Muita yo-opiskelijoita/aketeemisia, jotka asuvat ongelmalähiössä? Ahdistaako?

Vierailija

Miksi et muuta pois? Mä olen yh ja ei ole varaa muuttaa. Täytyy vaan jotenkin yrittää sietää tätä karmeutta. Toivottavasti joskus saan mahdollisuuden päästä pois täältä.

Kommentit (6)

Vierailija

poliisit käyvät harva se päivä, naapureiden ongelmaperheiden lapset ovat oven takana kysymässä ruokaa/yöpaikkaa kun vanhemmat ovat jossain jne jne.

Jaa, että mitäkö olen tehnyt minkään hyväksi? Ottanut niitä resuisia lapsia meille, soitellut lastensuojeluun ja poliisille.. Asuintoimikunnan kokouksessa kävin pyörähtämässä, mutta siellä oli vain joukko hampaattomia juoppoja juomassa terästettyä glögiä, siinä kokouksen tarkoitus.

Ap

Vierailija

Mikä siinä nyt niin kamalaa on? Itse asuin opiskeluaikana itiksessä ja minusta se oli tosi mielenkiintoista, näki/tapasi tosi monenlaisia ihmisiä ja tavallaan aitoa elämää. Nyt asun Espoossa ja vaikka yhä "lähiössä" niin "paremmassa" sellaisessa, ja ihmiset ovat jotenkin tylsiä ja samanlaisia ja kauhean pinnallisia.

Vierailija

ahdisti muitakin kuin "akateemisia". Kyllä juopottelevat ja riitelevät vanhemmat ahdistivat naapurin sairaanhoitajaa ja kampaajaa siinä missä minua äikänopeakin.

Vierailija

Turussa aika vauhdikkaassa ympäristössä, tosin oli mulla pohjaa Helsingin Sörkastakin, en siis ihan sinisilmäinen enää ollut. Mutta täytyy sanoa että se naapurusto yhdistettynä iltatyöhön marketin kassana motivoi kummasti pitämään vauhtia opintojen kanssa. Joillekin nämäkin lähiöt sopivat ja kaikkeen tottuu, mutta tietysti varmaan pienten lasten kanssa on vaikeampaa. Älä huoli, opintojen jälkeen pääset varmaan vaihtamaan maisemaa jos siltä vielä tuntuu!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat