Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin viimeistään käännösyritys? Vauva kääntynyt taas rv 36

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Vauva oli perätilassa viikolle 31 asti ja kääntyi rt:hen.Nyt eilen rv 36 olen aika varma että kääntyi takaisin perätilaan. Millä viikolla on mahdollista kääntää tai käännetään. Ylimääräisessä ultrassa lasketun ajan painoarvio olisi n. 3,2kg eli ei mikään iso. Nyt oma terkka on lomalla ja sijaiselle aika loppuviikosta eli melkein rv 37 ja ensi viikolla omalle terkalle aika rv 37+4, joten epäilyttää meneekö liian pitkälle. Kannattaisiko soittaa jo huomenna neuvolaan ja kertoa vauvan kääntymisepäilystä?? Viimeistälääkäriä ei minulla myöskään ole koska ylimääräinen ultra kättärillä tehtiin pari viikkoa sitten..Auttakaa! Voi surkeus tätä jääräpäävauvaa, jos se nyt oikeasti on kääntynyt:(

Kommentit (1)

Vierailija

Varmaan kannattaa soittaa neuvolaan ja kysyä asiaa vaikka oma terkka ei oo paikalla. Mulle sanottiin, et nyt 35+6 lääkärille ja heti, et saadaan arvio vauvan asennosta. Et jos on perätilassa, niin saa sitten kääntöyritykseen lähetteen.. en tie vaan kuinka nopeasti sinne sitten laittaa. Neuv. lääk. mulla ti ja sitten katsotaan miten käy. (Eka ois ollut jotain rv 37, joten aikaistettiin aikaa tuon perätilan takia tai siis poikittainhan kaveri oli :))

Onhan sulla tosiaan loppuviikosta se lääkäri, vai.. mut ehkä varmistaisin kuitenkin huomenna, mitä sieltä sanotaan, et saat mielenrauhankin..

Tsemppiä, et ois oikeinpäin!

Emmuli rv 35+5

Uusimmat

Suosituimmat