Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä lapsesi sai joulupuu keräyksen (sossun jakamasta) lahjapaketista?

Vierailija

Meillä molemmat lapset saivat samanlaiset legopaketit =)

tosi kivat oli, eikä tullut tappeluakaan kun olivat tismalleen samanlaiset =)

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

Valitettavasti näin.

Tampereella joulupuu on ollut parina vuonna Koskikeskuksessa, sinne vein omat pakettini tänäkin vuonna. Järjestäjänä on tosiaan nuorkauppakamarit. Alla olevasta osoitteesta löytyvät järjestävät nuorkauppakamarit, toimintaohjeet jne.

http://www.jci.fi/fi/projektimme/joulupuu/

Meillä sai hakea tyhjät kortit, eli itse sai määritellä minkä ikäiselle paketin laittaa. Kaikilla kamareilla näin ei ilmeisesti ole?

Kiva kuulla, että paketeista on ilahduttu. Itsekin olen saanut jouluiloa pakettien laittamisesta. Ensi vuonna taas, ja niin kuin jo aiemmin totesin, alennusmyynneistä olen jo aloittanut pakettien kasaamisen kirjaostoilla :)

Vierailija

ehkä joskus oli, mullakin maksaa netti 9,90 euroa kuukaudessa, jo pelkkien laskujen maksaminen automaatilla (+ bussimatkat keskustaan) maksavat sen verran, enemmänkin. Niin monta asiaa pystyy hoitamaan netin kautta, kun muuten pitäisi lähteä keskustaan

että turha siihen on enää vedota ettei voi olla köyhä kun nettiinkin on varaa

Vierailija

Ei ainakaan meidän kunnassa. Kysyin tätä, koska omat varat ja mahollisuudet olivat kokonaan pois käytöstä. Jouduimme yllättäen pari kk sitten sossun luukulle, mutta ei täällä mitään lahjoja jaettu, ei edes ruokaan avustusta. Joten Joulu meni ilman lahjoja . Ihmetyttää. Onneksi luvassa paremmat ajat.

Vierailija

Netti maksaa sen 23,90€ kuussa. Kaupunkiin jos pitäs lähtee laskuja maksamaan, ni maksais sekin. Ja netistä on kyllä muutenkin kotiäidille paljon iloa. Sossu maksaa mitä maksaa ja kukin saa rahat käsittääkseni käyttää mihin haluaa! Itselleni en vaatteita juuri osta enkä myöskään ruokaa, joten eiköhän minulla ole oikeus nettiin!

Vierailija

Ttytölle pieni olkalaukku, jonka sisällä suklaata., pikkupojalle lego-poliisiauto, ja isommalle pojalle vesivärit ja maalauspaperia.

Itkin kun hain lahjapaketteja lastensuojelun toimistosta ja itkin myös aattona, kun lahjoja avattiin. Lapset tulivat niistä niin iloisiksi. Minulta isommat saivat uudet kylpytakit ja pienin sai lohikäärmeviitan (hän perinyt kylpytakin isommiltaan). Meiltä ei puutu mitään, mutta tulot ovat tosi pienet ja minulla niin raskas työ, että työn jälkeen en jaksa lasten kanssa tai muutenkaan kotona mitään. Meillä on viikonloppuperhe apuna näissä asioissa.

Kiitos kaikille teille, jotka haluatte tuoda iloa toisille ihmislle. Kukapa tietää, ehkä minä olin myymässä ja pakkaamassa jotain näistä antamistanne lahjoista:)

Vierailija

kans noi sossun lahjat... sen jälkeen eivät enää. Tosin hukkaan ne heillä menisivätkin kun lahjoja sataa sekä biosuvuilta, että meidän suvulta.

Luulisin että jos haluaa antaa lahjan sellaiselle joka todella lahjasta ilahtuu, niin tämä sossuun viety paketti lienee sellainen. Nämä lapset jotka näitä paketteja saavat, eivät varmaan saa leluja joka kauppareissulla, joten se tavallinen legopakettikin on varmaan kova juttu, toisin kuin monilla 'rikkaammilla kakaroilla' jotka saa ihan liikaa tavaraa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat