Kuinka moni tehnyt laihdutuslupauksen alkaen 1.1.2009 ja

Vierailija

lupaus pettää kuten muinakin vuosina viimeistään tammikuun 2009 lopussa?

Syynä tähän

- tekosyy

- hullun hurja liikuntamäärä

- liian vähäinen syöminen?

Onko ketään, joka osaa tehdä järjellisen elämäntapamuutoksen ja onnistuu?

Kommentit (7)

Vierailija

Täytyy aloittaa taas syömisten tarkkailu. Aloitin viime tammikuussa elämäntapamuutoksen ja vuodessa tippui paino 25 kiloa! Nyt olen kuukauden ollut vähän hunningolla ja kilojaon tullut muutama takaisin, joten nyt sitten alkaa taas uusi rutistus. Tarkoitus olisi tiputtaa takaisin tulleet kilot ja muutama päälle.

Laihdutus on helppoa, kun oikeasti sen päättää ja mitta tulee täyteen. Ihannepainon pitäminen onkin toinen juttu. Mutta sinne pyritään ja lujaa! Se vaatii vaan kovan tahdon ja sitähän löytyy =)

Vierailija

Ainakin yritän.. tehdä elämästäni kevyemmän vuoden 2009 alusta alkaen. Tavoitteena on että elämäni olisi 10-20kg kevyempää vuoden 2010 alussa.

Vierailija

En tiedä, onnistunko.

Kolmesti olen onnistunut, mutta aina kerännyt kilot takaisin.

Nyt.. en tiedä. TOIVON kokonaisvaltaista muutosta ITSENI vuoksi, mutta en uskalla luottaa ainakaan vielä..

Minulla tavoite -31kg. Hurrrrjan paljon, käytännössä 90kg->59kg. Olen 156cm pitkä.

Kahdesti olen laihduttanut reilusti yli 20kg ja kerran 14kg. Tiedän, että se on mahdollista, mutta matka siihen on kauhean pitkä.

Vierailija

askeleita 13 000 noin 4-5 kertaa viikossa, pari jumppaa, keväällä alkaa pyöräily, poistettavia kiloja öö... (vaaka rikki, minähän siihen varmaan astuin) noin 20 kg, aikaa vuosi

Vierailija

Itselläni on tarkoitus vuoden alusta (taas) aloittaa nimenomaan järjellinen elämäntaparemontti. Ajatukset pyörii taukoamatta asian ympärillä, sillä pelkään juuri sitä, että yritys kuivuu (taas) kasaan viimeistään tammikuun lopussa.

Lähtötilanteeni: nuorena harrastanut aktiivisesti liikuntaa, nyt en kymmeneen vuoteen mitään. Paino normaalipainon ylärajoilla.

Tavoite: Liikuntaharrastuksen aktivoiminen, lihaskunnon parantaminen, n. 10kg:n painonpudotus

Miten edetä järkevästi, maltillisesti ja ennenkaikkea pitkäjännitteisesti?

Vierailija

Silloin syödään herkkujen jämät edellisillalta =)

Ei ihme, että laihdutus tuppaa kaatumaan, kun aloitatte noin kunnianhimoisesti heti uudenvuodenpäivänä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat