ja osta sen mukaan. Vai oletteko te kaikki niin sopuleita, että jos joku sanoo, että tää on tosi hyvä, niin te ostatte sen ilman mitään omaa arviointia.

Kyllä ei voi kuin ihmetellä näitä kateellisiä kyttääjiä. Voi kamalaa, että joku saa jotain halvemmalla kuin te tai herra paratkoon jopa ilmaiseksi.

Vierailija

ja mamma kehui kuvauspalkkioksi saadut sadevaatteet maasta taivaaseen. Tyyliblogistien mielipiteet ovat ostettavissa, niitä ei kannata vakavasti ottaa

Vierailija

tyhmä tähän suoran linkin tuohon tyyliblogiin,

ihan mielenkiinnosta olis kiva katsella ulkosuomalaisena mammana suomaislten lasten tyylejä ;)

kiitos

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat