***HUHTIKUUN Helmet viikko 1***

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Uusi keskustelupino *.*

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Verticia on taas aamulla ahkerana :-)

Minäkin esitän töissä käymistä, eli surffaan netissä. Tyhjässä konttorissa helppoa :-)

Maha on kasvanut parissa viikossa kamalasti ja painoa on tullut raskauden alusta pelottavan paljon... Täytyy vissiin hillitä tota syömistä nyt, kun on just suklaan makuun päässyt :-o

Asukas on ollut reippaana ja tykkää potkia virtsarakkoa, eli saa rampata vessassa koko ajan.

Hyvää loppuvuotta kaikille

tuuti

Vierailija

Ihanalta kuulosti tosiaan Sanden Lontoon joulu. Ei ainakaan marssi neuvolassa heti vastaan muita vauvoja päällänsä samoja vermeitä kuin teidän kultsipuppelilla :D

Täälläkin pikku hiljaa ollaan joulusta toipumassa. Sekä miehen että mun porukat ja velipoika kokoontui nyt ekaa kertaa meille eli hässäkkää riitti. Aattona höslätessä huomasin ekaa kertaa selkeästi, että suoritteet eivät todellakaan ole enää entisillä tehoilla. Jotenkin oli tosi hidas ja puhkuva olo. Nyt kuitenkin taas töissä tuntuu ihan kaikki ihan ok.

Eilen oli taas kontrollikäynti äitiyspolilla ja kaikki oli oikein mallikkaasti mahassa. Vaikka meille jo parin kertaan on sanottu, että kysymyksessä ovat erimunaiset kaksoset, niin nyt sitten kuitenkin lääkäri (taas eri, of course) meinas, että kyllä ne voi olla myös identtiset. Jäimme kyllä suu auki, että häh ?!?! Pääasia, että tyypit ovat kunnossa.

Joku kyseli, että onko jo vauvalla jotain rytmiä, minkä olis huomannu. On huomattu ! Ja valitettavasti voin todeta, että se rytmi ei ole meidän vauveleilla sama. A-vauva potkii menemään aamuisin ja iltaisin, B-vauva siinä välissä eli päivällä. Sopii vain toivoa, et sama meno ei jatku mahan ulkopuolella. Helpottais kummasti, jos nukkuisivat ja söisivät samaan aikaan.

Vaikka olen vähän mollannut täällä keskustelussa meidän kyläpahasen terveys-ja neuvolapalveluja, niin nyt täytyy sanoa, että pankki räjähti - positiivisessa mielessä. Paikallinen perheneuvontakeskus nimittäin järjestää spesiaali-synnytysvalmennuksen, jossa on itse synnytysvalmennuksen lisäksi paljon muitakin aiheita. Aina yhtenä iltana on yksi teema. Kertoja on ennen synnytystä kuusi ja synnytyksen jälkeen kuusi. En tiedä, onko tämmöinen yleistäkin, mutta ainakin vanhalla kotipaikkakunnallani synnyttäneet kaverit olivat kateellisia tämän tyyppisestä kurssista. Homman pitäis alkaa tammikuun puolessa välissä. Sitä tässä nyt odotellaan.

Lauantaina saimme viimein varattua kaksosvaunut. Olin aika paljon jo netissä selvitellyt eri merkkejä ja malleja, niin kaupassa oli olevinaan suht helppo tehdä valinta. Olimme siis jo katsoneet, että yesh, nämä ne on ! Mutta...kuinkas ollakaan vaunut eivät mahtuneetkaan auton takahutlariin, vaikka ne oli purettu ihan atomeiksi. Onneks sentään tajuttiin kokeilla vielä varmuuden vuoksi kaupan pihalla ennen kauppojen tekemistä. Noh, meidän vaihtoehdot pieneni ratkaisevasti ja sellaiset pikkunäppärät Emmaljungat sitten lopulta otimme. Meillä auton lisäksi vaunujen valintaa rajoitti alakerran oven leveys. Olen vahvasti muutenkin sitä mieltä, että vaunujen sopivuuden huomaa lopulta vasta käytössä. Etukäteen on kenenkään vaikea sanoa, mitkä toiselle sopii ja mitkä ei. Toivottavasti nää meidän menopelit ei nyt ole ihan sudet. Takuuta on joka tapauksessa se 2 vuotta.

Eipä oikeastaan muuta kerrottavaa ole, vaikka en ole pitkään aikaan kirjoitellutkaan. Tasaisen tappavaa tämä vaihe nyt tuntuu olevan. Jos kunto jatkuu näin hyvänä, meinaan olla töissä vielä kevyesti helmikuunkin. Tällä hetkellä ainoa ikävä asia on se, että nukun helvetin huonosti. Nyt ihan vasta kahtena viime yönä olen laittanut mahan alle tyynyn, niin se on vähän jelpannut tilannetta. Tuntuikin jo, että seuraavaksi joudun kutsumaan jonkun nosturipalvelun, jos haluan kääntää kylkeä yöllä. Paikat ollu niin puuduksissa ja maha painoi 1000 kg.

Kokeilin muuten siellä samassa puljussa, mistä vaunutkin ostimme, tuota tukivyötä (merkki: Anita, hinta 42 EUR). En päässyt makuun, että mikä siinä on ideana. Myyjäkin oli kyllä opastamassa eli lienee vyö ollut ainakin oikeassa kohdassa. En ainakaan toistaiseksi meinaa siihen investoida, kun ei kerta tarvetta ole. Neuvolastahan mulle sitä on suositeltu jo pariin otteeseen.

Kiitos rintsikkavinkistä - rintsikoiden jatkopala ? Never heard. Marssin heti ens viikonloppuna ostamaan kyseisen tuotteen. nimimerkillä "Jo kolmet rintsikat ostettu, joilla saa synnytyksen jälkeen heittää vesilintua". Hah hah ! Tuo äkkiä tähän heitetty kommentti tosin sopii mun tapaukseen, koska meillä pihalla aina keväisin ja kesäisin järkyttävä lokkihelvetti, kun meri niin lähellä.

Hauskaa Uutta Vuotta kaikille ja kuullaan ens vuoden puolella ! Tsemppiä myös kaikille, joilla stressaa joko raha- tai työasiat !

t.PötsiPamela + Package x2

rv 25+1

Vierailija

Moi kaikille pitkästä aikaa ja onnittelut vielä täältäkin tuoreille vaimoille! on se vaan niin kiva olla rouva! me mentiin viime heinäkuussa naimisiin ja oli se vaan ihana päivä:)

Verticia tsemppiä. Kyllä asiat yleensä tuppaa selvimään. Ja onneksi tosiaan on elämässä myös niitä mukavia asioita kuten vaavi ja perhe.

Meilläkin on ollut vähän kurjia perhetapahtumia joulun alla mutta koetamme selvitä niistä eteenpäin.

Joulusta tosiaan selvitty ja kohta ollaan ensi vuodessa. Hurjaa vauhtia menee aika. Lasken vaan päiviä että saisi jäädä kotiin.. eipä ole ku joku 12 viikkoa vissiin äl alkuun, ja 1 viikko tuosta on lomaa :D

Tuon kun pitää mielessä niin ei ota asiat niin paljon päähän töissä ku normisti :)

Jaa, mitäs tässä on tapahtunut viime aikoina. Rakenneultrassa tosiaan käytiin 8.12., ja sitten seuraavalla viikolla oli vielä 4d mielenkiinnosta. Oli kyllä kiva kokemus ja sai niin paljon enemmän tietoa kuin siinä rakenneultrassa. Tietty myös paljon kuvia ja sen dvd:n. Siinä on ainakin kiva muisto.

Pikkuhiljaa on alkanut miettiä kaikkea mitä pitäisi hankkia. Onneks olen saanut siskolta tosi paljon vaatteita ja lakanoita yms. Niillä pääsee hyvin alkuun.

Vaavi on ollut tosi aktiivinen ja potkii/tekee kuperkeikkoja aika vaihteleviin aikoihin päivästä, toivottavasti se sitten tosielämässä on joko aamuvirkku tai iltavirkku eikä kumpaakin:D heh. on se vaan niin ihanan hassu tunne kun se siellä vetelee!

perjantaina on neuvola ja pitäs saada kela ums paprut.

Tosi kivalta muuten kuulosti Sande tuo Lontoon reissu, käynny itekin mielessä et pitäskö yrittää jonnekin minilomalle nyt kun olo on vielä suht vaivaton.

Huomenna vielä duunia ja sitten on loppuviikko vapaa, ihanaa!

Varattiin pöytä ravintolasta huomisillaksi, saa vihdoin kampasimpukoita kun oon niitä himoinnut ties kuin kauan:D

Hauskat uudet vuodet kaikille!

t. iza ja pikkunen 22+6

Vierailija

Hyvät kanssasisaret se olis sitte vuosi 2009, vuosi jolloin meidän vauvat syntyy.. :) Me vietettiin rauhallinen Uusi vuosi, muutama raketti ammuttiin lasten kanssa ja syötiin hyvin..

Selkä on ollut tosi kipeä nyt kun joululomilta palasin töihin, vuoden kiireisin aika just nyt ja aamusta iltaan istuminen todella käy selän päälle.

Onko täällä muita ketä särkee "tuonne ales"? Mitä lie liitoskipuja, aikaisemmista raskauksista tälläistä en muista kokeneeni, toivottavasti ei kohdunsuu vaan ole alkanut aukee tms.

Neuvolalääkäri olis sitte tässä kuussa, ultraankin pääsen tarkistuttamaan sen istukan paikan. Jee!

Ketkä ovat pakkauksen jo saaneet? Meille pitäisi sellainen tulla ihan lähipäivinä, päätöksestä tuli kirje jo nimittäin ennen joulua. Ihanaa päästä hypistelemään pikku vaatteita. Muuten ei ole tullut vaatteita hankittua, ihan muutama body löytyy, me kun annettiin kaikki eteenpäin lasten kasvettua niistä ulos...

Hyvää jatkoa kaikille!

Terkuin,

numerokolme kera pikkuhipun rv 28+1 jo :)

Vierailija

Ihanaa nauttia auringonpaisteesta täältä sisältä käsin :D Mies kävi lasten kanssa pikaisen ulkoilun. Ei sitä enää muista, että pakkastakin voi joskus olla :D Nautin täysillä näistä viimeisistä lomapäivistä; keskiviikkona rumba tas alkaa...

Nyt (jo) alkaa raskaus tuntua nimensä mukaisesti raskaalta: hengittäminen on työlästä, vatsaan ei mahdu ruokaa, närästää ja kaiken lisäksi olen saanut elämäni ensimmäisen suonikohjun nivuseen - auts! Siihen kohtaan eivät oikein tukisukatkaan auta ja seisominen tai käveleminen on kamalaa, varsinkin parisuhteen hoitamisen jälkeen ;) Aina jos syö "normaalin" määrän, tulee tosi huono ja ähky olo. Pitäisi osata pienin väliajoin napsia jotain pientä, että mahaan mahtuisi...

Kävin viime viikolla neuvolan gynekologilla, joka ultralla tutkittuaan oli hänkin sitä mieltä, että meille tulee tyttö. Kävin heti ostamassa alerekistä pari pientä vaaleanpunaista vaatekappaletta... Tuleva isosisko on kyllä innoissaan :) Hän onnistuu nyt metsästämään vauvan liikkeitä kädellään, ja on saanut kämmeneensä ihan kunnon potkaisujakin :) Vauva alkaa tuntua sisaruksista jo aika konkreettiselta ; pikkusisarukselle toivotetaan jo hyvää yötäkin :)

Tuo neuvolagyne olisi kirjoittanut minulle työpaikan homeongelman vuoksi sairaslomaa saman tien äitiysloman alkuun asti, mutta ajattelin kuitenkin yrittää sinnitellä ainakin tammikuun (viran hakukin on silloin). Homeesta ei kuitenkaan ole vauvalle haittaa, mutta lääkäri tuumasi, että äidillä olisi helpompi olla kotona. Kummasti helpottaa tieto, että saikkua irtoaa, jos väsähdän totaalisesti. Nyt lomalla olo on ollut mukava enkä ole tarvinnut astmalääkettäkään lainkaan, mutta jos tuo allergia - tulehdusrumba alkaa taas mentyäni töihin, voi olla aika rankkaa, kun olotila on muutenkin näin raskas.

En ole jaksanut ruveta etsiskelemään olemassa olevia vauvanvaatteita ja -tarvikkeita eikä mitään pakko saada -fiilistäkään ole tullut kaupoissa mistään vauvanvaatteista (ne yhdet alerekistäkin ostin vain tosi halvan hinnan vuoksi). Vauvan tarvikkeille pitäisi myös jaksaa tehdä tilaa jonnekin. Lastenhuoneesta ainakin saisi viedä paljon tavaraa pois... Tuleekohan mulle pesänrakennusviettiä tällä olotilalla lainkaan...

Vaunuja en ainakaan ole katsellut. Yhden ystäväni kuopus täyttää kohta kolme, joten kysyin, joutaisivatko yhdistelmät sitten meille (ovat olleet vain tällä kuopuksella). Voisin antaa meidän istumarattaat vaihdossa. Miettivät vielä. Olisi kiva ostaa vaunut joltain tutulta eikä vain jostain kirpparipalstalta. Uusia en taida tähän saumaan edes katsella.

Anteeksi omanapa; raskausdementia vaivaa enkä muista mitä piti kommentoida...

adelia rv 27

Vierailija

Ihanat kelit ollut nyt pari päivää. Pakkasta reippasti, kiva käydä kävelyllä. Valo on kyllä niiiin tervetullutta kaiken harmauden jälkeen.

Alkaa olla tuskasta kun mikään vaate ei enään tahdo mennä päälle.. lajittelin just tossa vähän farkkuja ja paitoja.. ei mahdu- pino oli aika paljon isompi kuin menee vielä pino:(

Neuvola oli viime perjantaina, kaikki oli kuosissa mutta rautaa piti nyt ruveta syömään. Sain kela-paprut ja vihdoinkin ajan ekaan neuvolagyneen.

Vaavi on ollut aktiivinen ja potkut välillä aika teräviä jo. Ja vessassa saa juosta... Kun tehdään pidempiä kävelylenkkejä miehen kaa niin joutuu välil käymään puskassa.. aika noloa :D

Huomenna ois taas töitä blääh, mut onneks tiistai taas vapaa. Menee varmaan nopsaan loppuviikko.

Tsemppiä kaikille!

iza ja pikkunen 23+4

Vierailija

Ihanaa kun saa olla taas muutaman välipäivän kotona. Nuo 3 päivää joululoman jälkeen töissä maistui kyllä ihan puulta. Ja tietysti oli kova kiire.

Vatsa on kasvanut ihan älyttömästi. Esikoinenkin tuumas tässä yksi päivä, että kasvoko sulla vatsa noin paljon kun olit töissä. Jep jep! Ehkä noi jouluna syödyt suklaat voisi liimata suoraan vatsan päälle.

Nyt kun vatsa kasvaa niin selkä alkaa tulla kipeemmäksi koko ajan. Välillä jumiittaa alaselästä, välillä yläselästä. Töissäkin joutui jo työtuolia säätelemään, että jaksaa sen reilu 8 tuntia istumaan.

Muuten kaikki aika ennallaan. Vatsa-asukki on niin aktiivinen että pelkään jo nyt että se on jokin ylivilkas epeli. Potkut tulee edelleenkin virtsarakkoon joten vessassa täytyy juosta aika kiitettävästi.

Eipä tässä sitten muuta. Kela papereita en ole saanut täytettyä (vieläkään) eikä mitään vauvan kamoja ole hankittu. Pitäisi varmaan tehdä tämä makuhuoneen remontti ensin.

Mutta, ei muuta kuin hyviä voimia kaikille!

Päkkänä ja Saku

Vierailija

Jos nyt ehtisin itsekin kirjoittelemaan. Aamulla avasin vaan ketjun ns.

Lääkärissä kävin selästä jälleen ja 3pvä sairaslomaa.. Jatkon kirjoittaa puhelinsoitolla. Jonka jälkeen hän sitten kirjoittaisi työkyvyttömyystodistuksen. Mutta mitäpä minä sillä kun työt loppuu 4.1 ja näyttää siltä että töitä ei sen jälkeen ole tiedossa mistään eli joudun kai sitten työttömäksi jäämään. Suututtaa, kun en ole saanut kunnon sopparia tuonne äippäloman alkuun..

Äippäloman alun kirjoitin edelliseen ketjuun tosiaan väärin. Alkaa 11.3 eikä 11.4..

Kelan sivuilta olen seuraillut niiden kelalappusten etenemistä, mutta on vaan saapuneet perille, mutta siihen on sitten jäänytkin.. Hidasta toimintaa turussa. Kun osa täällä jo ilmoittanut että saanut äitiyspakkauksenkin jo niin meillä vaan kirjeet on saapuneet.. pah.

*huokaus* Kyllä tuntuu et elämä potkii oikein kunnolla nyt päähän. Mitkään asiat ei tunnu järjestyvän. Ei työ eikä raha-asiat. Palkkakin tuli väärin ja korjaus tapahtuu vasta kk päästä, eli laskutkin jää maksamatta. Kuukaus sitten 0e:lla, kivaa..

Onneksi minulla on mies ja mahan asukki <3. Jotain positiivist kun yrittää etsiä. Jos mennee katto pään päältä niin ehkä sitä noiden voimalla jaksaa eteenpäin.

Maha on kasvanut (viimein!), mutta paino vaan laskee. Eikä se nyt niin hirveesti ole kasvanut, mutta kyllä sen erottaa.

Miehellä oli eilen hauskaa, kun oltiin menossa kummieni luo vierailulle ja kysyin et näkyykö mun maha (en halunnut että näkyis kun en tiennyt tiesivätkö he raskaudestani). Mies sanoi et näkyy ja kehoitti vetämään mahaa sisään. Vedin ja se naureskeli kun ei mitään muutosta näkynyt. "En tiennyt ettei raskaana olles voi vetää mahaa sisään" :D heh..

Liikkeitä tunnen ainakin sen kerran päivässä. Joskus jää kertaan, joskus tuntee sen kakskyt kertaa :)

Mutta nyt pittää soittaa töihin poissaolostani ja siirtää sitten tietokone makuuhuoneeseen täältä lastenhuoneesta..

Verticia & masukkiasukki Rv 24+3

Vierailija

Täälläkin hymynkare suupielessä luettiin Sanden joulusta, ei paha :)

PötsiPamelan kuulumisia oli myös kiva kuulla, mietinkin tuossa yksi päivä(minäkö addiktoitunut tänne, en kai... ;) et mitenköhän siellä voidaan.

Verticialle kovasti jaksamista ja positiivista mieltä. Asioilla tapana järjestyä, toivottavasti se siitä nyt selkiytyy.

Täällä saatiin tänään uusi pää! Viime kerrasta olikin jo 4kk aikaa eli oli jo aika karseen näköinen.. Lupu ei tykännyt yhtään paikallaan olosta ja potkiskeli kovin että "äiti, ravinnon aika alkais olemaan".. Vai oliko se vaan mun nälkäistä kuvitelmaa..? :)

Kävin aamulla neuvolassa pyörähtämässä kun pää on ollut kovin kipeä. Turvotusta on ja verenpaineet koholla mutta pissa onneksi puhdas. Halusi ottaa vielä huomenna kontrollin noista paineista. Ovat onneksi vielä hieman alle rajan mutta korkeammat kuin mulla yleensä niin tosi mukava että ottavat tosissaan ja katsovat. Meillä olis viikonloppuna lähtö parin päivän tallinnan keikalle, toivottavasti olo nyt sitä ennen tasaantuu...

Mukavaa uutta vuotta kaikille... Maaginen vuosi 2009 kun saamme nyytit kainaloon... :)

Jo-hanna ja Lupu 27+1

Vierailija

Sande sun joulusi kuulosti ihanalta, olen kateellinen:)

Me saatiin olohuone valmiiksi23.päivä ja ajattelin että kyllä nyt kelpaa jouluna nauttia mutta kuinka kävikään!

Sain jouluruuat pöytään ja muut alkoi syömään niin mä lähdin vessaan oksentamaan:)

Olin kipeä aaton ja seuraavana päivänä niin heikko olo ettei tarvinnut sängystä

nousta.

Tapaninpäivänä söin ekan kerran jouluruokaa!!

Jep, sellaista sattuu.

Maha kasvaa ja potkuja tulee koko ajan.

Vointi suhtkoht ok ja kevättä ruvetaan odottelemaan.

Hyvää uutta vuotta kaikille:)

Sailori&Panu 22+6

Vierailija

Siis hyvä kun sande muistutit tuosta välikappaleesta..

Mulla oli tarkoitus ostaa meidän hääpäivän tienoilla rintsikat ja varmaan 3 kauppaa kiersin, ensinnäkin se ettää kuppikoko on kasvanut paaaallljooon niin ei mitkään riittänyt enää ympärysmitalta. Mua suututti ja raivostutti niin paljon. Kun en omista tällä hetkellä enää kuin kahdet sopivat rintsikat missä on irroitettavat olkaimet ja ne irtoo sit koko ajan..

Niin mullahan on kaapissa tuollainen väliosa. Olen ihan tyystin sen unohtanut!! Miten pystyinkään unohtamaan tuollaisen ongelman ratkaisijan :D

Mulla meni viime yönä taas kaksi tuntia yöunista siihen et murehdin taloutta :( . Eilen soitin palkkatoimistoon että missä on about 500e mikä puuttu palkasta, niin se tulee 13pvä. Eli siihen saakka pitäisi jättää suurin osa laskuista maksamatta :s , tuntuu hirveältä. Minä olen aina maksanut kaiken ajallaan ja työllä ja tuskalla sitten huolehtinut taloudesta vaikka miten olisi palkka myöhässä tms..

Nyt pitäisi jättää pankkiin soittopyyntö, että miten on sen takaisinmaksuturvan kanssa.. En eilen jaksanut yksinkertaisesti, mut jos tänään saisin sen hoidettua.

Tekisi mieli mennä vähän ulos kävelemään, mutta katsoo jaksanko ja pystynkö tän selän kanssa sit kuinka paljon kävelemään. Ajattelin että kävelisin kaupalle jonne on 1.3km ja palkitsisin itseni sitten trip mehulla ja löntystäisin takaisin. Mut se voi olla et selkä sanoo sopimuksensa irti jo 500m päässä.. :/

Mutta nyt aamusuihkuun ja tekemään päivän askareita.. Pitäisi hääkarkkejakin askarrella helmikuun hääjuhlia varten :s

Verticia

Vierailija

ja terkut Lontoosta! Oli ihan superia viettää joulu rakkaan miehen ja parhaan ystävättären kanssa. Oli niin rentouttavaa, avartavaa, kiinnostavaa ja ihanaa, että tällä jaksaa pitkälle ;) Sain tosi kivoja joululahjoja (kun vissiin raskaudesta johtuen olen joutunut olemaan superkiltti ;)) mieskin oli ostanu mulle merkkikorukellon ja ihanan hameen, joka menee raskaanakin, ja jotain rasvoja hipiälle. Oon ihan sfääreissä vieläkin. Joulustressi - mitä se on? Ainoa mikä jäi harmittamaan oli se, etten voinu täysin palkein nautiskella Englannin pubikulttuurista. Sen sijaan sain kyllä shoppailtua tulokkaallle vaikka mitä vaatteita.

Vatsa kasvaa kuulemma silmissä. On sellainen oppikirjamainen poikamaha. Tavallaan aika söötti, mutta tavallaan hyvin pelottava. ;) poika potkii ja mieskin nauraa, että taitaa Litillä olla taas yötreenit menossa. Eli näyttäisi vaavi tulevan yökukkujaisäänsä. Jotkut päivät on sitten rauhallisempia, jolloin oon tietty hysteerinen, että kaikki ei oo nyt hyvin. Mutta yritän pitää pään kylmänä.

Halaus Verticialle! Kyllä ne asiat järjestyvät - oikeasti. Ei se meidänkään taloudelle ole hyvää tehnyt, etten ole ollut töissä sitten heinäkuun, mutta joten kuten tässä on porskuteltu eteenpäin. Me ollaan otettu lisää lainaa (kun oli se kylppäri- ja keittiöremppa) ja tarvittaessa otetaan vielä lyhennysvapaata asuntolainoista. Muuten ollaan kiristetty vyötä arjessa. Ajeltu vähemmän turhia reissuja, ostettu halvempaa ruokaa, skipattu keikkoja jne. Lontooseenkin saatiin tosi halvat lennot ja asuttiin kaverilla.

Ollaan kyllä molemmat ihan hulttioita ton rahankäytön suhteen, mutta toisaalta molemmat myös sairastaneet aikoinaan burnotin rahan perässä juoksemisesta ja sitä myötä ymmärtänyt, että ei tää elämä voi kurjuuden maksimointiakaan olla eikä käärinliinassa ole taskuja.

Ja vaikka vihaankin kaikkea naminamipositiivisuutta, niin ajattele Verticia, että oikeastaan kaikki on tosi hyvin! Sä voit nyt keskittyä pitämään itsestäni ja vaavista huolta, rentoutua, levätä, ulkoilla ja lueskella kirjoja. Ja valmistautua tulevaan. Turha stressaaminen ei auta mitään. Ja nyt ei tarvitse tehdä enää yhtään tyhmää työvuoroa aikoihin.

Ihanaa vuoden loppua ja ensi vuoden alkua teille kaikille,

mahtava vuosi varmasti tulossa!

Sande + Nyytti 25 + 6

Vierailija

Minä taas,

tuli tossa mieleen jakaa, kun jälleen piti mennä ostamaan rintsikoita.

Ensiksi kasvoi kuppikoko yhdellä ja nyt kiristää ympärysmitta, kun vatsa nousee.

Olin siis aluksi menossa ihan uusia rintsikoita ostamaan, kun tajusin, että niitä on sellaisia väliosia. Kävin sitten tossa läheisessä vanhanajan tissiliivikaupassa ja sainkin väliosan reilulla 4 eurolla. Eli suosittelen! Se on sellainen, jossa on 2-3 hakasriviä, joissa 2/3 hakasta. Joissain tulee vielä kuminauha lisäksi. Ehkä tiesittekin tämän, mutta kuitenkin vinkiksi. Tulee meinaa reilusti halvemmaksi kuin aina uudet, lyhytaikaiset rintsikat.

Säästö alkaa ässällä ;)

Vierailija

Heräsi kysymys mieleen..

Jos ajattelee et ennen raskautta rinnat oli kokoa 1 ja raskauden aikana ne on kasvanut kokoon 3. Imetyksen aikana kasvaa kokoon 5. Kun ne lähtee tästä sitten pienenee niin pieneneekö ne koskaan enää kokoon 1?

Eli tekeekö vanhoilla rintsikoilla enää jatkossa mitään?

Mulla ollut huono aamu. Aamul pyörrytti ihan sairaasti, kun labraan piti lähteä. Ja auto oli syvä jäässä ja laseja sitten nivelkipuisena rapsuttelin. Matkalla alkoi silmiä kirvelee niin paljon ettei etteensä nähnyt. Ja vielä sain aikaiseksi riidan miehen kanssa.. Greit.. Ja nyt iltavuoroon pitäisi lähtemän.

Kaksi vuoroa pitäisi selän nyt jaksaa, sitten on vapaa.. Ja yksi ilta taasen. Katsoo nyt miten jatkon kanssa käy töissä. Tänään selvinnee.

Verticia & masukkiasukki Rv 25+0

Vierailija

Onko kellään tullut vielä ensimaitoa rinnoista?

Joskus pari viikkoa itellä tuli joku yks pisara. Mut eilen, tuli ihan sanoisinko hirveesti! Ja pakko tunnustaa et lähti siskolle viestiä et onko tää ny ihan normaalia näin aikasin :D .. Mut juu sit..

Jotenki vaan odotti et ensimaitokin tulee varmaan joskus 32+ viikol.. :/ Ja sitten kun ensimmäistä tässä odottaa niin se ensimmäinen ajatus oli yök, mua oksettaa. Tahmeeta, kamalaa, hyiii..

Ja sitten alko pyörii kaikkii ajatuksii et mikä se rintatulehdus on ja koska ja miten sellainen voi tulla? Ja pitääkö sitä oikeesti jossain vaihees käyttää sellaisia kamalia löllöjä kaarituettomia liivejä?

Jotai muutaki pyöri kyl eilen mieles, mut ennää ei muista..

Ja tänään on sit ihan niinku ollu näyttävinää et rinnat on isommat, mut taitaa olla tätä ensimmäistä odottavan näkövirhettä vaan :D

No mut sit mietein tuota mahaakin, kun mulla ei ole vieläkään tullut painoa lissää ja siitä kun tuo maha kasvoi tuommoiseksi et sen nyt erottaa jos tietää asiasta.. Niin kasvaako se maha sellaiseksi vauvamahaksi lainkaan ellei painoa tule? Th kyl sanoi et vauva kasvaa vaikkei mul painoo tulis lainkaan ja ei haittaa jos paino vaan laskee. Mut saanko mä lainkaan vauvamahaa? Tosin ei se selkäänkä voi kasvaa tuo vauva...

Eilen oli kelan sivuilla päätökset kaikista tuista ja meinasin tippua persiilleni. Hetken kyl tuijottelin sitä lappua ja vieläkin on silmät isona päässä.. Joskus se työnteko näemmä kannattaa ku on tehnyt suunnilleen 24h töitä koko vuoden... Nautitaa nyt kun ensimmäisen kohdalla ei sitten rahahuolia pitäisi olla.. Sitten aikanaan toisen kohdalla niin tulot onki sit mitä on.. Nyt vaan äippäpakkausta odotellen..

Totesin vaan eilen et tuollaiset rahasummat kun tulee niin ei haittaa yhtään vaikka tässä 2kk söis makaronia ja ois työtön. Ei todellakaan. Mies kyl eri mielt.... :D Heh. Oikeesti luulin et sielt kelalt tulee sit kk joku ihan maksimissaan 1000e!! Mut lähinnä ajattelin et joku 800e..

Jaaha, pikkukaverikin heräsi tähän päivään.. Maha ollut jotenkin oudon kipee tässä kolme päivää :( Kurjaa!

Löysin itelleni eilen ne lisähakaset kaapista, 2 oli tallel ja mustat tietenkin kaikonneet jonnekin. Mut nuo on h&m:ltä aikanaan ostettu, paketissa on kolmet ja hintaa oli se muutama euro.. :) Suosittelen myös lämpimästi!

Mutta nyt aamupalaa laittamaan et ehtii lounaankin syödä ennen miehen kotio tuloa.. Illalla tehdäänkin sitten pizzat ja mennään ampumaan muutama ampu.. Saa nähä mitä tuo asukas tykkää kovista äänistä muuten..

Tosin ei se ole mitään tuumannut kun ollaan paljon leffois käyty ja sit olin rähinä live keikal niin sielläkä mitn tuumannu. Hulluna se on joululauluihin!! Aina kun kuuntelen joululaului niin se alkaa steppaamaan :D

HYVÄÄ UUDENVUODEN AATTOA KAIKILLE!!!

Verticia & masukkiasukki Rv 24+5

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat