Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

168cm/62 kg vieläkö pitää laihtua? Jos mielestäsi niin paljonko?ev

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Kävin kanssa eilen pitkästä aikaa puntarilla kun tuntuu etä niin turvonnu olo...

168cm oon kanssa ja paino oli 59kg...mahassa on täälläkin kunnon vatsamakkarat..

Vierailija

miestyyppisesti. Unenpuute altistaa tälle, taipumus on merkki metabolisen oireyhtymän riskistä ja siihen liittyvistä sairauksista.

Eli keskeistä olisi muuttaa elintapoja - unta ja lepoa riittävästi, samoin liikuntaa.

PElkkä laihdutus ei auta.

Vierailija

On niin erilaisia ruumiinrakenteita,että ei sitä voi näin puheen perusteella sanoa.. Itse 167cm ja 58kg,niin luut törröttää keskivartalossa mutta reidet ja peppu pyöreitä..kun taas äitini 167cm ja 55kg, vyötärö 20cm isompi kuin mulla mutta jalat ja kädet tikut..

Vierailija

Eikös tuo ole melko normaali paino tuon pituiselle? Riippuu tietysti paljon myös siitä, onko kiinteänä :) vai makkaroina vyötäröllä. Mutta painoindeksisi ei liene paha?

Vierailija

Mutta pituus ja painohan ei kerro kaikkea. Tunnetko olosi terveeksi ja itsevarmaksi? Minusta painoa on sopivasti silloin kun itse voi hyvin. :)

Vierailija

57 kiloisena olen "täydellinen", kaikki sen päälle kerääntyy vatsaan ikävästi. Jos olisivat tasaisena kerroksena, olisi ihan jees, tai jos pakkaantuisivat enemmän tisseihin.

Vierailija

Lainaus:

rinnat aika "tyhjät"... Vatsassa sen sijaan riittäis ylimääräistä, ärsyä! ap

Nyt 164 cm/ 62 kg, rinnat kasvoi B kupista C kuppiin kun lihoin 58 kg:sta tuohon 62kg, mutta mutta myös vatsamakkarat ilmaantui. Nyt posket eivät lommolla. Jos pudottaa painoa ensimmäiseksi lähtee kasavoista ja rinnoista. Huoh...

Vierailija

Jos kerran rinnat ovat jo tyhjät mutta vatsalla on liikaa rasvaa, ei enää kannata laihduttaa syömistä vähentämällä vaan siirtyä liikuntaan. Hikiliikunta ja painoharjoittelu muokkaavat molemmat kehoa. Itse olen saanut juoksemalla lantiota 6 cm ja vyötäröä 8 cm pienemmäksi reilussa puolessa vuodessa. Rinnanympärys pieneni samaan aikaan vain sentin.

Vierailija

Jos et ole mikään bodari, niin 10kg pois niin on hyvä.. Erikseen sitten nämä himokuntoilijat ja punttisalitytöt. He voivat näyttää hoikilta vaikka olisikin pituuspaino tuo AP:n mainitsema 168/62. Lihasmassa on sen verran paljon painavempaa kuin läski

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat