Kuumeesta/lämpöilystä, missä vaiheessa jäät töistä sairaslomalle?

Vierailija

Koska sairaushan sieltä on tuloillaan ihan samantien joka tapauksessa. Näin selviän 1-2 päivän poissaololla kun muuten joutuisin sitten parin päivän viiveellä olemaan töistä pois 3-4 päivää.

Kommentit (6)

Vierailija

Ja kun se joskus nousee, mulla on heti 38-39 astetta. Flunssassa mä jään töistä pois silloin kun tuntuu siltä, etten kykene töitä tekemään. Nuha ja tukkoisuus vetää äkkiä veltoks, siihen vielä vaikka päänsärky, niin en ole todellakaan työkykyinen. Vaikka mittari näyttäisi 35 astetta.

Vierailija

Itse mittasin juuri, että mulla on lämpöä 37,4, kun "normaalilämpöni" on jotain 36,2 suunnilleen. Muutenkin kaiken päivää kurkku ollut kipeä ja on oudon voimaton ja väsynyt, räkäinen olo.

Huomenna pitäisi töihin raahautua, mutta itsestäni ainakin tuntuu, että ei ole järkevää; sen lisäksi, että itsellä vähän liian kipeä olo (vaikkei siis mikään ihan kamala kuitenkaan), niin eikös tämä ole vaarassa tarttua muihinkin..?

Millaisessa kunnossa (lämpötila/kuume) te muut av-mammat vielä vaivaudutte menemään töihin??

Ja siis onko tuo 37,4 jo lievää kuumetta, kun tosiaan normaalilämpöni on noinkin alhainen, kuin tuo rapiat 36..?

Vierailija

eli jos huomenna vielä suunnilleen saman verran lämpöä, niin enpä taida näin räkäisenäkään töihin raahautua. Itseäni on aina tosissaan ärsyttänyt sellaiset ITSEKKÄÄT ihmiset, jotka tulevat vaikka millaisessa kunnossa töihin (luulevat itseään kai niin korvaamattomiksi..) ja tartuttelevat muihin ne pöpönsä/tautinsa. Ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat