Ex-mieheni väkivaltaisuus huolestuttaa?

Vierailija

omasta lapsestani,ja jos mies olisi siis käyttäytynyt väkivaltaisesti myös lasta kohtaan.

Kommentit (13)

Vierailija

Ex-mieheni oli minua kohtaan loppuvaiheessa melko väkivaltainen. Hän nosti minut pari kertaa seinille, mutta olin onneksi todella vahva ja pidin puoleni. Onko syytä olla huolissaan hänen uudesta vaimostaan, joka vaikuttaa todelliselta hissukalta? Pitäisikö ilmoittaa jotain, että varoo?Tämä vaivaa minua yöstä yöhön, näen jopa painajaisia, etten pysty pelastamaan häntä ja lasta. Tekisittekö te jotain asialle?

Vierailija

vaikka mitä sille nykyiselle kertoisit, se ei uskoisi (sinä vain olet pimeä muija). Nainen uskoo vasta, kun nyrkki osuu.

Eli nuku sinä vaan yösi rauhassa, uutta muijaa et voi auttaa

Vierailija

ensin olisitte olleet se kolmas pyörä, joka mukamas "pelastaa miehen ankeasta suhteestaan". Tällaiset miehet ovat juonia, he eivät eroa ennekuin on uusi jo hankittuna.

Käy vaan niitä pieniä lapsia sääliksi. Ovat saman ikäisiä kuin nyt omani uuden ihanan mieheni kanssa.

ap

Vierailija

jopa jos hän ei voittanut lotossa. Aina oli mun vika kaikki vastoinkäymiset. En usko, että mies vieläkään on tajunnut itsessään olevan mitään vikaa, on sen verran narsisti. Joten ei kyllä hänellä ole mitään mielipidettä asiasta, en ainakaan usko. En tiedä, onko edes pohtinut asiaa, että kuinka helpolla hänellä irtoaa nyrkin heilahdus. On kauheaa saada se rakkaaltaan. Näen varmaan jatkossakin unia, kuinka yritän pelastaa uuden vaimon ja uudet lapset ja sitten en onnistukkaan, koska vaimo ei usko minua.

Älkää ihmeessä naiset ottako mieheksi toisen naisen hylkäämää!

ap

Vierailija

jos joku olis mua varoittanut että mies on väkivaltainen. En ehkä aluksi olisi sitä uskonut mutta ensimmäisen tönäisyn kohdalla olisin. Enkä olis ikinä olltu niin pitäkään hakattavana. Mulla kesti meinaan aika kauan ennen kun tajusin että mies on oikeesti väkivaltainen. Alkoi vaan tönimisestä ynm pienestä. Olisin tajunut aikasemmin jos joku olis ajoissa varoittanut.

Vierailija

jos tarvitsee apua, niin yritän auttaa. Olen nähnyt vaimon muutaman kerran sattumalta ja hän on ihan nuukahtaneen näköinen, samanlainen kuin olin itse suhteeni lopussa. Hiukset hoitamatta ja väsynyt, kulkee kumarassa ja pälyillen. Oikeastaan rumasti repsahtaneen näköinen ressukka.

Unessa näin, että sain haasteen lähestymiskiellosta. Ehkä sellaista ei tule, kun en ole 7 vuoteen ollut missään muussa yhteydessä heihin.

ap

Vierailija

Ex-vaimo,joka väittää miestä väkivaltaiseksi, on aina itse hullu eukko... Miten exäsi itse suhtautuu näihin väkivaltaisiin tilanteisiin? Vähätteleekö, kieltää vai syyttää sinua vai miten? Osaako hän tunnustaa oman väkivaltaisuutensa, jos näin, pystyisi hän puhumaan asiasta nykyisensä kanssa, välttääkseen vastaava tulevaisuudessa...mutta jos tosiaan hänestä vika oli kaikessa muussa kuin itsessään, nykyinen saa varmasti kokea saman kuin sinä jossain vaiheessa...

Vierailija

Olen aika velvollisuuden tuntoinen ja lainkuuliainen. Olen lakia valvovalla alalla töissäkin. En todellakaan haluaisi, että mitään sattuu. Itseäni ehkä harmittaa, että salasin häpeissäni väkivaltaisuuden ja nyt haluaisin oikaista tilanteen.

Vierailija

Kyllä se on mahdollista, joskin todennäköisemmin on väkivaltainen uudessakin suhteessa. Mutta onhan se esim. 30 % tod. näk. ihan mohdallista, ettei hermostu uuden vaimon kanssa.

Lainaus:

ap

Vierailija

jatkaa sitä samaa rataa sen uudenkin naisen kanssa... Tuollaisetkin lopulta löytävät sen eukon, joka kestää nyrkkiä loppuelämän...

Jos sinulla on mahdollisuus jutella uuden naisen kanssa, kerro kokemasi, ethän siinä mitään menetä vaikka saisit haukut päälle! Exäni on sairas psyko, en tiedä kuinka monta naista hän on hakannut minun jälkeeni,mutta en todellakaan voi kantaa syyllisyyden tuntoa siitä....

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat