lasten suusta (jouluspesiaali)

Vierailija

olikos hauskoja lausahduksia.

Meillä poika 4v, sanoi pyjama-lahjan avattuaan "hei, en mä tätä tilannut".

Kommentit (15)

Vierailija

Meillä joulusaunassa 4-v katseli alastomana lauteella makaavaa äitiään (=minua) ja tuumi: "Äiti, sun tissi näyttää ihan sämpylältä. Tai oikeastaan sellaiselta löysältä sämpylätaikinalta. Kaunista."

Kahdesta ensimmäisestä olin samaa mieltä. / :

Vierailija

Mutta hellyttävää miten pienet ovat niin vähään tyytyväisiä.

Vähän sama kun meidän 3 v. sai pikkujouluissa joulupukilta pienen lahjan ja luuli, että se joulu oli sitten siinä. Soitti isilleen, ja sanoi, että pukki toi pikkusen traktorin, mutta ei se mitään kun ne nosturit oli jo loppu. (Nosturi oli se yksi ja ainoa lahjatoive) Ilo oli suuri, kun se pukki sitten oikeasti tuli ja yksi lahjoista oli se nosturi.

Vierailija

Mervi Jalon teini-romaanin ja totesi sitä selailtuaan: "Äiti, tämä kirja on ihan tyhjä". Tarkoitti, että siinä kirjassa ei ollut kuvia, se oli siis hänelle tyhjä :)

Vierailija

lumoutuneena (kuten koko perhe ihana leffa)!

Kun loppui, haikeana huokasi "minusta tulee isona äiti jukkipukki (joulupukki)

Kyllä lapset on ihania ja heidän onnea jouluna on niin mahtava katsoa. Tämän joulun muistoilla on taas ihana aloittaa uusi alkava vuosi!

Hyvää ja Kaunista Uutta Vuotta 2009 Kaikille!

Vierailija

sanoi kans tuon joulutarinan nähtyään, että kun hän kasvaa isoksi, hän aikoo kasvattaa tuollaisen parran, ja alkaa joulupukiksi 3

Vierailija

aika hauska juttu. :D Mutta mulla tuli tosta mieleen yks joulunen hassujuttu, kun meidän vauva on 7kk. ikäinen ja arvaappas mitä se sai yhdeltä lahjaksi..........

pilkkivehkeet, ihan oikeat sellaset, koukut ja uistimetkin, hah. :D kyllä mä sain nauraa. Toisen ensimmäinen joulu. :) no harrastuskin on nyt valmiiksi mietitty.

Vierailija

kun joulupukki sanoi iskälle että iskäkin on ollut kiltti kun saa lahjoja, niin likka sanoi: jooo, mutta kyllä se iskäkin joskus huutaa! :=)

Vierailija

Hän sanoi "Sain kaiken mitä toivoin ja vielä sellaistakin mitä en ollut osannut toivoakaan". Hän oli oikeasti todella onnellinen lahjoistaan.

Tässä ei ollut mitään vitsikästä tai hauskaa, mutta äiti tuli todella onnelliseksi, että lapsi oli "vähään" tyytyväinen.

Vierailija

ja väitti, että minä sanon väärin jos korjan, että se onkin joulupukki.

Tonttu oli tuonut lahjat meille yön aikana, mutta muutaman lahjan tyttö sai vielä ''martti-sedältä'' ja nauroin ihan vedet silmissä kun tyttö ilmoitti kovaan ääneen olevansa niiiiin niiiin kiltti kun martti-setä oli antanut hänelle lahjoja ja sen jälkeen tyttö tuli syliini ja kysyi ihan hiljaa että onko martti-setä tonttu?

oli niin hellyyttävää :)

Vierailija

Pian 4 tyttämme availi jouluna paketteja...siellä oli jo ties mitä leluja tullut mutta kun neiti avasi pienen paketin missä oli sukat niin neiti alkoi onnesta kiljumaan...sanoi "Äitiii,äiiitiii,mä sain suukaaaaat"ja näytti kaikille reteenä niitä!!

Hauskaa kun muut kalliit lahjat ei nostattanut ns.mitään erikoista neidille mutta noi sukat oli tärkeet...arvaattekin jo varmaan että neidillä on aina sukat hukassa ja siksi oli niin mieluisa lahja

Vierailija

Lainaus:

Pian 4 tyttämme availi jouluna paketteja...siellä oli jo ties mitä leluja tullut mutta kun neiti avasi pienen paketin missä oli sukat niin neiti alkoi onnesta kiljumaan...sanoi "Äitiii,äiiitiii,mä sain suukaaaaat"ja näytti kaikille reteenä niitä!!

Hauskaa kun muut kalliit lahjat ei nostattanut ns.mitään erikoista neidille mutta noi sukat oli tärkeet...arvaattekin jo varmaan että neidillä on aina sukat hukassa ja siksi oli niin mieluisa lahja

mutta paras tokaisu oli ekaa lahjaa avatessa: "katsokaa: laskuteline" (= helmitaulu)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat