Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikäkriisi!

Vierailija

Nyt sinulla on hyvä tilaisuus kehittää itsellesi sellainen elämäntarkoitus, jota voit pitää majakkana koko loppuelämäsi ajan. Etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan, enkä tarkoita nyt välttämättä uskontoa. Ihminen on rakennettu siten, että nuorena ajatukset pyörivät lähes pelkästään lisääntymisessä ja ravinnossa, mutta ikää myöten alkavat henkiset arvot tulla tärkeämmiksi. Mieti, miten voisit elämälläsi rikastuttaa ihmiskuntaa. Mitä annettavaa sinulla voisi olla? Samalla kehityt itse. Ahdistus katoaa, kun alat nähdä itsesi isomman kokonaisuuden osana. Useimmat löytävät samalla oman tapansa hallita tunteitaan. Hyvn usein liikunnalla on siinä jotakin osuutta, esim. joogan tyyppinen kokonaisvaltainen liikunta auttaa saavuttamaan ja ylläpitämään henkistä tasapainoa.

t. täytän tänään 49

Kommentit (2)

Vierailija

Täytän kuukauden kuluttua 36. Mielessäni pyörii vain koko ajan, että kuinka vanha olenkaan ja koen, etten ole saanut mitään aikaiseksi elämässäni. En ole vakituisessa parisuhteessa, minulla on yksi lapsi. On ristiriitainen olo, että haluanko enää toista lasta ja jos haluan, niin jotain olisi pian tehtävä (=löydettävä hyvä isä yms). Jotenkin olen tosi ahdistunut yöipäänsä kaikesta. Tuntuu, että tästä ettenpäin kaikki menee vain alamäkeä. Kohtalontovereita? Lohdutuksen sanoja?

Uusimmat

Suosituimmat