*** NELIAPILAT vko1***

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

äitix3: onneksi vuoto alkoi, määrästä en osaa sanoa, meillä pikkuinen, kun oli ihan siinä pussukassa, kun syntyi ja napanuora tuli perästä istukan kanssa. Roikkui siis jalkovälissä ennnenkuin putosi astiaan... ei kovin kiva muistikuva =( Runsas kaksi kämmentä oli 15+3 viikkoinen + istukka, eli materiaalia jonkin verran... En nyt muista viikkojasi, mutta minulla tuli hyytymiä vielä 5kpl isoja 5 päivää itse tyhjennyksen jälkeen. Seuraile vuotoa, itselläni loppui 12 päivän kuluttua tyhjennyksestä. Jos vatsa kipuilee ota yhteyttä sairaalaanpäin. Niin kovin paha olla puolestasi. =(

Äitini tänään sanoi, että oli nähnyt unen etten saa enää lasta..... arvatkaa onko kaamea olo =( Äiti on aiemminkin nähnyt enne unia nyt toivoin ettei ole sellainen... Ainakaan en olisi ko unesta halunnut ikinäkään mitään tietää. Ei pahaa tarkoittanut mutta,.... olis ollu hiljaa.

Nyt kp13 menossa eilen ja edellispäivänä pupuiltu ja miltei ainakin joka toinen ilta... toivossa on hyvä elää... josko sitä toivoa vielä löytyisi...

Maissaoleva,

Mammariini

Vierailija

Runsaana vieraiden paikalla ollessa. On kyllä jotenkin helpottunut olo, eli taitaa olla oikea päätös laitattaa se kierukka tähän väliin. Minut voi siis poistaa listalta!

Uusi vuosi ja uudet kujeet =)

T:Anttuli

Vierailija

Tsemppiä aina vaan äitix3! Kyllä sua nyt kiusataan. Toivotaan, että homma käynnistyisi nyt, ja pääsisit aloittaan puhtaalta pöydältä. Halit!

No pöh sentään, anttuli, sun menkkoja. Mutta niitähän sä itsekin kait enemmän toivoit, niin hyvä niin. Onnea jatkoon ja tuu moikkaamaan joskus! :)

Omppu: kuulostipa kivalta teidän perhepeti:) Meillä 180cm leveä sänky, mut mä oon 176cm ja ukko 185cm:) Tosin viime yönä meitä nukkui siinä mä, kuopus ja isompi tyttö -ukko nukkui ison tytön huoneessa.

Kyllä mulla kuulkaas taitaa ovis olla tai ehkä jo mennytkin. Tikutin tänäänkin, eikä tullut läheskään niin vahva kuin eilen, eli ilmeisesti terot ei vaikutakaan LH:n tasoon, muuten olis varmaan tullut taas vahvat viivat. Eilen en jaksanu peuhata(laiskimus..), mut tänään "nukuttiin sitten päikkärit" ;) Huomenissa vielä vois varmistella. Olis ollu tosi hyvä, jos oltais jo etukäteen pupuiltu, mut kun ei huvittanut, niin ei. Voi kyllä olla, että liian myöhään oltiin liikkeellä.

MUTTA eikös ovisplussa tarkoitakin tätä: munasolu irtoaa vasta 24-48 tunnin KULUTTUA plussasta/ vai KULUESSA?? Eli jos eilen oli plussa, niin ovis olis kaiketi tänään tai jopa vasta huomenna? NO tulos selviää siis kahden viikon päästä.

Mä kyllä aion teroja syödä, joten jos vuoto ei alakaan viikon päästä, olis vaikka voinutkin tärpätä. Niinhän mulla kävi kuopuksen kanssa. Ehdin just kirota, kun ei vuotoa kuulunutkaan kolmenkaan päivän päästä viimosesta tabusta, että nyt ei nekään toimi, kun sitten tein r-testin ja plussahan se oli:) Voi sitä ihmetystä... Kun en testien mukaan siis ees ovuloinu, eikä juurikaan ees pupuiltu. Voi itku taas tätä piinaa..

Sori tätä omaa napaa, mut tää on taas niin tätä..

Eltemia kp25/34(terojen mukaan)-38(oviksen mukaan)

Vierailija

Siis toihan olis Miksu pelkästään positiivista, jos se täälläkin alkaa toimia noin! Välillä on tosiaan ollu tosi kökkö olo, kun tuntuu, että tuolla vaan arpovat ja arpovat. Yksi lääkäri oli, joka kerran viikossa teki noita ultria, et en tiedä olisko hänellä sit tarvittava pätevyys, mut eiköhän tuo selvinne. Melko varma olen, että meen siihen alkuraskauden ultraan yksityiselle kuitenkin, jos tässä sinne selvitään.

Esikoista odottaessa oli oikein synnytystautien erikoislääkäri tuolla tk:ssa ja hyvä olikin. Hieman juoponperkainen mies, mutta työnsä osasi tosi hyvin. Kävi niin, että mulla piti olla kokoarvioultra viikolla 36, mutta tämä herra olikin yllättäen 4 viikon "lomalla" (oli putki päällä). Ultra siirtyi viikolle 38, teki tutkimuksensa ja kun nousin, verta oli joka puolella. No arvaatte varmaan, että säikähdin hirveästi, vaikkei mitään kipuja tm tuntunutkaan, mutta tohtori tokas, että ota vaan sidettä pöksyyn, se siitä kohdunkaulalta vähän vuotaa. Hoitaja kävi huoneessa, ja kun menin ulos, tuli sanomaan, että jäisin vähäksi aikaa, että nähdään alkaako vuoto rauhoittua.

Sen verran säikäytti kait tätä hoitajaa, että puhui lääkärille, että jos kuitenkin kirjoittaisi lähetteen sairaalaan, ettei sitten tarvitse takaisin ajaa, jos sattuu, ettei asetukkaan. Minä sitten soitin isännälle, että piru pitää lähteä käymään Jyväskylässä vielä kun tulee töistä (oltiin just muutettu ja viimesiä laatikoita tyhjentelin, et harmitti ku piti homma jättää kesken). Niinhän siinä sit kävi, että kun mentiin sairaalaan, alko lapsivettä tihkumaan ja seuraavana päivänä oli poika maailmassa rv 38+3... Taisi sitten pikku vapinoissaan tämä oma lääkärini käynnistää synnytyksen :-) Jälkeen päin asialle voi jo hymyillä, mutta silloin ei kyllä naurattanu!

Kakkoselta kun aloin vuotaa viikolla 9, jouduin hakeutumaan vieraan paikkakunnan tk:een. Täti siinä katteli ja sanoi, ettei näe oikein mitään, sykettä näkee, mutta ei ollut varma missä.... Siitä sitten itku kurkussa taksilla keskussairaalaan. Siellä näkivät sit kyllä heti, mikä mättää. Monta tuntia siinä ehti kuitenkin jo olla aivan toivonsa menettäneenä.

Hups, ja taas unohduin jaarittelemaan...

Äitix3: Onpa huojentavaa kuulla, että vuoto on kuitenkin alkanut ja luonto näyttää hoitavan asian ilman raskaampia toimenpiteitä. Niinhän se vaan on, että se mielikin siinä sivussa varmasti alkaa toipua, ja se kuume.... Siinäkin luonto muistuttaa kallisarvoisimmasta "tehtävästä", ei se niin vaan unohdu, jos on kerran syttynyt.

-m-o-

Vierailija

Ei vaan ole huvittanut kirjoitella, lukenut kyllä olen. Yritän päästä jälleen arkeen kiinni ja normaaliin elämään, mutta minkäs teet. kutsuin tänään yhden kaverin kylään lasten kanssa ja oli kivaa kun lapsilla oli kaveria ja äiditkin sai rauhassa jutella ja kahvitella. Pahan mielen sain kuitenkin, omaa tyhmyyttäni, kun kaveri kysyi että koskan meille se neljäs tulee... en vaan saanut sanottua että meni just kesken. Mutta eiköhän tämä olokin ala parantua tästä, ehkä.

Vuodon kanssa taistelen edelleen: eilen tuli taas hyytymiä ja sitten vuoto rauhoittui. Yöllä oli tullut koko yösiteellinen ja lakanat ja kaikki aivan veressä, nice! Kyllä päivä alkoi mukavasti. Aamulla tuli sitten taas muutama hyytymä ja nyt taas niukempaa vuotoa. Onneksi mulla on se jälkitarkastus Kättärillä ja siellä ultrataan kanssa, saa sitten ainakin tietää onko kaikki tullut pihalle. Mistä sitä tavaraa voi riittääkkin nnäin paljon???

Kiloklubiin tiedoksi: aloitan taas jumppaamisen ja laihdutus alkaa HETI kun vuoto päättyy, siihen asti olen antanut itselleni luvan syödä kaikkia herkkuja. Kotona on onneksi vaa'asta loppunut patteri enkä vaan saa itsestäni irti että ostaisin uuden. En tiedä yhtää mitä painan. turvotus on ainakin hurjaa. mutta norm. housut menee jälkaan joten ei kait ihan liikaakaan ole. paitsi ne 6-8 kg.

Nyt pitäis vielä kauppaan ehtiä kun unohdin eilen ostaa maitoa! ja aamulla tein vielä lettuja, nam! No nyt sitten pitää taas kiitää paikasta toiseen.

Peitot pöllyämään tytöt!

äitix3

Vierailija

Ja tarrasukkia matkaan.

ON: Keskeytynyt Keskenmeno!

Lääkäri oli todelle ihana kuunteli ensin tarkasti mun kertomani ja sitten kun ultrattiin, niin sanoi heti kaartelematta että "pielessähän tämä raskaus nyt on" ultrasi kaikki alapäästä muutenkin ja ne muut oli ok. Vain meidän pienokainen ei ollut jaksanut elää vaan oli sammunut jo vk6.

Lääkäri laittoi lähetteen naistentautien polille ja jaksoi myös kertoa kaikki vaihtoehdot ja hiukan muutakin.. meni multa vähän ohi. Kyseli vielä mun vointia ja toivotti parempaa uutta vuotta.

Mä en enää edes itkenyt. taitaa olla kyyneleet jo loppu. Katsotaan sitten kuinka sairaalassa käy. huomenna pitäisi heti aamusta soitella polille ja kysyä, miten tässä nyt edetään. Tämä lääkäri kyllä sanoi puoltavansa kaavintaa koska mulla on aina synnytysten jälkeen istukat jäneet kiinni ja on ollut todella pahat verenhukat, joka kerta.

No, se siitä tällä kertaa. Sen oman pienen kaipuu on vaan niin ielettömän kova. Ja kuinka sitä voi jo ikävöidä jotain sellaista mitä ei ole edes saanut.. Äidit vaan voi.

Haahuilen tässä jonkin aikaa, mutta luen kumminkin aktiivisesti teidän kuulumisianne. Jos vaikka uskataisin palata tänne vielä joskus.

Kaikkea hyvää ja Onnellista ja hedelmällistä uutta vuotta!

äitix3

Vierailija

Jos nyt kuitenkin tulisi oikeaan paikkaan

Aluksi haluan toivottaa onnea kaikkille plussanneille!

Äitix3: Pahoittelut keskenmenosta. Tiedän miltä tuntuu se saada. Itsellä on yksi km takana, oli minun ensimmäinen raskaus ja päättyi km rv 7+3. Aikaa jo 8 vuotta mutta silti vaivaa.

ON: Minulla kierto meni aivan sekaisin tässä marraskuussa ja joulukuussa. Luulin jo marraskuussa, että olisin raskaana, koska oireet oli sellaiset ja vuoto oli tosi niukkaa. Mutta enpäs ollutkaan :| Täti kurvasi kylään sitten joulukuussa, jolloin kierron pituudeksi tuli 22. Eli tosi lyhyt kierto kun normaalisti 28-30. Vuoto oli todella runsasta ja mitään muita menkka oireita ei ollut.

Nyt jännään minkälainen tästä kierrosta tulee. Nyt menossa siis kp23.

Tuosta ylipainosta ja laihduttamisesta. Itse syksyllä aloitin käymään jumpalla kaksi kertaa viikossa. En ole kyllä laihtunut mutta hauskaa se ainakin on. Nyt ajattelin alkaa katsomaan mitä suuhun laittaa. Painan tällä hetkellä samanverran kuin kuopuksesta viimeisillä viikoilla. Jos nyt raskautuisin niin laihtuminen jäisi taas vähäksi aikaa mutta voihan sitä silti katsoa ettei lisäkiloja tulisi.

Mutta nyt täytyy jatkaa kotihommia.

-minä79-

Vierailija

vaikuttaa kyl NIIN lupaavalta!! :) bbdd. Kuinkas pitkä oli viime kiertosi? Jännittää jo sun puolestas!!

Kiva, Sani, kun kävit moikkaamassa meitii:) Säkin oot jo noin pitkällä, hui! Pidäs meille ovea auki, jookos? ;)

Ja miksuliinu vasta pitkällä jo onkin! Voit olla jo aikas huolettomin mielin, ihanaa:)

Nelkulle täältä myös onnittelut ultranäkymistä! :)

Nani, kuulostat kyl just sellaselta ihanalta, pullan(tai rieskan) tuoksuiselta äidiltä. :) Meillä tuoksuu leivonnaiset ym oikeestaan vaan silloin, kun on merkkipäiviä tai muuta juhlittavaa..Toisaalta hyvä niin, kun silloin mä en olis vaan pullan tuoksuinen, vaan myös pullan näköinen -niin kovin herkkujen perään oon ;D Peukkuja tähän kiertoon!! bbdd

mammariinille kans peukkuja tähän kiertoon! bbdd

ON: eka tero on nyt nielastu:) Eli n.11 päivän kuluttua alkaa vuoto. Ja 3.vuotopäivänä otan ekan clomin; tosin joudun tyytymään ehkä sen "halpisversioon" nimeltä Clomhexan(?), kun oikeat clomit on olleet maasta loppu jo pitkään. Ihan sama, kunhan ne vaan toimis! Eka kierros mennään yhden tabun annoksella, mut sit heti nostetaan, jos ei auta. Kuopus sai alkunsa tokasta tuplaclomikierrosta. Esikot ekasta tuplaclomikierrosta.

Oli muuten tosi mukava ja ymmärtäväinen gyne, ei yhtään tarvinnut ruikuttaa, kun se jo oli kirjottamassa reseptiä. Ultras munasarjat. Siellä ei mitään uutta; yhtä monirakkulainen oli oikea munasarja, kuin viimeks kolme vuotta sitten. Eikä merkkiäkään oviksesta. Sain lähetteen myös progesteroni-kokeeseen, josta tsekataan n. kierron 21 päivä onko lh-taso noussut riittävästi eli onko ovis tapahtunut. Gyne myös toivotti kovasti onnea yritykseen; se tuntui tosi kivalta:)

Toiveissa siintää siis marraskuun vauva! Mä kyllä niin oisin halunnut neljännenkin lokakuisen...Ja voihan hyvinkin olla, että saataiskin ensi joulun ihme:) Eihän ole kirkossa kuulutettu, että clomit toimisi tällä kertaa yhtä hyvin, kun aikasemmin; olenhan jo taas niin paljon vanhempi, ku viimeks...

Oikein hyvää -ja ennen kaikkea hedelmällistä- UUTTA VUOTTA kaikille!!!!

Eltemia kp23/34

Vierailija

Multakin ison iso symppishali äitix3! Kyllä nyt on jo ihan epäreilua isolla E:llä. Toivottavasti pääsisit nyt jo voiton puolelle ja pääsisit aloittamaan ihan puhtaalta pöydältä.

Eltemia: Kyllä mullakin on sellanen käsitys, että se ovis on sen seuraavan 24-48 tunnin aikana niistä tasavahvoista viivoista eli saatatte hyvinkin vielä olla tärppivauhdissa.. Olisipa aika hurja juttu, kun nyt sitten nappaisikin, heti vuoden alkajaisiksi!

Miksuliinu: Meille toi ks on vaan päivystävä yösairaala eli ultrat tehdään tuolla oman kunnan päätk:ssa. Viimeks, siis sillon melkein 5 vuotta sitten, eka ultra oli mun mielestä sillon viikolla 11 ja jotain. Rakenneultrassa kävin sitten yksityisellä. Noilta poitsuilta kävin ultrassa kaikkiaan varmaan kakskytä kertaa, pitkin matkaa ja sekä tk:ssa että sairaalassa... Varmaan pääsis tonne omaanki, ku menis päivystykseen, esim noiden särkyjen takia. Aika herkästi ne siellä kattoo, ku ei koko puljussa ole varsinaista alan lääkäriä.

( . ) Itelle on hiipiny tuttuakin tutumpi hiiva-epäily... Antibioottikuurista on vajaa viikko ja hieman sellasta kokkareista on tuo vuoto ja pikkasen kutinan tuntua. Voi f...c, kyllä sitä taas oltais ootettukin, mun parasta kaveria! Muuten on ollut tosi "kuivana" paikat, ei ole ollut runsaampaa valkovuotoa. Sit tänään esikoinen mittas lämpöään, kun tuns olonsa kuumeiseksi, niin päätinpä minäkin mitata ja mulla ei ainakaan ole yhtään lämpö noussu normaalista. Pitäiskö tosta nyt sit päätellä jotain?

Kauheen unettava päivä ollut, nukahdin taas tohon telkkatuoliin puolekstoista tunniks ihan tosta vaan...

-omppunen-

Vierailija

Omppupomppuliini, sulla on kyllä sana hallussa! Tekstisi on kyl niin soljuvaa ja hauskaa luettavaa:) Kiitos, kun olet meitii tääl ilostuttamassa! Ei tartte tennissukkia suuhun tunkee;)

On kyl tosi tylsää, kun niitä kipuja on aina vaan. Koita kestää ja jaksaa hyvän asian puolesta, jookos!

Ja hei, ihme juttu: tasavahvat viivat o-testissä. MUTTA johtuuko Teroluteista? Nostaakohan se LH:n tasoa vai voisko ovis oikeesti olla vasta nyt tulossa? Gyne ei kyl eilen nähnyt mitään siihen viittaavaa -PCO:kin "sekottaa näkymiä"- mutta mainitsi kirkkaasta limasta, jota kyl riittää pöksyihinkin asti..

Pitää kai varuiks yrittää jaksaa kammeta tuo ukko petiin...

MÄ oon vaan jotenki ihan sikaväsynyt, nukkuisin vaan, eikä mikään huvita..paitsi lukeminen ja makaaminen. Alkais nyt päivät pikkuhiljaa pitenemään -mä en kestä enää tätä pimeyttä! Tää ainainen ilta kyl imee mehut ainakin meikäläisestä.

Anyway, toistamiseen onnellisen uuden vuoden toivotukset kaikille!!

Eltemia kp24/34 tai jotain..

Vierailija

lukea sun alakulofiiliksiä:( Toivottavasti kohta alkais jo helpottaa!! Lämmin halaus!

Sujuvasti ja suoraan omaan napaan: huomiseksi sain gynen varattua eli jotain valon pilkkua. Ei ole kyllä tuttu entuudestaan, mut näkeehän se koneelta mun km-historian ym. Edellinen gyne(mies), jolla kävin muutaman kerran, ja joka antoi clomit viimeks, ei yhtään epäröinyt, vaan antoi ne ilman mitään kokeitakaan mun kertomien faktojen perusteella.

Meinaan kyl tätä uutta gyneä(nainen) vähän narrata ja sanon, että puoli vuotta on jo yritetty. Sehän saattais muuten sanoa, että odottele vielä rauhassa, jospa tärppäis luomusti. Jos sellanen ihme tapahtuis, sen kesto oliskin taas toinen asia. Kun mun kaikki kolme luomusti alkaneet on keskeytyneet eli jotain häikkää mun hormoneissa kyl on. Mähän en lähe sieltä ilman clomireseptiä pois!! Ja teroja pyydän myös. Ne aloitan heti, niin kierto ei veny. Ja haluan, että ultraa kunnolla munasarjat ym, jospa toisen munasarjan PCO on vaikka pahentunut.

Mieliala vähän koheni sentään, kun saan mahdollisesti avun piakkoinkin! :) Clomeihin on luottamus melko suuri, kun kahdesti niillä on raskaus onnistunut; tosin toisia tuplia en välttämättä halua, joten pitää tuhlata rahaa seurantaultraankin....

Kauhee nälkä, nyt syömään!

Eltemia kp22/???

Vierailija

On taas sitä elämää itseään tällä palstalla. Toisaalta niin huonoja, toisaalta hyviä uutisia. Nelkulla mahtavia ultrakuulumisia =)

Premiumille ONNEA plussasta. Kuuluisia tarrasukkia matkaan =)!

Eltemian lääkärikuulumisia odottelen, ja mitä Maalaisompulle kuuluu?

ON: Menkkoja odotan VIELÄKIN! Siis ihan oikeasti, nyt kun odotan että täti kurvaa, eikä jää pois, niin on nyt sitten myöhässä. Sitten vielä rinnat ovat olleet kipeät, väsyttää ja on flunssainen olo. Huh. Eipä auta kuin odotella ja vähätellä oireita. En kyllä usko, että nyt sitten olis tärpännyt. Ei voi olla...

T:malttamaton Anttuli kp31/26-31

Vierailija

Ukkokultani on salilla eikä nyt oikein huvita itekkään tehdä mitään ihmeellistä joten änkeän seuraanne vaikka aika hiljaseksi on pinomme äitynyt :(

Päivittelin tuota listaa...saas nähä millä tuloksella...sori jos joku uupuu taikka on muuten jotenki sählänny muutenki ku Ompun kans...Anttulin jätin hänen toivomuksestaan pois ja äitix3:n siirsin valitettavasti takasin kuumeilijoihin...toivotaan että palaisit pian takaisin toiselle listalle...

Jotenki masentava fiilis ollu jo parisen viikkoa...ja sitte tuota ruokaa ja herkkuja on tullut siihen masikseen vedettyä...karsee arki taas alkaa tiistain jälkeen joka on mulle nyt se raja että sitte loppuu kaikki herkkujen yms vetely!! Ihana lomaki loppuu just, mää niin mielelläni olisin vain kotona ja hoitaisin tätä läävää ja lapsia, tuntuu että täällä ei ole koskaan edes siedettävän näköstä vaan nytki tuo turkkasen ihana aurinko on paistatellut säteitään just siltä korkeudelta noitten "puhtosten" ikkunoiden läpi jolloin kaikki tahrat ja pölyt oikein hyppäävät silmille...voih ja huoh...

Olen käynyt tuolla ootuspuolella taas (kateellisena) vaklaamassa...(heltsutytötki oli plussannut ilmeisesti jo aikaa sitte...onnea!! jäipä neki tiedot tuolta listalta pois)...On vaan niin ihan lukea niitä juttuja...toivottavasti kukaan ei tykkää huonoa...jotenki tuntuu niiiiiiin kaukaselta ne ajatukset että ite siellä joskus kirjoittelis...haikeana kattelen tuota meidän taaperoa joka tuntuu jo niin isolta...vaikkei kuitenkaan ole ku 1v5kk...samalla kuitenki lasken joka kk että jos tässä kk tärppäis niin kuinka vanha pikkumies sitte ois...nyt jo siis mennään 2v2kk paikkeilla tässä kk:ssa...siinä se mun toive alle 2v:n ikäerosta...tiedän että vaikka ite kuumeilen kovastikin niin ei tuo mun ukkokultani ihan täysillä mukana ole vaikkei halua ehkäisyä käyttää (välillä tuntuu siltä että tahtoo neljännen ja välillä tulee ihan selkeästi ettei enää ikinä taikka ei ainakaan 5vuoteen riippuen siis päivästä ja mielialasta mitä mieltä on)...eli kaippa sitä enempi taikka vähempi tjottaillaan...vaikka siis malttamaton ite olen...

Tulkaahan juttuja kirjoitelemaan ja seuraksi...tää mamma lähtee nyt pois muita masentamasta...

tylsistynyt nani kp 9 (29-34)

Vierailija

Vielä mäkin täällä käyn lukemassa. Mut enköhän pikkuhiljaa jää pois. Uudet tuulet valtaa mielen, ainakin tällä hetkellä. Pari iltaa itkeskelin tätä asiaa, ja nyt kun olen sitä vauvayrityksen lopettamista tarpeeksi käsitellyt, niin mieli on TOOOdella valoinen =) Moni asia heitti häränpyllyä, mutta toisaalta saa niin paljon tilalle. Kuten nyt laihduttaminen ilman ajatusta, että KOHTA on raskaana, tai kun yrittää saada raskautta alulle, niin siinä helposti lipsuu. Mut nyt on huojentavaa lähteä kohti uutta minää. Katselin vanhoja kuvia ennen kuopuksen odotusta, ja sinne on matkaa 20kg. Se on paljon se. Toisaalta, mä olen kyllä ennen lapsia laihduttanut 40kg, joten toi on sentään puolet vähemmän...

Kiitos Nani kun tipautit mut listalta. Maalaisompun tekstejä tulee ikävä, mutta voinhan mä teitä kaikkia seurailla niin täällä kuume- kuin odotuspuolellakin. Kaikista eniten toivon Nanille tärppiä!! Kun olet pisimpään täällä roikkunut!

Sitten ihan mietin, että kun tykkään tosi paljon me&i -vaatteista, niin josko alkaisin niitä syksyllä myymään. Jos mut huolitaan myyjäksi =) Siis paljon uusia juttuja tulossa, ja se on hyvä niin. Jos naapuri haluaa tuoda syksyllä tyttönsä meille hoitoon niin aloitan yksityisenä pph:na syksyllä, mutta jos ei, niin sitten aloitan vasta vuoden 2010 maalis-huhtikuun vaihteessa kun Peppi täyttää sen 3-v.

Laskin, että saan kestovaipoista huuto.netissä varovaisen arvion mukaan 300-500€. Nice!! Täytyy alkaa hakkaamaan niitä sinne, niin alkaa saamaan omiaan pois. Kaikkia en vielä myy, koska jos tulee se kuuluisa takapakki. Mutta jostain vähän käytetyistä voin jo aloittaa =)

Terkkuja kaikille ja tärppituulia!

T:Anttuli

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat