Tyhmä kysymys: Aiheuttavatko kireät housut haittaa masuasukille???

Vierailija

Tyhmä kysymys varmaan monen mielestä, mutta ekaa odotan ja siksi kyselen myös tyhmiä...

Nyt menossa rv 14+2 ja housut kiristää. Eikä kumma, koska ne ovat kokoa 34 tai 36 jahoikassa varressa alkaa jo masu tuntua. Housut menevät kyllä vielä päälle, mutta kirraavat jo aika tavalla ja välillä tuntuu, että ne painavat mahaa ja kun kohtu kasvaa, ei tunnu kivalta... Mutta jotenkin hullulta tuntuis alkaa pitää mammahousuja, kun ei maha muiden silmiin vielä varmasti näy.

Pitääköhän tässä lähtä ostaan isompia housuja vyötäröltä, mutta sitten ne lököttävät peffasta....

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

lantiomallin farkuista. Ei tarvinnut koskea pitkällä tikullakaan äitiysvaatteisiin. Vaikka olen pieni ja hoikka ja punnersin isohkon pojan maailmaan (4340g/52cm)

Vierailija

Ei kaikissa äitiyshousuissa mitään resoria ole. Mahasi ei tuosta pienene, päinvastoin, siksi jonkinlaisia äitiysvaatteita kannattaa alkaa hankkia.

Vierailija

Mutta kun maha ei näy vielä mihinkään ja töissä en ole vielä kertonut, niin eikö se ole vähän outoa vetästä sellaiset mammahousut päälle, joissa sitten paidan alta paistaa läpi kauhee resoriyötärö, joka on kaulussa asti, kun ei ole vielä edes mahaa jonka päälle resorin vetää. Sehän on todella hienon näköistä, kun resoripussi lököttää paidan alla ja ihmiset ei edes tiedä mun olevan raskaana.

Itse olen hoikka, joten sen huomaa jo nyt, että maha on vähän kasvanut, mutta ei sitä muut huomaa. Siksi housutkin kirraa, kun ne on ollut mulle ihan just, eikä yhtään "lihomisvaraa" ole.

Vierailija

Mä käytin aika pitkään ihan samoja farkkuja, ylin nappi auki ja vyö päälle. Vähän pidempi paita niin peittää senkin vähän. Kukaan ei sanonut että sulla on housut auki. Mulla on farkku tuuma 26 ja kyllä ne aika aikaisessa vaiheessa alkoi kirraamaan. Enkä mäkään kertonut raskaudesta töissä kun joskus joulun jälkeen (LA oli huhtikuussa).

Onnea :)

Vierailija

ja oli ihan erilaisia kuin normaalit raskausarvet ja eripaikassa!! Lääkärikin niitä ihmetteli ja sanoi, ettei oo koskaan tuollaisia raskausarpia nähnyt ja päätyi siihen, että ne tiukat housut, jotka vet vatsanahkaa alaspäin teki ne arvet todellakin!!

Ja arvaa vaan, että harmittaako!! Aikaisemmin ei ole arpia tullut eikä normaaleja arpia tullu siitäkään raskaudesta vain ne hiton housujen aiheuttamat arvet!!

Vierailija

Onhan niissä toki suurimmassa osassa jotain vyötäröllä, nappisäädöt, resori tai jotain. Osa tulee mahan alle. Mun mielestä olis tyhmää nyt tässä vaiheessa ostaa isot normaalit farkut. Eihän nekään kauaa mene ja sit raskauden jälkeen et taas voi käyttää kun "lörpöttää".

Miten pitkään sä muuten aijot piilotella tota raskautta ja miksi..? Onhan se jo aika pitkällä kuitenkin.

Mä kuljin tossa vaiheessa jo äitiyshousuissa ja kaikki tiesi.. :-)

Vierailija

mutta ennenkaikkea: miksi sinä kärsisit epämukavista, kiristävistä vaatteista?

H&M:ltä saa ihan asiallisia äitiyshousuja, suosittelen! Äitiyshousujen ei tarvitse lököttää, niihin kuuluu vain se resori mikä peittää vatsan ja pitää samalla housut ylhäällä.

Suosittelen että hommaat riittävän isot housut ajoissa, ettei jonain aamuna tarvitse todeta, ettei mikään oikeasti enää mahdu! Siinä vaiheessa on epämukavampi mennä metsästämään housuja...

Vierailija

Mene kauppaan ja osta lantiomalliset tavalliset strechfarkut.. Itselläni ne palvelivat pitkälle yli puolivälin, koska jäävät vatsan alle. Oikeat äitiysfarkut alkoivat olla tarpeen vasta paljon myöhemmin. Samat strechfarkut tulivat tarpeeseen myös synnytyksen jälkeen, kun vatsa vielä pömpötti ja omat housut kiristivät.

Miten tällaisestakin asiasta saa ongelman, kun maailma on housuja puolillaan?

Vierailija

ja silloinkaan en voinut mahan päälle laitettavia resoreita ja venykkeitä käyttää, kun alkoi niin armottomat supistukset heti. lantiomallin farkut ja collegehousut olivat hyvät.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat