G: Nyyhkyleffa, jota miehesikin on katsonut tippa linssissä?

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Joistain leffoista on selvästi järkyttynyt kyllä (esim. Schindlerin lista ja sen tyyliset) mutta ei silloinkaan itke. Itse nyyhkin kyllä helposti ja sekös miestä huvittaa.

Vierailija

kun olen ihmetellyt, miten niinkin normaali ihminen voi olla itkemättä elokuvissa, joita katsoessa vollotan kuin vesiputous. Miehenikin kuulemma herkistyy, mutta se ei vain "tule ulos" kyynelinä. Ja kyllä, olen nähnyt mieheni itkevän parinkymmenen yhteisen vuoden aikana. Ihmettelisin, jos en olisi...

Vierailija

Viime jouluna olimme katsomassa ko elokuvaa. Ensimmäistä kertaa mieheni erkistyi kohtauksessa, jossa Nikolain perhe (lähinnä lasten hukkuminen) hukkui jäihin. Meillä itki koko perhe : ) vanhemmat, kahdeksanvuotias tyttö ja kuusivuotias poika.

Vierailija

Se Nykäs Matti -leffa. Itkimme vuolaasti koko illan, niin mieheni kuin minä. Matti tarjoili joskus ravintolassa Keski-Suomessa meille aterian. Sekin herkisti vielä enemmän. Ja kuinka lahjakas hyppääjäpoika hän nuorena olikaan :-/

Vierailija

varsinkin se, jossa on pääosassa Will Smith sinä yh-isinä, joka yrittää sinne Wall Streetille töihin. Mikä sen leffan nimi nyt sitten olikaan...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat