*++* PIKKUKAKKOSET vko 1 (29.12.2008-04.01.2009) *++*

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

ONNEA ADELE!!! =)

Millon on laskettuaika? Otappas nyt meidän mukaan plussajunaan!! =) Mä arvelin että sä oot raskaana!! IHANAA!! =)

=) Lisbet, kp 6/26-31 yk 6.

Vierailija

Lisbet, saat pian kaksoset jos tosissaan oiskin tuplaovis :) Lykkyä tykö!!! En vielä ole testannut, mutta ajattelin tuossa kp 24-25 jos menkat eivät ole alkaneet.

Mulla on tänään koko päivän viillellyt alavatsaa joko vuorotellen jommalta kummalta puolelta tai sitten koko alavatsaa. Ääh, tällästä oli just esikoisenkin kohalla ennen plussatestiä... Eilen vielä olin varma etten raskaana olisi, mutta nyt pikkuhiljaa alkaa toivo heräillä. Viimenen niitti oli kun selasin vanhaa lehteä, jossa joku kertoi miten olivat pitkään hoitojen avulla yrittäneet lasta ja viimein oli luomusti tärpännyt. Ihmelapsi -sanan kohdalla pillahdin itkuun :) En yleensä ole näin herkkä. Ihan pientä kuvotustakin on ollut. Silti uskon siihen, että täti kyllä tulee ajallaan. Luultavasti kuvittelen kaikki oireet. Suhtaudun siis pessimistisen toiveikkaasti etten tipahda korkealta ja kovaa (paitsi olen jo selaillut nettikauppojen tarjontaa odottaville äideille).

Miks tämän pitääkin olla niin hermoja raastavaa!! Hävettää oikein miten kärsimätön salaa oon, vaikka yk1 vasta menossa!!

Adara kp 22/25-30, yk1

Vierailija

Taas lisää plussauutisia!! Ihana juttu!! Plussaisesti on tosiaan alkanut tämä vuosi!! Toivon mukaan jatkuu sellaisena!! Mamilla ainakin on jännät paikat!!

Harakka pieni, nyt vain sitten siirryt odotuspuolelle!! Hönniäiselle ja sulle hirmusti onnea!!

Ja sitten omaa napaa. Edelleen on alavatsa läheltä nivusia molemmin puolin tosi kipeä, Ihan särkylääkettä tarvin. Myös alaselkää jomottaa välillä menkkamaisesti eli kyllä ne menkat sieltä myös kohta alkaa. Itku, ehdin jo hetken toivoa parasta.

Saatiin miehen kanssa tehtyä päätös, että aletaan pikkuhiljaa metästämään meille omaa asuntoa. Mitään kiirettä ei ole, mutta tässä kevään aikana ja ennen PikkuKakkosta jos löydettäis sopiva asunto. Halusin ite rivarin, mutta ilmeisesti meillä ei sellaiseen ole varaa, joten kerrostaloasuntoa aletaan katella.

Adara kp 24/25-30, yk1 (pieni toivo vielä elää :)

Vierailija

MAMI_08

Mikä sulla on tilanne?? Vieläkö on niitä "raskausoireita"? Tuu kertomaan =)

HARAKKA_PIENI

Samaa sulle, eli mikä tilanne??

ADARA

Ootkos testaillu vai tuliko täti ryökäle??

LALLIE

Toivottavasti olisi raskausoireita! =) Olispa kiva jos täällä vuosi alkaisi kunnon PLUSSAALLOLLA!! =) Tuu heti sitten kertomaan miten sun kävi!! =)

OMA NAPAA

Edelleen on aikaa ovikseen, vai onko?? Siinä kysymys.. En siis ole vielä tilannut niitä ovistestejä vaikka niin uhkailin viime kierrossa. Nyt vaan kovasti ihmettelen, koska mulla on nyt välillä nipistellyt ja vihlonut alavatsaa sekä toissa päivänä ja eilen huomasin vessassa käydessä, että paperiin ilmestyi kirkasta ja pikkusen venyvää limaa.

Eli onko mulla voinu olla ovis jo kp 7-8??? Tulee siis tosi lyhyt kierto jos asia on niin. No ei kai se mun auta muuta ku oottaa sinne kp 12-15 ja seurata jos limaa tulee vielä sitten. Tai jospa mulla on ovis 2 kertaa tässä kuussa????? Eilen taas innostuttiin pikkusen touhuamaan tuolla makkarin puolella =) Eli JOS ovis on ollu, niin oikeilla päivillä oltiin liikkeellä (pupuilut tapahtunu tähän mennessä kp 6 ja kp 8).

Sain pojan n. ½ tuntia sitten yöunille, joten lähdenpäs tästä rentoutuun telkkarin pariin.

=) Lisbet, kp 9/26-31 yk 6.

Vierailija

..........

............

............

PLUSSA!!!++++++

.........

.......

.....

Apuva!! mihin mie siirryn, mitä mie teen?? IIK!! Huh. Onnellinen mutta AIVAN sekaisin!!

huh... laskurin mukaan LA ois 26.08.2009 Mutta epäilen vähän.. viimeeksikin viikkoja oli 2 odotettua vähemmän.... Voi vitsi.. hihii..

Harakka_pieni & hönniäinen rv 6+4 (???)

Vierailija

Niin paljon töitä ettei tänne ole ehtinyt kirjoittaa...

Menkatkin oli ja meni... oviskin tässä kierrossa ollut.

Saas nähdä kuinka on käynyt, outoa nippailua alamahassa, pääkipeää ja sen semmoista. Testailen aikaisintaan parin viikon päästä, jollei menkkoja näy.

Missäs vaiheessa raskautta olette kertoneet työpaikalla plussaamisesta?

Onneksi itselläni koeaika loppuu 10. päivä jonka jälkeen mahdollisen plussan tiimoilta ei voi irtisanoa...

Onnea plussanneille!

Niin ja hyvää alkanutta vuotta kaikille!

Vierailija

Lisbet, en usko jomotuksen olleen ovulaatio, oli sen verran kipeä ja kesti koko päivän. Toisaalta, jos se ois ollut ovulaatio, pupuiltiin just sinäkin päivänä. Kyllä ne mainitsemasi päivät pupuiluineen pitäs periaatteessa riittää. Ite tahdon vain olla varmanpäälle pelaaja :)

Mami, sun oireet alkaa kuulostaa aika lupaavilta! Nyt jännittää sun puolesta!

Miehen kanssa tapeltiin huomisesta. Aluks oltiin sovittu, että huominen ollaan ihan vaan kolmistaan ja nyt se sit paukautti, että meille tulee yöks sen kaveri avovaimoineen ja lähtevät jonnekin muualle viettään uutta vuotta! Ja en juurikaan pidä kyseisestä pariskunnasta. Ovat aivan erilaisia kuin minä. No, terve menoa vain. Lupasin itse lähteä aamusta omien vanhempieni luo jos mieskään ei kerta aio kotona olla. Toisaalta ymmärrän kun näkevät niin harvoin ja muitakin miehen kavereita on ilmeisesti kauempaa tulossa. Silti sapettaa...

Täällä elellään vauvarintamalla nyt hiljaisia aikoja.

Adara kp 18(?)/25-30

Vierailija

Joulunvietto on sujunut rauhallisesti ja palasimme eilen sukulaisista. Ehdittiin sitten kuitenkin puuhaillakin miehen kanssa, vaikka vähän muuta pelkäsin :) Ennen joulua olikin kunnon maraton, seksiä joka ilta ihan vain varmuuden vuoksi...:))

Nyt on pari päivää ollut sellainen olo, että voisin olla vaikka raskaana. Tänään kärsin päänsärystä koko aamupäivän, ja iltapäivällä tuntui kuin olisin ollut krapulassa. Edellisessä raskaudessa oli silloin tällöin päiviä, jolloin olo oli ihan samanlainen. Lisäksi vatsaa on kouristellut omituisesti, niin että on ollut pakko mennä makuulle muutamaksi minuutiksi.

Oikean yrityspäivän arvailu on ollut vähän hankalaa, kun menkat ovat tulleet vasta kerran. Vähän kuin silmät kiinni viskoisi tikkoja tauluun.

Toivorikas

Mami_08

Vierailija

meillä ei kummempia uudenvuodensuunnitelmia ole, kun mieskin on ollut nämä välipäivät töissä. Rentoutumista kotona, luulisin.

Eilisen veroisia oireita ei ole tänään ollut, mutta pientä pahoinvoinnin tunnetta ja menkkamaista jomotusta silloin tällöin tuntuu. Mitä lienee?

Lisbet81: Testausaika mietityttää vielä. Jos kierto on yhtä pitkä kuin ennen edellistä raskautta niin ei varmaan kannata testailla kuin vasta tammikuun puolivälin tienoilla.

Mami_08

Vierailija

Tosi paljon onnea!!! Lähtee teidän uusi vuosi loistavasti käyntiin!! Kumpa pikkuinen pysyisi matkassa mukana!!!

Hyvää uutta vuotta kaikille!!

Adara

Vierailija

Me ollaan menossa muiden lapsellisten kanssa uutta vuotta viettämään, matkasänky mukaan ja poika sinne sitten kun väsähtää.

Ostin eilen vielä yhden raskaustestin kun ei tätiä kuulu, tänään on siis kp 37.

Ja plussahan sieltä tärähti, Clearbluella TOSI vahva sellainen! Voi että, kädet ihan tärisee! Todella jännä ettei lauantaina ollut paljon herkemmällä testillä edes haamua kun nyt tuli melkein musta viiva.

Juuri miehelle totesin, että mulla ei kyllä pokka pidä ilalla. Moni nimittäin tietää että meillä on kakkosen yritys käynnissä, ja sitten kun en mitään halua kuitenkaan juoda.. no, ei kai sillä niin väliä :)

Nyt pitää mennä mietiskelemään mitä sitä oikein on tullut tehtyä :)

Adele kp 37 tai siis ehkä rv 4+1

Vierailija

Meillä sujui vuoden vaihtuminen rauhallisesti, niinkuin aika monella muullakin täällä. Käytiin alkuillasta vaunuttelemassa kaupungilla, ja vauva nukahti kaiken paukkeen keskellä :)

Lisbet81: Oireita (päänsärkyä tai vatsakipua) ei ole muutamaan päivään ollut. Kova suolaisen ja makean himo kyllä on iskenyt. Tämän viikon loppupuolella menkkojen pitäisi alkaa, joten voi olla sitä normaalia menkkoja edeltävää kovempaa ruokahaluakin :/ Toivottavasti kuitenkaan ei...

Ensi viikolla pitää sitten testailla, jos ei menkkoja kuulu :)

Mami_08, yk1

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat