ihan friikkiä harrastaa noita nukkeja

Vierailija

(tossa sub tv:n dokkarissa...) ihan sairasta työnellä nukkeja vaunuissa ja ostaa niille satoja puntia maksavia vaatteita...

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

ja olenkin menossa kansalaisopiston kurssille tekemään tuollaista nukkea.

Rakentelen muutenkin huvikseni nukketalo yms. juttuja.

Ihan sama kuin miehillä pienoismallit tms.

Netti- ja fantasiapelienkin pelailu on mielestäni ihan yhtä lapsellista, mutta tunnen n 10 aikuista, jotka näitä pelailee(30+ ikäisiä)

Mutta tuota leikkimistä nukeilla tai tarvikkeilla en ymmärrä. Itseä kiinnostaa vaan se niiden tekeminen käsityönä.

Odotin tuolta ohjelmalta enemmän sitä nukkien valmistamista ja esittelyä, mutta se olikin enemmän noiden ihmisten esittelyä ja leikkimistä"vauvojensa"kanssa.

Vierailija

Olen kuullut näistä pöpeistä ja kammottavista nukeistaan, joten olisi ollut ihan mielenkiintoista katsottavaa varmaan. Olivatko nämä nukkeharrastajat minkä ikäisiä? Leikkivätkö he nukeillä, siis kuvittelivat ne eläviksi ja leikkivät äitiä vain mikä oli homman nimi..?

Vierailija

Täti oli ostanut oikein ulkorenkaat erikseen niihin kieseihinsä. Olisin halunnut nähdä mitä lentokentällä sanottiin kun vei kuomurattaat mukanaan nukenhakumatkalle. Ihan hyvä ettei hänellä ollut oikeita lapsia, sillä täydellisyys oli niin tärkeä asia.

Vierailija

vaikka jutussa sanottiin (ja toisaaltakin olen kuullut) että että vain noin 10 % ei voi sietää niitä.

Itse olen kanssa siinä vähemmistössä sitten(yhdyn allaolevaan mielipiteeseen), jotenkin pelottavaa tollanen.

Lainaus:

Minusta myös nuo nuket on kuin kuolleita vauvoja, en haluaisi sellaista kotiini.

Vierailija

Mielummin leikki tuollaisilla nukeilla, ja ostaa vaikka niille vaunutkin ja vaikka mitä, ja mun puolesta saa myös työnnellä niitä ulkona, mikäs siinä. Sehän ei vahingoita ketään!

Ja minusta on parempi että ihmiset leikki tällaisilla nukeilla, sen sijaan että oikeiden vauvojen/lapsien elämää menee pilaamaan.

Minusta noi on vaan nukkeja, ja varmaan tosi kiva askarteluharrastus, enkä kyllä ajattele että olisi kuolleita vauvoja tai niiden näköisiä. Pointti siinä on varmaan tehdä mahdollisimman aidon näköisiä nukkeja, ja siinä on haastetta, ja sehän on sen harrastuksen pointti varmaan myös.

Löystäkään jo pipoa vähän, tässä ei kukaan vahingoitu. Yksi pistää rahansa omakotitaloon, toinen nukkeihin. Meillä on onneks vapaus valita mikä meille on elämässä tärkeää.

Vierailija

http://www.rebornnuket.com/nukke.html

Minusta harrastuksena menettelee ja niinku sillä yhdellä jolla oli huone täynnä erilaisia niin se näytti olevan ok... ja sen mumminkin jotenkin ymmärsin,olihan se vuoden/vuosia hoitanut poikaa kuin omaansa ja sit se muutti kauas pois..

Mutta se pöheröpää nainen emmaljungineen,huh,se oli pelottava!!

Se tekijä oli ihanan symppiksen oloinen,sitä ymmärsin täysin.

ps... mut että turvakaukalo autoon NUKELLE??

Vierailija

se hompsutukkainen nainen oli kyl seko.. meillä ei ikinä olis noin paljon rahaa mitä se käytti nukkeihini! olis lahjoittanut rahat oikeille vauvoille jotka sitä tarvii.. ja se mummo oli pelottava.. ihan liian kiintynyt sen lapsenlapseen.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat