Millaista naista et voi sietää?

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

* Joka ahdistuu kinkunpaistosta

* Joka vetaa herneen nenaan, jos saa anopilta saippuan/suklaalaatikon/vessan maton/sukat

* Joka miettii loputtomiin, kuka kutsui kenetkin kylaan, voiko pitaa nyyttikestit, kuka toi ranskanleivan ja kuka unohti

* Joka kelaa loputtomiin, onko Janette huono nimi

* Joka kyttaa miehen sahlyharrastusta, muttei uskalla tai osaa itse lahtea

Nauravaiset, rennot naiset kelpaa, vaikka valilla oliskin lohikaarmeen vikaa.

Vierailija

Heidän mielestään tasa-arvoa on se, että nainen voi olla kuin mies.

Myös tuossa yhdessä aloituksessa "morsian" sarjan hempukasta kirjoittava on hyvä esimerkki. Mies on huijannut suunnilleen kaiken mahdollisen ja tällä ajatusmaailmalla varustettu ärsyttävä nainen näkee asista tasan sen "kylläpä hempukkaa vietiin 6-0" puolen. En voi ymmärtää, en mitenkään. Ehkä se on jotain oikeudentajun puuttumista mikä ärsyttää. Tosin tämä sama koskee miehiäkin. Harvoin he vaan ovat noin "susia toisilleen".

Vierailija

Tosin en ole todellakaan mitään täydellinen äiti/ihminen, enkä edes kuvittele olevani. Sen kyllä tiedän, että joitain ärsyttää "ylitehokkuuteni"... Minä vaan olen aina ollut tällainen, enkä pidä itseäni mitenkään muita parempana.

Lainaus:

Siis sellaiset kestovaippailijat luomuhörhöt, jotka eivät koskaan väsy, valita lapsistaan, leipovat leipänsäkin itse ja ehtivät joka paikkaan ja tekevät vielä kaiken sivussa väitöskirjaa. Nämä tyypit eivät ärsyttäisi niin paljon, jos he eivät niin kovasti alleviivaisi tuota ylivoimaista suoritustaan äiteinä ja mallikansalaisina.

Vierailija

sekä huonoitsetuntoiset, muiden elämää kyttäävät ja arvostelevat, mustasukkaiset, kaikkia toisia naisia kilpailijoiksi luulevat kateelliset juoruämmät.

Vierailija

- en voi sietää jos nainen jättää ehkäisyn pois mieheltään salaa

- en voi sietää naisia, jotka erotessaan estävät lapsen ja isän välisen suhteen

- en voi sietää naisia, joille exä on kävelevä lompakko

- en voi sietää naisia, jotka esittävät viatonta vaikka sisällä asuu piru

- en voi sietää naisia, jotka eivät seiso omilla jaloillaan

- en voi sietää valehtelijoita

- en voi sietää naisia, jotka eivät tajua, että maailma ei pyöri heidän napansa ja tahtonsa ympärillä

Vierailija

kaikki pitää aina mennä jonkun saamarin kaavan mukaan, ja siitä ei voi poiketa minuuttiakaan. Kylässäkin pitäisi toimia kuten kotona ollaan totuttu. Mikään ei ikinä kelpaa, ainakaan jos anoppi on asialla. Joka tietää kaiken kaikesta kaikkia paremmin tai jos ei parhaiten, niin ainakin kovaäänisimmin.

Vierailija

Lainaus:

voisi uskoa tästä mitään pahaa, vaikka mies panisi kaupungin jokaista vierasta naista. Sellaista, joka pitää kaikkia muita naisia uhkana ja siksi vihaa näitä, ja jos mies jää kiinni pettämisestä se on ainoastaan toisen naisen syy.

Eli melko yksinkertaista pikkuvaimoa.

Vierailija

Lainaus:

Itsestään huolimattomia, ei peseydy, pese hiuksiaan, käy kaupungilla tukka rasvaisena, naama finneillä ja reikäisissä verkkareissa, tai muuten likaisissa retkuissa.

Sairastan masennusta. Toivottavasti emme ikinä tapaa. Juuri tuollaisten ihmisten takia ahdistun vaan lisää. Onneksi näin aikuisena saa yleensä itse valita seuransa...

Vierailija

voisi uskoa tästä mitään pahaa, vaikka mies panisi kaupungin jokaista vierasta naista. Sellaista, joka pitää kaikkia muita naisia uhkana ja siksi vihaa näitä, ja jos mies jää kiinni pettämisestä se on ainoastaan toisen naisen syy.

Eli melko yksinkertaista pikkuvaimoa.

Vierailija

Lainaus:

50-vuotiaita naisia, jotka ovat eläneet vain lapsilleen ja miehelleen ja jättäneet opiskelut kesken.

Työpaikalla tekevät niitä yksinkertaisimpia työtehtäviä ja ovat kateellisia nuorille ja koulutetuille naisille, jotka saavat parempia ja vaativampia työtehtäviä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat