Mitä teidän lapset harrastaa ja iät? Käyvätkö lisäksi päivähoidossa tai ip-kerhossa?

Vierailija

.

Kommentit (14)

Vierailija

Eskarilainen käy hiihtokoulussa ja tanssissa, kummassakin kerran viikossa, on myös eskarin lisäksi päivähoidossa

Tokaluokkalainen käy hiihtokoulussa ja musiikkipajassa, kummassakin kerran viikossa, on myös ip-kerhossa, musiikkipaja tosin on ip-kerhon aikana

Vierailija

Tuntui että mielummin keskityn tähän harrastusten viemisiin ja kokeiluihin kuin hoitopaikkaan, koska kotona olen kuitenkin vauvan kanssa. Ja rankkaahan se on päiväkodin jälkeen kun 1-2h olivat vain äidissä kiinni päivän jälkeen. Uskon, että meillä kaikilla helmpompaa näin.

Vierailija

9v: taekwondo 2x vko, sähly 1x vko ja futiskerho 1x vko

6v: taekwondo 2x vko, sähly 1x vko

1v: ei mitään perhekerhoa kummempaa

Isommat lapset ovat koulussa ja eskarissa, iltapäivät ollaan kaikki kotona. Kun joskus tulevaisuudessa menen töihin, harrastuksia on ehkä pakko karsia kun olen kuitenkin yksin vastuussa kuljettamisista ym ja pienin on aina pakko pitää mukana.

Olen yrittänyt houkutella esikoista soittotunneille kun meillä tuo piano on, mutta ei ole ollenkaan halukas. Jonkun verran olen nuotinlukutaitoa sitten opettanut itse. Joku taide-/kädentaitoharrastus olisi kyllä hyvä, mutta kun tuo hikoilu vetää niin puoleensa.. Pääasia kai, että on mieluisia harrastuksia - oli ne sitten mitä tahansa.

Vierailija

kaksoset 3,5v ja molemmat harrastavat muskaria x1 vko

toinen lisäksi liikuntaleikkikoulu ja toinen tanssikurssi x 1

Aika paljon on, mutta nythän tässä iässä ne kiinnostuksen kohteet herää ja vanhempien tehtävä on antaa mahdollisuudet kehittää omaa kiinnostuksen kohdettaan. Meillä ei myöskään pakosta harrasteta. Jos joku ei kiinnosta, se lopetetaan.

Vierailija

5 ja 3 vuotiaat kotihoidossa.

Kaupungin kerho molemmilla 2x viikossa(3 tuntia päivässä)

Molemmat satubaletissa kerran viikossa.

Molemmat luistelukoulussa kerran viikossa.

Vanhempi pallokoulussa kerran viikossa.

Vierailija

Kerran viikossa muskari, srk-kerhossa käy n. kerran viikossa tai miten aina pääsee. Luistelemassa ollaan nyt käyty muutamia kertoja. Ihan oman perheen kesken.

Vierailija

*7v ekaluokkalainen tulee koulusta kotiin.*

1 krt/ vk telinevoimistelu

1krt/ vk lentopallo (pallokoulu, paljon leikkiä)

*4v, 5h pv hoidossa*

1krt/vk touhujumppa

*3v, 5h/pv hoidossa*

Aloittaa nyt joulun jälkeen 4v kanssa samassa jumppa ryhmässä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat