Jahas, on näköjään taas se aika kun läskit aloittaa laihiksen,

Vierailija

vain lopettaakseen sen kuukauden päästä.

Kommentit (10)

Vierailija

Jopa eläkkeellä oleva äitinikin jaksaa touhottaa painostani, olen sanonut suoraan ettei asia kuulu hänelle. Kävin verikokeissa viimeksi pari kk sitten, kaikki ok. Mikäs tässä läskinä kun kaikki hyvin.

Vierailija

Paino oli silloin 88,4 (olens 171cm pitkä)

Sitkeästi jaksoin toukokuuhun asti vaikka usein oli niin heikko olo että hädin tuskin jaksoin tehdä työni (hoidin päivisin 8kk, 2,5v ja 3v lapsia).

Nyt ollaan vuoden lopussa ja paino on 78kg.

Jos tänä vuonna sais toiset 10kg pois? :)

Vierailija

Tykkään nimenomaan tammikuusta juuri sen takia, kun kaikki läskit aloittaa laihiksiaan. Voi pitää tuttavista kirjaa ja vaikka vähän pelata uhkapeliä siitä kuka lopettaa milläkin viikolla :D

Vierailija

Lainaus:

Kävin verikokeissa viimeksi pari kk sitten, kaikki ok. Mikäs tässä läskinä kun kaikki hyvin.

Johan se on moneen kertaan todettu että läskeys on terveellistä!

Vierailija

Kyse on kuitenkin siitä, että nämä ihmiset yrittävät parantaa terveyttään ja mahdollisesti pidentää elämäänsä. Kannustus voisi ihan tosissaan auttaa heitä selviytymään niistä vaikeistakin hetkistä repsahtamatta.

Vierailija

jotka täällä sitten kitisevät kun läskit ovat niiiiiin epäesteettistä katsottavaa? Että oikein pahaa tekee?

Eikös pidä olla onnellinen siitä että edes yrittävät vähentää esteetikkojen kärsimystä?

Jälleen kerran ärsyyntynein terveisin : ei-läski epäesteetikko

Vierailija

eteen jotain. Ja useinhan laihdustuskin (tai siis elämäntapamuutos pikemminkin) vaatii monta yritystä, ennen kuin kaikki loksahtaa kohdalleen. Sama juttu kuin tupakoinnin lopettamisessa, jossa muistaakseni vasta 5. lopetuskerta toi tulosta.

Vierailija

Olen tunnesyöppö ja näin loma-aikana saan sen verran voimia, että jaksan keskittyä /panostaa itseensi. Olen tiedostanut sen, että olen kuin alkoholisti, en hallitse syömistäni.

Se, että ihmiset, joilla tämä asia on hallinnassa, väheksyvät ja haukkuvat laihdutuspyrkimyksiä, osoittaa yhtä kehittynyttä ajattelua kuin koulukiusaajilla.

Miten se on teiltä laihoilta pois, jos joku yrittää parantaa terveyttään?

Vierailija

Painoa 79 ja pituutta 168 eli reilu 10kg pitäisi saada pois, teidän anorektikkojen mielestä tietenkin se 25kg.

Luulen, että diettini kuitenkaan ei kestä edes kuukautta, jos vanhat merkit pitävät paikkansa ja painoa saan pois 2-3kg.

Elämä on totta kai ketuttaa ja v...tuttaa kun ei löydy tarpeeksi itsekuria, koska tosiaan haluaisin painaa tuon 65-68kg ollakseni tyytyväinen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat