Onko täällä marokkolaisten vaimoja?

Vierailija

Oletteko matkustaneet Marokossa?

Kommentit (9)

Vierailija

Miehen suku asuu casablancan lähellä olevassa kaupungissa. Itse olen tainnut nyt viisi kertaa olla siellä. Kertaakaan en ole kyllä yksin siellä missään liikkunut (ihan kotitalon lähiympäristöä lukuunottamatta),aina on mies tai muuta sukua mukana. Kieli on minullakin hieman ongelma, ymmärrän kyllä paljonkin, mutten osaa/uskalla puhua sitä kunnolla. Osaisin kyllä siellä käveleksiä vaikka minne, mutta jotenkin arastelen yksin liikkumista. ihmiset tuijottavat ja ovat joskus vähän yli kiinnostuneita vaaleammasta ihmisestä..

Vierailija

Missäpäin olet(te) makustaneet? Kuinka itsenäisesti olet voinut paikan päällä liikkua?

Itse olen käynyt Marokossa kaksi kertaa, ja jotenkin tunnen itseni siellä todella avuttomaksi :). Johtuu ehkä kielestä enimmäkseen. Mutta siis käveletkö itseksesi kaupungilla, torilla, ostoksilla tms? Vai onko aina mies tai joku sukulainen mukana?

ap

Vierailija

Olen noin muutoin hyvin itsenäinen ihminen, en vaan jostain syystä Marokossa ollessamme "kykene" siihen itsenäisyyteen. Varmaan myös miehen vanhemmat saisivat slaagin, jos ilmoittaisin lähteväni kaupungille yksin. Jotenkin vain ärsyttää sellainen täydellinen riippuvuus miehestä tai miehen sukulaisista siellä. Jos kukaan ei halua tai kerkeä lähteä kaupungille, niin sitten vaan nökötän kotona ja autan keittiössä minkä pystyn. Olen sitä sorttia, etten jaksa pitkään olla toimettomana.

ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat