Olenko minä ilkeä äitipuoli tai mikälie, kun sanoin miesystävällleni

Vierailija

että nyt ei panna rahaa lapsesi joululahjaan vaan annetaan eräs miehen veljen lapselle ostettu virheostos. Onneksi miehen ei tarvi maksaa elatusmaksujakaan kun on yrittäjä ja voi sumplia asiat niin. Ajatushan se on tärkein:DD

Kommentit (8)

Vierailija

mutta tämä elari-juttu kyllä kuulostaa pahalle. Miksei isä huolehdi lapsensa elinkustannuksista?

Olen itsekin äitipuoli -jopa ilkeä sellainen- mutten ole koskaan elareihin kielteisesti suhtautunut. Tässä menee mulla raja.

Vierailija

lapsi ei välitänyt ja on vain pölynkerääjänä. Minä siihen, että tuohan me annetaankin "Sannalle" lahjaksi, onhan se niin kuin kierrätystä ja ekologista jne. Ja voimme ostaa minulle sen sijaan jotain ihanaa:DD

Vierailija

Hyvällä äitipuolella on hyvä itsetunto ja hän rakastaa muitakin lapsia kuin omiansa. Jos olisit "hyvä äitipuoli" tukisit miehesi suhdetta lapseen ja samalla tukisit miestäsi. Nyt aiheutat hänelle ristiriitaisia tunteita, jotka tilittyvät sinne samaan saldoon kuin kaikki muukin selvittämättömäksi jäänyt tölviminen ja joka sitten helposti kasaantuu epämääräiseksi pahanolon tunteeksi ja johtaa jopa teidän eroonne.

Vierailija

olla kiitollinen saipa hän siiten lahjaksi vaikkapa rikkinäisen lelun tai käytetyn paidan. Jos lahja herättää hämmennystä on lapsi pikkupaskiainen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat