TE jotka onnistuitte pudottamaan painoa 10+ kiloa,miten sen teitte?

Vierailija

Kuinka paljon liikuit viikossa?Piditkö herkkupäiviä vai jätitkö herkut kokonaan?söitkö ruokaympyrän mukaan tai olitko esim.atkinsilla?



terveisin 166/95 jonka siis pitäisi laihtua ainakin 20kg

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

kestää noin neljä päivää tehdä tämä ratkaiseva muutos ruokavaliossa, tai riippuu tietysti himon asteesta, mutta totaalikieltäytymisen jälkeen ei kyllä tee mielikään

Vierailija

Lainaus:

Sokeri pois!

Eli ei karkkia, pullaa, jätskiä jne.



Lisäksi minimoin perunaa, pasaa, riisiä.

En siis noudata täysin hiilaritonta diettiä, mutta ne suuret määrät jäävät vähiin.

Tehoaa varmasti.

Vierailija

Jos tarkoitus on esimerkiksi mahtua pienempään vaatekokoon, pelkkä liikunta riittää laihdutukseksi hyvin. Löysä ei ole hyvännäköinen vaikka olisi hoikkakin.

Vierailija

jotka syötte 3 tunnin välein. Hammaslääkärit kun aina paasaavat, että kenenkään hampaat ei kestä enempää kuin 5 happohyökkäystä päivässä ja siihen riittää se yksikin hedelmä, että happohyökkäys käynnistyy.



Itse myös suunnittelen aloittavani taas kerran dietin 168/79 on minunkin mitat, mutta pelkään niin paljon hammaslääkäriä, että mieluummin pitäisin normaalit max 5 ateriaa päivässä.

Vierailija

Muistakaapa se vanha totuus että pitää kuluttaa 7000 kcal että laihtuu kilon. Aerobic tunnilla kulutat ehkä noin 300-500 kcal ja näitä kertoja on kolme olet kuluttanut vasta max 1500 kcal. Eli suurin kalorivaje saadaan ruuasta. 1500 kcal on vielä aika pitkä matka 7000 kcal.



Mut taas jos liikut päivittäin noin kaksi tuntia todella kovalla teholla esim juoksu, uinti, hiihto, pyöräily jne. Silloin siitä on apua ja paljon.

Vierailija

puolessa vuodessa vähähiilarisella ruokavaliolla (todella orjallisella sellaisella!) ja päivittäisellä 1-2 tunnin lenkillä ja tunnin kotijumpalla.

Vierailija

-13kg/ 3kk....Kahden viikon kuluttua aloittamisesta, pidin "karkkipäivän" kerran viikossa. Lähinnä hyötyliikuntaa, kävelin paljon, aina kun mahdollista. Paras tapa minulle kontrolloida painoa, kun "saa syödä mitä vaan", kunhan pysyy pisteissä. Näin opin myös syömään terveellisemmin!

Vierailija

Harrastin joka päivä jotain liikuntaa tunnin ajan. Kävin kävelylenkeillä, uin, voimistelin kotona. Kun painoa ei enää ollut niin paljon, ryhdyin hölkkäämään.



Herkkuja en syönyt ollenkaan. Vain tavallista ruokaa.



Nyt olisi laihdutettava 30kg (160 cm, 84kg). Huoh. Urakka edessä.



Aion ottaa askelmittarin tueksi, vähintään 12 000 askelta joka päivä. Tai sitten muuta liikuntaa. Menen ainakin yhteen jumppaan/viikko. Ja kotiin hankin kuntopyörän tai crosstrainerin. Eli ainakin tunti liikuntaa päivittäin taas.



Aikomuksena on nyt syödä ruokaympyrän mukaan ja pitää yksi karkkipäivä viikossa. Tosi tehokasta on se, että syö jotain pientä aina 3 tunnin välein. Eli mukana aina omena, viili, voileipä, tms. Laihduttaa tosi tehokkaasti, jos siitä pitää kiinni.



Kannattaa vaihtaa kahvi ja tee vihreään tai valkoiseen teehen. Kiihdyttää aineenvaihduntaa ja laihduttaa myös. Kokemusta on, olen tässä välillä yrittänyt tuota painoa pudottaa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat