Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmetteletkö koskaan, mitä miehesi oikein näkee sinussa?

Vierailija

Oon ihan ok näköinen,mutta en missään nimessä kaunis.

Olen hieman pyöreä ja minulla on muuhun kroppaan nähden suhteettoman suuret ja paksut reidet.

Mulla on ruma ääni ja kamala nauru.

Riipputissit ja roikkuperse.

Olen todella suoraan puhuva,niin että joskus huomaan,et se on liikaakin. Moitin toisia herkästi pikkuasioista jotka fiksumpi sanoisi joko toisin tai nielis kokonaan...

Pluspuolelle taitaa tulla ainoastaan:

-olen todella huumorintajuinen

-kauniit silmät (siis TODELLA kauniit)

-olen loistava äiti

Hmm... en todellakaan tajua miksi se on mun kanssa... koska noi plussat ei kumoa noita kamalia miinuksia ollenkaan...

Kommentit (9)

Vierailija

En ihmettele,tiedän olevani kaunis ja seksikäs,kuulen sitä myös muilta ja pari entistäkin haluaisi mut takaisin!Nauran paljon ja hymmyilen,olen huumorintajuinen ja aika pervokin!Tykkään laittaa ruokaa yms.Tiedän mitä mies minussa näkee ja juuri vähän aikaa sitten kertoikin että ei voisi ikinä löytää minua parempaa naista ja me ollaan sentään oltu monen monta vuotta yhdessä ja lapsiakin on siunaantunut!

Vierailija

Kropassa pienet (ei roikkuvat) tissit, 6-8kg liikaa painoa, selluliittia..

Kohta oltu 10v yhdessä ja jälkikasvuakin löytyy useampi (raskausarvilta oon sentään säästynyt!) mies on aina katellu pää vinossa ihaillen ja nykyään nappailee musta kokoajan kuvia! Tisseissä (siis niissä pienissä!) ja persuksissa kiinni jatkuvasti ja tää kaikki lisääntyy vaan ajan kuluessa......

Vierailija

mä olen aina kiukkuinen. olen mielestäni ruma. hiukan ylipainoa. paska ämmä kaiken kaikkiaan. Ja silti tuo mies vaan vannoo rakkauttaan.

outo tyyppi taitaa olla? :D

Uusimmat

Suosituimmat