Mies kieltää mua syömästä joulukarkkeja!

Vierailija

Laskee, montako oon syönyt, ja piilottaa kohta kaikki dumlet. :(

Eilen söin vaan fazerin konvehtirasiallisesta puolet ja tänään en muuta kuin puolet dumlelaatikosta. Niin, ja vähän suklaapatukoita... Ja pähkinöitä.

Kai se luulee, että mä lihoan taas tätä menoa. Mutta kun mun mielestä jouluna kuuluu syödä suklaata ihan kunnolla. Se on niin terveellistäkin, samoin kuin pähkinät.

Sanokaa nyt jotain, mitä mä teen, ettei se piilota mun karkkeja! :(

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Tottakai jouluun kuuluu suklaan mussutus! Mä vedän boksillisen konvehteja päivässä joulun seutuvilla. Joka joulu! Enkä ole koskaan siitä lihonnut, muun ajan vuodesta syön erittäin terveellisesti ja liikun paljon. Tosin kyllä kerran viikossa ainakin levyllinen suklaata menee normaalistikin, olen suklaa-addiksti ja sellaisena aion pysyä. Ihan joka nautinnosta ei tarvitse kieltäytyä! :-)

Tosiaan piilota itse karkkisi ja napsi salaa, jos miehesi on tosissaan.

Vierailija

Olet syönyt aivan järkyttävän määrän rasvaa ja sokeria muutamassa päivässä! Tuliko sinulle mieleen, että miehesi on varmaan ihan vain huolissasi terveydestäsi?

Sitä paitsi, voisin hyvin uskoa, että et kertonut viestissäsi todellista tilannetta. Olet tainnut lisäksi syödä joulutorttuja, -pipareita, -kakkuja, luumurahkaa ja kaikkea muutakin makeaa ja rasvaista. Ja kinkunsyönti siihen päälle vielä!

Haloo, nainen! Minä ainakin olisin sinun sijassasi onnellinen miehestä, joka välittää. Niin terveydestä kuin kiloistakin. (Niin, ja mittasi olivat...?)

Suosittelisin, että kuuntelisit miestäsi ja ottaisit karkkiesi piilottamisen kunnioituksena itseäsi kohtaan.

Höpöp höpö teille jssap-hokijat!

Vierailija

Ei ole terveellisimmästä päästä ruokavaliota varmasti, mutta eri asia, kun on joulu, ja niitä karkkeja on kertynyt. Luulisin, että osaan päättää, mikä on kohtuullista ja mikä ei.

Yleensä en niin syö karkkia, ja ihan sopusuhtainen olen. Sitä paitsi, mieheni on sanonut, etten saa laihtua, kun muuten tissit ja takapuoli pienenevät. Se varmaan aikoi piilottaa ne karkit, kun luuli, että en jätä sille yhtään. Suklaasta tykkää itekin. Minä sitäpaitsi syön yleensä suklaata ja karkkia sivistyneesti yksi pala kerrallaan. Toisin kuin hän... suu täyteen ja järkyttävä maiskutus.

Eiköhän me tästä sopuun päästä. Pyydän sitä vaikka joka päivä lenkkikaveriksi, niin poltellaan yhdessä kaloreita.

-ap

Vierailija

Onneksi me ollaan mun miehen kanssa molemmat aivan toivottomia herkkuperseitä, joten ei todellakaan toinen katso nenänvarttaan pitkin kun joulunamuja lapataan molemmat naamariin kaksin käsin... ;) Me ollaan tuhottu kaksin jo enkelisuklaarasia, rasiallinen geishoja ja dumleja... Että silleen.

Ja ollaan siis molemmat hoikkia ihmisiä mun miehen kanssa, ei mitään porsaita kuten joku tuolla kommentoi... Jos ihminen herkuttelee jouluna, se tuskin hänestä possua tekee... Eli olen todellakin kanssasi samaa mieltä ap siitä, että jouluna jos koskaan saa herkutella!!! Muuten jos herkuttelee maltillisesti, niin nämä joulunpyhät ja rappiollinen elämä herkuttelun suhteen ei merkkaa mitään!

Sano ukollesi että löysää pipoaan, ja muistaa että olet aikuinen ihminen. Itsepähän päätät mitä naamaasi tunget ja miten paljon. Eri asia tietty jos olet syömässä miehesikin osuutta nameista ja hän siksi sinua toppuuttelee.... ;)

Hyviä herkkuhetkiä ap, arvosta itseäsi sellaisena kuin olet. Ihminen tarttee herkkuhetkiä :)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat