Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä mieltä tupperwaren astioista?

Vierailija

mitä ootte mieltä tupperwaren atioista? ja mitä suosittelisitte? onko oikeesti kestäviä niinkuin väitettään ?

Kommentit (10)

Vierailija

on se palikkapallo,nokkamuki ja ne piirtolevyt!! (muunlaisia piirtolevyjä saa muualtakin mut noi on TODELLA kestäviä)

Nokkamuki ei kyllä tosiaan kestä pureskelua mutta kun sen kannen palauttaa pureskeltuna niin saa ilmaiseksi uuden,näin ainakin pari vuotta sitten?

Lisäksi itse tykkään eväsrasiasta (ja on lasten mieleen) ja sit MILJOONA vuotta sitten ostetuista termosmukeista (joskus oisko 87,88 vuonna ostettu,heh...)

Vierailija

Mutta myös tosi kalliita :( Suosittelen herkkuhissiä, isoa lävikköä ja silikonivuokia, ne on ainakin mulla toimineet. Säilytysastioihin en laittaisi noin paljon rahaa.

Vierailija

Ja ihan ylihintaisia. Varmaan joskus 60-70-luvulla olleet uutta ja erikoista, mutta nythän ihan vastaavia saa joka kaupasta.

Tupperin leivonta-alusta ja silikoninen leivinpellinalunen ovat ihan hyviä. Mutta täysin vastaavia saa kaupasta paljon halvemmalla.

Muovikipoissa ei mielestäni mitään eroa markettien muovikippoihin. Tosin onhan muovikipoissakin laatueroja - esim. yhdestä ruotsalaishalpisketjusta en enää muovikulhoja osta, 4 vuoden käytön jälkeen jo hilseilevät.

Tupperin leipälaatikko oli minulle suuri pettymys. Muovinen, ruma koppa, kehutut leivän tuoreenapitosuodattimet oli tosi lapsellisia. Samalla hinnalla saa kaupasta hyvälaatuisen peltisen tai puisen leipälaatikon. Onneksi tuotteilla on palautusoikeus.

Tosin Tupperin palikkapallo on kestävä. Minulla oli sellainen vauvana ja edelleen se on ihan uutta vastaava.

Vierailija

Muovisen voi pestä tiskikoneessa toisin kuin peltisen tai puisen.

(Suodatinosaa ei tosin saa laittaa koneeseen, mutta senkin

voi pestä käsin.) Muutenkin leipälaatikon puhtaana ja siistinä

pitäminen on helppoa. Ja leipä pysyy kauan leipälaatikossa hyvänä!

Nokkamukien silikonisista nokista: pureskeltua tai muuten rikottua

nokkaosaa ei saa vaihtaa ilmaiseksi. Varaosana sen voi kuitenkin ostaa,

ja se maksaa toki paljon vähemmän kuin kokonaan uusi muki.

Tupperwaren takuu koskee vain tuotevirheitä, ei väärästä käytöstä

aiheutuvia vikoja. Esim. muoviastioita, jotka eivät ole mikroaaltouunin

kestäviä, ei tosiaan kannata laittaa mikroon kuin omalla vastuulla.

(Minä olen laittanut, mutta en välitä, vaikka tämän jälkeen astiat

eivät ole enää priimakunnossa...)

Lainaus:

Tupperin leipälaatikko oli minulle suuri pettymys. Muovinen, ruma koppa, kehutut leivän tuoreenapitosuodattimet oli tosi lapsellisia. Samalla hinnalla saa kaupasta hyvälaatuisen peltisen tai puisen leipälaatikon.

Vierailija

itse ehdottomasti suosittelen tätä nykyistä nokkamukia, meillä lapsi joi siitä alusta lähti kuin vanha tekijä mutta ei kyllä vielä ole hampaita joten en tiedä miten sitten nokka kestää kun alkaa sitä pureksimaan.

Vierailija

koska tosiaan mä oon saanut uudet ihan ilmaiseksi kun oon palauttanut ne purtuina (lapsella 1 hammas silloin mut sai palan napsastua) ja mulle sanottiin silloin et sen pitäs kestää tuollaista...

MUT siitä tosiaan on pari kolmevuotta...

Vierailija

Esim. Ostin taikinakulhon v. -94, hinta kymmenisen markkaa. Samanlaisen olisi saanut tupperilta n. sadalla markalla. Olen tuossa kympin kulhossani sähkövatkaimella jyryyttänyt tuhatkunta kakkutaikinaa, edelleen odottelen milloin naarmut tulevat.

Uusimmat

Suosituimmat