Joululahjoista....

Vierailija

ystäväni kanssa ollaan ristiin kummeja. Annoin hänen lapselleen 3xkallimman lahjan kuin mitän hän antoi minun lapselleni. Harmittaa. Lapseni sai lahjaksi jotain (luultavasti alesta ostettua) kesä-sälää, joita ei edes voi käyttää. En ymmärrrä. Olis ostanut sen sälän hinnalla edes yhden kirjan niin olis jotain hyötyä.

Mielipiteitä?

Kommentit (5)

Vierailija

Pari sukulaista kerää koko vuoden ale-koreista kaikkea "kakkaa" ja antavat sitten lapsillemme lahjoja, jotka ovat hirveää krääsää, vähän viallisia tai täysin toimimattomia. Lapset välillä pahoittavat mielensä tosi pahasti kun ensin ilahtuvat ja lahja paljastuukin täydeksi sudeksi.

Vierailija

Tai silleen, että minä olen veljeni lapsen kummi (joten vaimonsa ostaa lahjan) ja veljeni on minun lapseni kummi.

Tällä veljen vaimolla on aina hyvinkin tarkat ja kalliit lahjatoiveet ja mitä saikaan meidän lapsi joululahjaksi.... muutaman euron arvoisen lusikan.

Että näin.

Vierailija

Minä ostan välillä kummilapselleni 70 euron, välillä 10 euron lahjoja, rahatilanteen, jaksamisen yms. mukaan. Jos ei kelpaa, niin voin olla antamattakin. Pääasia kai, että lapsesi sai lahjan. Eivät lapset osaa laskea lahjojen rahallista arvoa.

Vierailija

Me olemme pienipalkkaisia ja omia lapsia on jo kolme, joille hyvin vähän kukaan ulkopuolinen ostaa lahjoja, joten ostamme siis paljon itse.

Yksiltä sukulaisilta sitten tulee kalliit lahjat joka lapselle sekä meille aikuisille aina merkkilahjat ja kalliit.

Yritä siinä sitten pienillä tuloillasi, kun täytyy ostaa omille lapsille ja liudalle muita ihmisiä kunnon lahjoja. Hirveät paineet ostaa jotain kivaa, mutta kun on pieni rahasumma ja ei ne joilta nämä kalliit lahjat ole niitä ainoita joille täytyy ostaa...

Vierailija

Ja ystäväsi vuorostaan purnaa täällä huonosta lahjasta!

Olishan se kiva jos aina sais vain kivaa, laadukasta ja tarpeellista. Vaan kun ei saa.

Muista ensi jouluna kysellä oman kummilapsesi lahjatoiveita hyvissä ajoin, ehkä hänkin huomaa kysyä sinulta sinun lapsen toiveita!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat