Jos 55kg painava nainen haluaa laihduttaa,

Vierailija

kuinka paljon hän saa syödä (kilokaloreissa) vuorokauden aikana, jotta paino putoaisi? Olettaen että ei harrasta liikuntaa, siis vain perusaineenvaihdunnan verran?

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

kun oikeasti se sairaaladieetitkin perustuvat vähiin hiilihydraatteihin eli hyvää rasvaa tarpeeksi ja riittävästi proteeinia (saa mm. kalasta ja pavuista ja vaikka raejuustosta, jos lihaa ei syö). Mukavampi se laihtua maha täynnä ja läskistä, eikä lihaksista! T: se pömppämahasta pikkuisen pienentynyt

Vierailija

mutta juuri nuo aineet ovat monen keskivartalolihavuuden syynä. Minä uskon kyllä, että 55 kiloinen voi olla isopötsinen, olen sitä itsekin 153-senttinen ja vyötärönympärys on 88 senttiä, se ON paljon, mutta karppaamalla siitä on lähtenyt viisi senttiä (kuukausi, ja sitten oli muutama joulurepsu).

Vierailija

Lainaus:

Ruuat tarkasti valikoiden ei ollut hirveä nälkäkuuri. Aluksi oli raskasta. Paljon kasviksia eri muodoissa, täysjyväleipää, kalaa ja kanaa jonkin verran. Nimimerkillä 160 cm

Vierailija

kärsiville tai sitä lähellä oleville, saat syödäkin enemmän, mutta pitää katsoa mitä syö, se paahtoleipä nyt heti pois, vihannekset ja liha/kala/kana-ateria perusateriaksiaksi, aamulla vaikkapa pari paistettua munaa ja pekonia, usko pois! kolme ateriaa päivässä, tutustu ja ylläty

Vierailija

tuossa tämän vuoden loppu ajan kävin aktiivisesti tuolla salilla,siihen kuului spinnig ym.ja nyt sitten oli melkein kahden viikon tauko.Ja kääks se näkyi heti mun mahassa ,vyötärössä tuo läski.Mulla kun ei tule millään peppuun ja jlkoihin ylimääräistä.Mutta tämä mun maha on kauhee ;(

r.yks uimarengas heh ntakaas mulle hyvät ruoka ohjeet mutta helpot.

sillä helmikuussa aurinkoon ja haluan olla bikinit päällä ;)

Vierailija

Eli jos viikossa haluaa pudottaa kilon on syötävä 1000 kcal vähemmän päivässä kuin kuluttaa. Läski voi maksimissaan polttaa 150 g/päivä



Itselläni on paljon lihasta eli peruskulutukseni on korkea naiseksi noin 1476 kcal (mitattu tietokoneella).



Riippuen työstä ja harrastuksista naisen kulutus kaiken kaikkiaan 1800-2500 kcal/vrk.



Jos terveellisesti haluaa laihduttaa, niin tulisi syödä 1200-1500 kcal päivässä.



Joka toinen päivä tunnin ripeä kävelylenkki ja joka toinen päivä lihaskuntoharjoittelu esim. kuntopiiri kotona.

Vierailija

Et voi polttaa läskiä määritellysti eli vaikka teet miljoona vatsalihasliikettä ei se polta rasvaa keskivartalostasi. Rasva palaa tasaisesti ympäri kehoa.



Toisekseen ihmisen on syötävä, jotta kehon aineenvaihdusta siis myös rasva-aineenvaihdunta toimii.



1200-1500 kcal per päivä on paljon syötävää. Jotta saat peruskulutustasi nostettua on sinun tehtävä lihaskuntoharjoitteita, koska vain lihas kuluttaa energiaa. Mitä pienempi on lihasmassan määrä sitä pienempi on myös peruskulutus.



On aivan turhaa yrittää laihduttaa ja muokata vartaloa, jos liikunta ei kiinnosta. Säännöllinen liikunta varmistaa kulutusta sekä lisää kehomme kestävyyttä ja lihakset antavat ryhtiä ja muotoja kehoon.

Vierailija

Kun muuten olen aika siroluinen ja sen takia myös tämäkin masu näkyy kunnolla

yäks ja yäks.Olen hurahtanut tuohon spinnig mutta sehän ei polta niin masusta läskiä.Reidet a peppu saa kyytiä.eli olisko hyvää mun aloittaa karppaus siis perunat ,makaronit leivät ja mitä vielä? Vastatkaa onko noista luontaistuoten laihdutusvalmisteista hyviä tuloksia??

Vierailija

Ja todellakin tarvisi laihduttaa. Kun vaan saisin itseäni niskasta kii.

Uskon, että laihtuisin helpostikin muutaman kilon, jos jättäisin vaan herkuttelun vähemmälle.

Vierailija

en tykkää siitä. En myöskään makaronista, riisistä tai pastasta. Silti olen keskivartalolihava. Myös makeisten syöntiä pitää rajoittaa ja liikuntaa lisätä, mieli laihtua. t.s en usko karppaukseen

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat