Miten saan 1v nukkumaan yöt läpi?

Vierailija

Herää joka yö monta kertaa, tuttia suuhun...mutta vähintää kerran-pari yössä pitää viel äse pullokin antaa että pääsemme uneen takas?? Päivisin syö reippaasti eli nälkä ei kyllä pitäisi olla??

Kommentit (8)

Vierailija

ole tarkoitus enää syödä yöllä. Mä en ymmärrä, että minkä takia ihmiset uuvuttavat itsensä heräilemällä turhan takia pidempään kuin on tarvis. Sänky täyteen tuteja, että löytää aina sellaisen suuhunsa halutessaan ja unikoulu kehiin. Kuten joku kirjoitti, huutaa taatusti muutaman yön, mutta se todellakin kannattaa. ja nyt ei kukaan tarkoita mitään lapsen hylkäämistä, vaan mennään vähän väliä lohduttamaan, mutta ei anneta sitä ruokaa ja pidennetään pikku hiljaa sitä lohdutusväliä. Meillä riitti kaksi yötä, toiset tarvitsevat enemmän. Mutta täysinäiset yöunet ovat todellakin sen arvoiset :-)

Vierailija

Meillä sama juttu vielä pari kuukautta sitten, mutta sitten otin viereen ja yöt rauhottuivat. Nyt nukkuu ilman pulloa ja tutin osaa itse ottaa. Herää kerran tai pari yössä, mutta rauhoittuu itsekseen uneen. Äiti ja isä nukkuvat vieressä tyytyväisenä. Eli nukumme perhepedissä, mutta NUKUMME KOKO YÖN! Olen ajatellut, että kyllä taapero vielä omassakin sängyssään nukkuu aikanaan, aika aikaa kutakin!

Vierailija

huutaa ehkä ekaks sen 45 min, jolloin käydään itse huoneessa viiden minsan välein laittamassa makuulleen. Seuraavana iltana huutaa ehkä 10 minsaa ja näin se menee. Ihan turvalliseksi itsensä tuntee. Ei ole tarkoitus hylätä yksin huutamaan pitkiksi ajoiksi.

-2 vai mikä se oli

Vierailija

kun vielä nukkui meidän (vanhempien) makkarissa, niin tuntui, että reagoi kaikkiin meidän kyljenkääntöihin jne ja pian sen jälkeen vaati tuttia tai maitopulloa ja se oli tapahduttava heti, muuten alkoi aivan järkyttävä huuto...

Vähän pelättiin, miten selvittäis oman huoneen kanssa, mutta kahtena yönä piti käydä kerran, sen jälkeen alkoi nukkua yöt läpi. (Toki satunnaisesti täytyy joskus käydä, jos herää itkemään...) Laitettiin vielä monta tuttia sänkyyn ja alkuun useampi vesipullo. Nyt on 2 vesipulloa molemmilla puolilla ja pari tuttia. Näin menty 4kk ja me vanhemmat ikionnellisia :)

Vierailija

Ei toimi kaikilla lapsilla. Meidän poika huusi aina vain pidempiä jaksoja, joten on ihan pötypuhetta, että seuraavana yönä huutaa enää 10 min. Mutta hyvä jos jollain toimii.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat