Mikä hemmetti tekee miehelle niin vaikeaa ajatella???

Vierailija

Olin viemässä vauvaa nukkumaan. Sanoin kahteen kertaan, että haen ensin vaatteeni sieltä huoneesta, ettei vauva sitten herää kun sinne menee romisemaan. Mies sanoi ok, "odotellaan että haet."

Nyt hän sitten on lähdössä ulos ja alkoi pukeutua. Ja sitten ilmoitti että hänen pitää hakea vaatteensa tuolta vauvan nukkumahuoneesta. Ja lisäksi hän on jättänyt puhelimensa sinne perimmäiseen nurkkaan. Ja sitten hän meni sitten kolisemaan ja vauva heräsi,

Mikä hemmetti siinä on, että ei lataa, että HÄNkin voisi ne kamansa sieltä hakea? "Ei tullut mieleen".

Nyt hän etsi passiaan. Meidän passit ovat olleet vuosikausia samassa laatikossa, samalla paikalla. Niin nytkin. Hän kysyi missä ne on. Sanoin että siellä missä aina. Menin kuivaamaan hiukset (pitkät, kuivaus kestää) ja kun palasin hän edelleen kaivoi tuskissaan sitä samaa pientä laatikkoa. Kun ne passit ei tanssi kissanpolkkaa niin niitä ei näe!!!!!

ARGH!

Kommentit (3)

Vierailija

Meillä käy myös monesti noin. Olenkin ruvennut kuittailemaan asiasta miehelle.

Esim. eilen mies kyseli että mitä tehdään tänään lasten kanssa. Mulla kun on vapaa päivä mutta miehellä töitä. Kerroin että ei mitään ihmeitä johon mies sitten että nukutte varmaan pitkään. Niin minun oli ihan pakko kuitata että tuskimpa nukutaan vaikka mukavaa olisi. Mies kun lähtee töihin on hänellä vaatteet makkarissa jossa vauvakin nukkuu ja alkaa siinä sitten niitä pukemaan ja pitää ihme ähinää ja puhinaa ja narisuttaa sänkyä ja kolistelee kerätessään kamppeitaan ja siihenhän se vauva sitten herää ja minä joudun myös nousemaan. Itse taas laitan illalla kamppeeni olkkarin puolelle ja puen aamulla siellä jota mies ja vauva saavat nukkua pitempään kun minä lähden töihin ja miehellä on vapaata. Mies vaan ei osaa ajatella meitä automaattiesti vaan siitä pitää hänelle aina sanoa. Nyt kun sanoin oli ottanut vaattensa olkkariin ja puki siellä hiljaa niin etä satiin nukkua mutta jos en olisi sanonut asiasta niin varmaan olisi taas tehnyt omalla tavallaan ajattelematta muita.

Eli ko tilanteissa kannatta sanoa että vauva menee nyt nukkumaan eikä huoneeseen ole sitten mitään asiaa ennen kuin vauva herää ja että eihän miehellä nyt ole huoneessa enää mitään mitä tarvitsisi tuona aikana.

Vierailija

ei tule mieleenkään ajatella mitään lapsen unta tai sitä että se on joku MUU joka sen lapsen nukuttaa uudestaan. Meilläkin vedottin aina siihen että "eihän se mihkään herää" - ai ei vai. Pakko on kolistella ja paukuttaa ovia niin että karmit irtoaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat