Kokemuksia TYVIKOHOTUSRAUDASTA?

Vierailija

Antaako muhkeat hiukset? Onko vaikea oppia käyttämään? Pitääkö sen kanssa käyttää jotain muotoilutuotetta, vai riittääkö pelkkä lämpösuoja? Näkyykö raudan tekemä kreppi hiusten tyvestä?

Kommentit (10)

Vierailija

Vai oonko mä vaan sikavanha kun kreppari kuului ihan vakiokamppeisiin? Tosin sitä käytettiin kyllä vähän eri tyyliin kuin nykyään, enkä olisi uskonut että rauta tekee vielä paluun.

Vierailija

kokeilla sitä mun hiuksiin. Ja jäihän siitä siksakit näkyviin...

Minullakin t-o-d-e-l-l-a ohuet hiukset. Paras ja edullisin tapa on rullat!

Vierailija

ei todellakaan ole kreppirauta,vaikka se ehkä siltä näyttää-ei tee sellaista selkeää siksakkia päähän,ja sitähän käytetään ihan hiusten tyvessä.oli todella helppokäyttöinen ja antoi oikeasti volyymiä hiuksiin-jos olisin hento&lättänähiuksinen niin varmasti ostaisin!

Vierailija

Luonnollisesti latvat ei kiharru samalla tavalla kuin paplareiden jälkeen, mutta muuten? Eli tuleeko yhtä kuohkea ja kestävä kampaus?

Minulla paplarit + tuju hiuskiinne on ollut ainoa keino saada edes jonkinlainen kampaus aikaiseksi. Tuota rautaa voisi kyllä harkita..

Vierailija

Sokoksella oli OBH Nordican Björn Axen Tools -tyvikohotusrauta 59,90 euroa, joten ihan suinpäin en pysty sitä ostamaan...jos ei olekaan hyvä...

ap

Vierailija

mulla pitkä ja raskas tukka,jonka saa kyllä koholle pöyhimällä,mut lässähtää sit pian-ny pysyi hienosti koholla koko illan.Kaverilla ohkanen,lyhyempi tukka ja sai tosi muhkean "dallas"tukan itelleen,ei jääny mitenkään kauheesti kreppijälkiä,riippuu varmaan hiuslaadusta,kuinka näkyy?? aion ostaa moisen vekottimen itellekki :) Kylläpä kirjottelin taas kaunista suomenkieltä ;)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat