Crosstrainer-treeni ja laihtuminen?

Vierailija

Kuinka paljon pitää treenata viikossa, että oikeesti laihtuu?



Onko kukaan laihtunut pelkästään crossaamalla? + ruokavalio tietty

Kommentit (6)

Vierailija

Itse crossaan joka päivä 30 minuuttia ja siihen päälle reipas lenkki koirien kanssa. Syön hyvin, mutta terveellisesti. En laihduta, mutta tykkään muuten pitää itseni kunnossa.



Crosstraineria voin suositella lämpimästi laihduttajalle. Samalla voi katsoa telkkaria ja crossata. Syöt terveellisesti ja kevyesti ja crossaat sen 30 min päivässä, niin varmasti alkaa paino tippumaan.

Vierailija

60min 3xvk niin että vaihtelen vauhtia kuuntelemani musiikin mukaan, poljen kovaa nopean biisin ajan jne. Mun sykemittarin mukaan tunti polttaa 500kcal kun syke on 130-150. Lisäksi lenkkeilen ja jumppaan kotosalla. Syön 1400kcal/pv ja paino putoaa puoli kiloa-kilon viikossa.

Vierailija

en tiiä millä sykkeellä ja miten poljet 300 kaloria puolessa tunnissa, mutta kuulostaa jo siltä et on tainnu tulla hiukka lapin lisijä tuohon määrään. Normaali tahdilla ja rasvaa polttavalla sykkeellä oikea luku on noin 150-180 kaloria

Vierailija

Eli puhdasta lihassharjoittelua 3 päivänä ja crossaria 3 päivänä. 1 päivä on ns lepopäivä eli kävelylenkki 1 h on riittävä.



Crossarillakin pitää muistaa treenata vähintään 30 min kerralla. Olisi hyvä jos tekisi 1x30 min keskisyke 150-155, 1x60-90 min keskisyke 130-135 ja 1x45 min intervalli.



1 kg = 7000 kcal. Tuollainen 30 min harjoitus kuluttaa noin 300 kcal.



Painonhallinnasta 80 % on ruokailua ja 20 % liikuntaa. Moni kuvittelee, että liikuntaa lisäämällä ja vanhoilla ruokailutottumuksilla laihtuu. Hetken ehkä....



Itse juoksen maratoneja ja liikun viikon aikana paljon. Treeneillä saan hyvänä viikkona kulumaan 3500 kcal.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat