Olen lopettanut hoitoaineen, kosteusvoiteen ja muiden turhien kemikaalien käytön

Vierailija

Hiukseni voivat tosi hyvin ilman hoitoainetta vaikka ne onkin vaalennettu ja ennen pintakuiva ihoni on virkistynyt tuottamaan kosteuttavat aineet ihan itse.

seuraavaksi lopetan dödön ja hammastahnan käytön, ihan turhaa

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Kaupan dödöissä on alumiinia, samoin apteekin dödöissä ja kivi-dödöissä.

Joku puhui, että aloe vera dödö olisi hyvä, en ole kokeillut. Yksi ystäväni käyttää soodaa kainaloihinsa. En kyllä aikaisemmin ollut kuullutkaan...

Vierailija

Luonnolliset rastat saat kun et harjaa hiuksia etkä käytä hoitoainetta, itse pesin mäntysuovalla. Hiuksia voi myös takuttaa itse.

Kampaamossa rastat tehdään kemikaalien avulla, käytetään ainakin "permanenttiainetta"... Toki myös takutetaan...

Vierailija

sekä shamppoota että hoitoainetta, dödöä, hammastahnaa jne. saa myös erittäin yksinkertaisista ja luonnonmukaisista aineista valmistettuina (esim. ole hyvä, frantsila..). itsekin välttelen turhia kemikaaleja, mutta käytän kuitenkin dödöä ja hoitoainetta.

Vierailija

Toimii! Hiuksista tulee tosi kiiltävät ja ihanat.

Nuorempana kokeilin myös hiusten pesemistä kaljalla, mutta se ei ollut kauheen tehokasta, ainakaan mun hiuksille ei sopinut.

Vierailija

hoitoaineet kauppaan, tekevät lasimaiset hiukseni entistä vaikeammiksi käsitellä, liukkaiksi päätämyöten lätköttäviksi.

paljon parempi ilman.

kaikenmaailman rasvoja käytän tarpeen mukaan, mutten tottumuksen mukaan.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat